ماشین های پیلاتس را بشناسید

تجهیزات پیلاتس ماشین های ورزشی هستند که برای کمک به تمرین پیلاتس طراحی شده اند. آنها با ایجاد مقاومت و افزودن کمی پشتیبانی اضافی عمل می کنند. دستگاه های پیلاتس از موثرترین تجهیزات شناخته شده ای هستند که به کاهش وزن کمک می کنند. آنها با استفاده از فنرهایی طراحی شده‌اند که به روش‌های مختلف برای کمک به ایجاد مقاومت به کار می‌روند. اکثر این ماشین ها از پشت و گردن تشکیل شده اند. برخی از دستگاه‌های پیلاتس دارای ریباندر قلبی هستند که در حالت‌دهی عضلات قلب مفید است. این دستگاه ها به عنوان دستگاه های آیرو پیلاتس شناخته می شوند. تجهیزات سنتی پیلاتس به عنوان ماشین های اصلاح کننده پیلاتس شناخته می شوند.

استفاده از دستگاه های پیلاتس مزایای متعددی دارد. در مقایسه با تشک های سنتی پیلاتس، آنها فوق العاده کارآمد هستند. نه اینکه استفاده از روش تشک در تمرین پیلاتس اشکالی داشته باشد. آنچه می‌خواهم بگویم این است که بهتر است از ماشین‌ها به دلیل مزیت اضافه‌ای که با استفاده از آن‌ها به همراه دارد استفاده کنید. آنها مقاومت و حمایت بیشتری را به تمرین شما می افزایند بنابراین حداکثر اثر را به شما می دهند. این به نوبه خود باعث می شود که کالری و چربی بیشتری به یکباره بسوزانید. مزیت دیگری که آنها دارند این است که دستگاه ها دارای یک تکیه گاه پشت و گردن هستند که شما از تشک نمی گیرید. این به حفظ وضعیت صحیح و قائم بودن شما کمک می کند. این مهم است زیرا شما نمی خواهید به خود آسیبی وارد کنید یا به هیچ بخشی از بدن خود آسیب وارد کنید.

علاوه بر این مزایا، استفاده از دستگاه های پیلاتس برای تمرینات پیلاتس، مزایای متعددی نیز دارد. اینها برخی از مزایایی است که از روش تشک پیلاتس به دست نمی آورید. این مزایا عبارتند از

• افزایش متابولیسم. با دستگاه پیلاتس می توانید کالری و چربی های خود را با سرعت بیشتری بسوزانید. این به افزایش سرعت متابولیسم در بدن شما کمک می کند، بنابراین می توانید در کوتاه ترین زمان به هدف خود برسید.
• انرژی بیشتری به دست آورید – روش پیلاتس به خصوص در هنگام استفاده از ماشین ها مقاومت را افزایش می دهد. این به نوبه خود باعث می شود انرژی زیادی مصرف کنید. پس از مدتی انجام این کار، انرژی و قدرت بیشتری دریافت می کنید.
• وضعیت بهتری به دست آورید – دستگاه پیلاتس دارای تکیه گاه گردن و پشت است. برخلاف روش تشک، می توانید روی وضعیت بدن خود کار کنید و پشت خود را صاف نگه دارید. آنها همچنین به انعطاف پذیری بدن شما کمک زیادی می کنند. روی شکم و شانه های خود هم کار می کنید.
• تجهیزات پیلاتس می تواند عضلات شما را تا حد زیادی تقویت کند و عضله ای مشخص به شما بدهد. مقاومتی که توسط این تجهیزات ارائه می شود می تواند به ساخت عضلات و بازوهای شما کمک کند.
• درصد چربی بدن شما را کاهش می دهند. با سوزاندن چربی می توانید میزان چربی بدن خود را کاهش دهید.
• همچنین می توانند در کاهش اضطراب و کاهش استرس شما موثر باشند.

رژیم لاغری سریع