Yogurt Benefits, Benefits of Yogurt

فواید قابل توجه ماست


دو ماست یکی از بهترین راه ها برای خنک نگه داشتن بدن در گرما است. به همین دلیل است که بسیاری از مردم در جنوب هند ماست مصرف می کنند. شما از 200-250 گرم ماست ، 3.5 گرم چربی ، 30 گرم کربوهیدرات و 8-10 گرم پروتئین 100-150 کالری دریافت خواهید کرد. مواد افزودنی مانند ویتامین D و کلسیم نیز در دسترس هستند. اگر به طور منظم غذا می خورید ، احتمال بروز مشکلات جسمی شما به شدت کاهش می یابد.

بیایید اکنون فواید ماست را بررسی کنیم. ماست برای هضم خوب است و افرادی که مشکلات گوارشی دارند باید آن را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند. این ماده به جذب مواد مغذی از غذاهای دیگر کمک می کند ، درست مانند کمک های گوارشی که به سوء هاضمه کمک می کند. خوردن منظم از عفونت معده جلوگیری می کند. بدن ما حاوی تعداد زیادی باکتری است که برخی از آنها مفید و اکثر آنها مضر هستند.

ماست با تقویت رشد باکتری های مفید در بدن ، ایمنی بدن را افزایش می دهد. برآمدگی همچنین می تواند از عفونت های قارچی واژن جلوگیری کند. کلسیم در بدن ما فراوان است و به استحکام استخوان ها و دندان های ما کمک می کند. نه تنها این ، بلکه ترکیب فسفر و کلسیم نیز به رشد استخوان ها و دندان های کودکان کمک می کند. تقابل همچنین به کاهش استرس کمک می کند. بسیاری از افراد از مشکلات روانی در بازار رقابتی امروز رنج می برند. راه حل این مشکل در ماست نهفته است و افراد می توانند با مصرف منظم ماست خود را از نگرانی و اضطراب رها کنند.

اعصاب و بدن را خنک نگه می دارد ، که ممکن است به شما در جلوگیری از اضطراب و خستگی کمک کند. ماست برای کاهش وزن بسیار مفید است زیرا حاوی کلسیم است که به کاهش وزن کمک می کند. کلسیم از تولید کورتیزول در بدن جلوگیری می کند. بسیاری از مردم متوجه نیستند که کورتیزول باعث ذخیره چربی در بدن می شود. در نتیجه ، ماست با تنظیم سطح کورتیزول در بدن به کاهش وزن کمک می کند.
ماست با از بین بردن کلسترول در عروق و همچنین افزایش چربی بدن ، به حفظ سلامت قلب کمک می کند. این باعث بهبود قلب ما می شود. کلسترول اضافی ، که به LDL معروف است ، می تواند در عروق ما تجمع کرده و باعث مشکلات مختلف قلبی شود.

هر کسی که از یبوست رنج می برد باید آن را در رژیم غذایی خود قرار دهد. یبوست می تواند منجر به انواع شرایط گران و دردناک شود ، بنابراین نباید آن را تحمل کرد و ماست باید روزانه مصرف شود تا به رفع یبوست کمک کند.

محتوای اسید لاکتیک آن به جلوگیری از عفونت های قارچی کمک می کند. ویتامین E ، روی و فسفر در ماست وجود دارد و به حفظ سلامت پوست و مو کمک می کند. همچنین میزان آلودگی روشن که می سوزد را کاهش می دهد.

به کنترل فشار خون بالا کمک می کند. بر اساس مطالعه ای که توسط انجمن قلب آمریکا منتشر شده است ، برخورد می تواند به کاهش فشار خون کمک کند. ماست حاوی پروتئین ، پتاسیم و منیزیم است که به کاهش فشار خون و حفظ سلامت قلب کمک می کند.

علاوه بر این ، یک مطالعه نشان داد که تقابل تعادل مغز ما را بهبود می بخشد و آن را سالم نگه می دارد. در نتیجه ، ما ممکن است به راحتی با اضطراب مبارزه کنیم. همه این مزایا آن را به یک درمان ایمن و م forثر برای سلامت روان ما تبدیل می کند.

بنابراین ، پس از آگاهی از فواید ماست ، باید آن را در رژیم غذایی خود بگنجانید. اگر دوست دارید ، می توانید ماست را با کمی نمک در وعده غذایی خود چاشنی بزنید ، اما به طور تصادفی شکر اضافه نکنید. در غیر این صورت ، تمام مزایا را از دست خواهید داد.

همچنین خوردن بیش از 250 گرم از این می تواند باعث ناراحتی معده شود ، بنابراین ماست را در حد اعتدال بخورید و سالم باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *