قبل از این کار اسفناج یا کلم پیچ مصرف نکنید

قبل از این کار اسفناج یا کلم پیچ مصرف نکنید


این که آیا این یک وضوح کلی جایگزین ، انرژی بیشتر ، ویتامین ها یا سلامت کلی بهتر است ، افزودن سبزیجات برگ دار بیشتر به منو معمولاً یک ایده صادقانه است. اسفناج و کلم پیچ سالاد ، کاسه صبحانه ، اسموتی ، “کاسه بودا” ، املت و موارد دیگر اخیراً مورد توجه قرار گرفته اند.

اما ، شما نباید این سبزیجات برگ دار را بخورید مگر اینکه در یک وعده غذایی مشابه از چربی های سالم استفاده کنید. اگر این کار را نکنید ، بخش قابل توجهی از تغذیه ای را که برای یافتن آن تلاش می کردید از دست خواهید داد. اما چگونه و چرا باید این کار را انجام دهید؟ شناسایی با این متن.



یک ویتامین محلول در چربی ممکن است یک ترکیب سالم باشد که بدن شما فقط در صورت وجود چربی همزمان با مصرف این ویتامین می تواند آن را جذب کند. فقط چربی ها می توانند ویتامین A ، D ، E و K. را حل کنند (و بسازند) وظیفه روده کوچک این است که این ویتامین ها را در کنار غذاهای دیگر به قطرات چربی جذب کنید. سپس ویتامین ها در بافت های بدن ذخیره می شوند ، در غیر این صورت آنها در عملکردهای مختلف بدن کار نمی کنند. اسفناج و کلم پیچو دیگر سبزیجات سبز برگ منبع عالی از این ترکیبات محلول در چربی ضروری هستند.

خوب، مشکل کجاست؟

در صورت وجود چربی در داخل روده در کنار این ویتامین ها. بدن آنها را نادیده می گیرد و به نفع هیچکس نیست. من مالک … هستم اسفناج سالاد حداقل بدون چربی در شام ، خوردن دسر با چربی بعداً کمکی نمی کند. اسفناج ابتدا وارد روده می شود و بدون چربی در محل تجزیه ، ویتامین ها جذب نمی شوند.


با سس سالاد درست مانند روغن و سرکه سنتی مبارزه نمی شود. با این حال ، در زمان های اخیر ، شما با دو لباس شدید روبرو می شوید. انواع کم چرب / بدون چربی. از این رو نوع رستورانی که در آن مقدار زیادی چربی ، قند یا سایر افزودنی ها وجود دارد باعث می شود که سالاد ارزش وقت گذاشتن نداشته باشد.

مشکل مخالف داخل اسموتی ، کاسه و سبزیجات هنگام صبحانه است. مگر اینکه در املت باشید ، بعید است که همزمان چربی روی میز باشد. کلم ، موز ، آناناس و آب برنج رایج است … اما آن چربی های سالم کجا هستند؟ فقط گم شده است.

مقالات مرتبط: رژیم کتو: 7 فایده رژیم کتو

چربی ها و ویتامین های سالم برای شما مفید هستند:

اکنون که مهارت های لازم برای ساخت ویتامین های محلول در چربی را کسب کرده اید ، می خواهید بدانید که چگونه می توانید در زمان مشابه مقداری چربی سالم در وعده غذایی خود دریافت کنید. البته همه چربی ها به یک اندازه ایجاد نمی شوند. در مورد “چربی های ترانس” بدی که در اخبار می شنوید ، چربی های غیر اشباع تک ، چربی های حیوانی ، روغن های هیدروژنه ، روغن های غیر هیدروژنه ، چربی های گیاهی ، امگا 3 ، امگا 6 ، تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط ​​، روغن ماهی … لیست همچنان ادامه دارد. فقط و فقط


اما انتخاب نوع مناسب چربی برای جذب و سلامت پایدار حیاتی است. البته ، چربی های ترانس خوب نیستند ، بنابراین یک انتخاب سالم ، آسان و همه کاره چیست؟ چربی ها از منابع گیاهی محل مناسبی برای شروع است. برخلاف روغن های هیدروژنه ، همه آنها ماندگار یا ماندگار نیستند ، اما میوه های تازه ای وجود ندارد و به نظر نمی رسد که کسی از آن ناراحت باشد. منابع خوب اینها عبارتند از آجیل ، کره و دانه های آجیل ، آووکادو ، روغن زیتون ، روغن نارگیل ، نوک کاکائو و تاهینی.

اگر مالکیت یک فایل را شروع کرده اید سالادبه فکر تهیه سس خودتان باشید. این اغلب به راحتی ریختن ، مخلوط کردن ، مخلوط کردن و سپس استفاده از آن آسان است. همچنین در نظر داشته باشید که به جای نان تست ، سالاد خود را با تخمه آفتابگردان ، دانه چیا یا آجیل بپاشید. هر دانه و آجیل حاوی روغن های امگا 3 سالم ، پروتئین و طعم و بافت عالی سالاد است.

شامل روغن زیتون: فشار سرد / اولین پرس ترجیح داده می شود. روغن گیاهی فقط سرشار از نوع چربی های سالم است که برای دریافت ویتامین های خوب در طول دوره سالم مورد نیاز است سالادبه روغنهای امگا 3 و 6 ، هنگامی که متعادل شوند ، به تشکیل غشاهای پوستی سالم (برای پوست های جوان) کمک می کنند ، به سلامت مغز کمک می کنند و به تغذیه فولیکول های مو کمک می کنند.

سس روغن گیاهی با دانه های سالم مانند چیا ، مورد استفاده در سالاد اسفناج بچه و روی آن آجیل ترد می تواند یک شروع کننده سالم و جذاب باشد.

آیا می خواهید باندهای پذیرایی بسازید؟

این دستور غذا برای شروع درست بسیار ساده است.

  • 1 قاشق غذاخوری خردل دیژون
  • 1 قاشق چایخوری دانه های چیا خشک
  • 2 قاشق غذاخوری روغن گیاهی فوق بکر
  • 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب
  • 2 قاشق غذاخوری عسل

به سادگی همه مواد را در یک کاسه با درب مخلوط کرده و تکان دهید تا ترکیب شوند. شما اکنون آماده هستید سالاد!

سالاد


هنگام سوء تفاهم در مورد پذیرش پانسمان سریع. شما از مواد نگهدارنده ، رنگ ها و طعم دهنده های مصنوعی استفاده نمی کنید و طعم دلخواه خود را دریافت می کنید. وب ممکن است دارای دستور العمل های زیادی باشد که تزئین آنها آسان است ، فقط یک پرس و جو با شما فاصله دارد.

آن غذاهای صبحانه چطور؟

شما دوست ندارید سالاد؟ اشکالی ندارد ، به لطف به دست آوردن سبزیجات لذت ببرید ، میوه ای بدون طعم آنها! راه حل اینجا اسموتی یا کاسه صبحانه است. هنگامی که کلم را با آناناس و موز مخلوط می کنید … حتی آن را نمی چشید. (کلم پیچ به خاطر کمی تلخ و سفت بودنش مشهور است و همه از خوردن برگها لذت نمی برند ، مهم نیست با چه چیزی آن را بپاشید.) با این حال ، هیچ کس روغن گیاهی را داخل مخلوط کن نمی خواهد و روغن نارگیل آن را چرب می کند.

می توانید اجازه دهید گسترش یکی از پاسخ های شما در اینجا باشد. گردابی از چربی طبیعی (از شربت فروکتوز اصلی صرفنظر کنید) یا یک قاشق پر از کره بادام در شکلات یا اسموتی های توت عالی هستند. و البته ، هر اسموتی یا کاسه ای اغلب برای خشک شدن و در نتیجه چربی های سالم مورد نظر شما در آجیل فرو می رود. اما اگر کاسه ای دارید که چربی در آن کار نمی کند؟

دانه های محلول روغن امگا 3 شیرین یا شور

مشکل (اگر بتوان آن را چنین نامید) با چربی های سالم مخالف در لیست یا حس (روغن های روغنی!) یا طعم آن است (هیچ کس مهره را در آناناس نمی خواهد). بنابراین ، اگر چیزی با کلسیم ، منیزیم ، ویتامین های گروه B ، روغن های امگا 3 سالم ، آنتی اکسیدان ها ، پروتئین کامل گیاهی و دو نوع فیبر داشته باشید … این طعم غذا را تغییر نمی دهد؟

شما واقعاً برای تغذیه سالم وارد تجارت خواهید شد … و دانه های چیا را در کنار خود خواهید داشت. دانه های چیا بسیار کوچک هستند ، بنابراین تقریباً با هر چیزی مخلوط یا مخلوط می شوند. همچنین طعمی ندارد ، بنابراین هرگز آن را نمی چشید … اما لیستی کامل از مزایای فوق و موارد دیگر را دارد.

همچنین بخوانید: 3 رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و مضرات مکمل های پروتئینی

آنها می توانند به هر اسموتی یا کاسه ای اضافه شوند زیرا طعم را تغییر نمی دهند. طعم دادن عالی است سالاد سس ها ، سوپ ها و ساندویچ ها نیز به این دلیل که استفاده از آنها به عنوان “پاشیدن” آسان است. پس از خوردن چیا ، دیگر نگران دریافت چربی های سالم در هر طعم اسموتی یا کاسه سبز نباشید.

با این داده ها ، اکنون از سبزیجات خود بیشتر لذت خواهید برد و از تغذیه بیشتری نیز از آنها لذت خواهید برد. با انتخاب انواع چربی مناسب و بررسی گزینه های طعم بیشتر. مال شما است اسفناج و شلغم می تواند بسیار بیشتر باشد سالاد و می دانید که همیشه همه ویتامین ها و مواد معدنی موجود را دریافت می کنید.

خوردن بهتر در طول روز کار سختی نیست. و وقتی نتایج را احساس کردید ، به راحتی می توانید ادامه دهید. بدنبال ترکیبات مورد علاقه و منابع امگا 3 باشید و فرم بهتری خواهید داشت.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *