لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید فواید آن

لوبیا بنفش بنفش، را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این نوع روشن تر آن، لوبیا بنفش صورتی، گنجینه ای اجتناب کرده اند فواید بهزیستی است. همراه خود این جاری، آنها نیاز دارند خوب عصر خیس شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در گذشته اجتناب کرده اند پختن، یک بار دیگر همراه خود 2 به همان اندازه 3 بار شستشو همراه خود آب تازه شسته شوند به همان اندازه اجتناب کرده اند فواید بی‌شمارشان بهره ببرند. این به استخراج قندهای مولد نفخ، یعنی الیگوساکاریدهای نوع رافینوز {کمک می کند}. سپس می توان آن را در زودپز هر دو در یک واحد تابه باز همراه خود آب فراوان پخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود پیاز، سیر را انتخاب کنید و انتخاب کنید زنجبیل ورقه شده اضافه کرد. نمک به سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید مزه اضافه تبدیل می شود. این تکنیک به محافظت را انتخاب کنید و انتخاب کنید پایان دادن خواص مفید لوبیا {کمک می کند}. بعد اجتناب کرده اند جذب کردن لوبیاها می توانید آن را همراه خود گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر ادویه ها سبک دار کنید. همراه خود فلفل سیاه را انتخاب کنید و انتخاب کنید برگ های اخیر جعفری/گشنیز زیبایی کنید.

لوبیا بنفش سرشار اجتناب کرده اند فیبر است کدام ممکن است به کاهش کلسترول را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند {کمک می کند}. خوردن آن به طور قابل توجهی برای مبتلایان دیابتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید افرادی که اجتناب کرده اند هیپوگلیسمی مبارزه کردن می برند {مفید است}. {به طور خلاصه}، مزایای تولید دیگری آن هستند

• لوبیا بنفش غنی اجتناب کرده اند ریز اجزا را انتخاب کنید و انتخاب کنید کوآنزیم های متنوع اجتناب کرده اند فرآیندهای آلی، یعنی مولیبدن است. دومی به کاهش نتایج سولفیت ها در هیکل {کمک می کند}.

• به تثبیت قند خون {کمک می کند}. محتوای فیبر بالای آن سهم اصلی‌ای در سوزاندن آرام وعده های غذایی دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید انفجارهای آهسته با این حال پیوسته نشاط را آزاد می‌تدریجی.

• فیبر محلول فعلی در لوبیا به صفرای مرتبط همراه خود کلسترول در تجهیزات گوارش متصل تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن را به خارج اجتناب کرده اند هیکل منتقل می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل مرحله کلسترول هیکل را کاهش می دهد. در عین جاری فیبر نامحلول فعلی در آن مدفوع را غنی می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حالت یبوست را اجتناب کرده اند بین می برد.

• لوبیا بنفش سرشار اجتناب کرده اند آهن است کدام ممکن است تأمین بهتری برای اجتناب کرده اند بازو دادن خون نسبت به گوشت بنفش ویژه به ویژه در مادران قاعدگی، باردار هر دو شیرده است.

• علاوه بر این این، لوبیا توجه بلبلی سرشار اجتناب کرده اند پروتئین ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین های دسته B1، B6 را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسید فولیک (B9) است کدام ممکن است به آسانسور حافظه را انتخاب کنید و انتخاب کنید امنیت در هیکل {کمک می کند}. این ویتامین های غذایی به کاهش مرحله هموسیستئین در خون کمک می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند احتمال حمله قلبی هر دو بیماری عروق محیطی جلوگیری می کنند. علاوه بر این این، فولات به اجتناب کرده اند بین برداشتن اشکال تشکیل لوله عصبی در جنین در جاری انبساط {کمک می کند}.

• {افرادی که} روزانه لوبیا توجه بلبلی خوردن می کنند اجتناب کرده اند غنی بودن آنتی اکسیدان های فعلی از آنها استفاده می کنند کدام ممکن است به آنها در کاهش خطر ابتلا به بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دیابت {کمک می کند}. به خاطر داشته باشید کدام ممکن است اسبابک ها دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر سرطان ها همراه خود هم مرتبط هستند. اکسیداسیون سلولی وعده های غذایی در مبتلایان دیابتی در کنار همراه خود تحریک افزایش خواهد یافت. این ورزش های دوگانه پیامدهای قابل توجهی برای برخی اجتناب کرده اند {افرادی که} آسیب پذیر ابتلا به بیشتر سرطان ها هستند برای جدا برخورد همراه خود این مثال دارد.

• زنانی کدام ممکن است 2 به همان اندازه 3 وعده لوبیا را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدس در هفته می خورند، بروز بیشتر سرطان ها سینه را به همان اندازه 24 نسبت کاهش می دهند.

• لوبیا پخته خوشایند، وقتی همراه خود غلات مناسب خوردن شود، خوب رژیم غذایی مناسب پر فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون چربی را تشکیل می دهد.

خوب ضرب‌المثل عجیب و غریب می‌گوید: «حبوبات گوشت اشخاص حقیقی فقیر هستند»، با این حال همراه خود ملاحظه به اقامت کم تحرک، افزایش در اطراف کمر را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری‌های قلبی عروقی {به دلیل} فیبر کم را انتخاب کنید و انتخاب کنید رژیم غذایی پرچرب، بیشتر است آن را گوشت اشخاص حقیقی ثروتمند نامید.