متابولیسم چربی سوزی خود را به مدت 5 ساعت شروع کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد هنگام تلاش برای کاهش وزن مرتکب می شوند، حذف وعده های غذایی است. آنها فکر می کنند با حذف یک وعده غذایی، کالری دریافتی خود را کاهش می دهند. در حالی که این ممکن است از نظر فنی در برخی موارد درست باشد، تصویر بزرگتر این است که حذف وعده های غذایی راهی برای کاهش وزن نیست.

محبوب ترین وعده غذایی که باید حذف شود صبحانه است. مردم فکر می کنند که اگر صبحانه نخورند و در زمان ناهار شروع به خوردن کنند، تمام کالری آنها برای روز باقی مانده و زمان کمتری برای مصرف آنها باقی مانده است – بنابراین به احتمال زیاد کمتر از آنچه که قرار است غذا می خورند و سریعتر کاهش می یابد. هر چقدر هم که منطقی به نظر می رسد، اینطور کار نمی کند. یکی از دلایل این است که هنگام غذا خوردن آنقدر گرسنه هستید که تمایل دارید غذاهای ناسالم را به غذاهای سالم ترجیح دهید. اما دلیل اصلی این است که نخوردن صبحانه به این معنی است که شما 5 ساعت زمان چربی سوزی را از دست می دهید. متابولیسم شما یک شبه به دلیل کمبود غذا کند می شود، صبحانه یک شروع متابولیسم است، یادآوری برای تحرک. اگر صبحانه نمی خورید، متابولیسم شما به “خواب” ادامه می دهد و تا زمانی که صبحانه را از خواب بیدار نکنید، درگیر فعالیت چربی سوزی معمولی خود نمی شود.

زمان صبحانه معمولاً یکی از پر هرج و مرج ترین زمان های روز است، به خصوص اگر خانواده ای با بچه های سن مدرسه یا کوچکتر دارید. با این حال، با ننشستن و صرف حتی چند دقیقه برای خوردن یک صبحانه سالم، بدن خود را از شروع عالی برای روز چربی سوزی جلوگیری می کنید. ناگفته نماند که شما پیام ناسالمی را در مورد اهمیت صبحانه در تغذیه سالم برای فرزندانتان ارسال می کنید.

دلیل دیگر برای خوردن صبحانه، حفظ سطح قند خون در سطح سالم است. نخوردن صبحانه می تواند منجر به هوس خوردن در اواسط صبح شود، زیرا شما احساس تنبلی می کنید و به یک “قند قند” نیاز دارید. این احتمال وجود دارد که در هنگام کار در جریان کاری هستید، بنابراین هر چیزی را که به دردتان می خورد می گیرید – معمولاً نوعی خوراکی خالی که باعث می شود قند فوری برای گذراندن وقت ناهار به شما عجله کند، اگرچه از نظر تغذیه ای برای بدن یا بدن شما نامناسب است. برنامه غذایی سالمی که می‌خواهید دنبال کنید.

پس از قبل برنامه ریزی کنید. غذاهایی را که به راحتی آماده می شوند، به راحتی قابل خوردن هستند و دارای مواد مغذی هستند را شناسایی کنید و آنها را در لیست خرید خود قرار دهید. مطمئن شوید که قبل از شروع روز برای صبحانه به موقع از خواب بیدار می شوید، حتی اگر مجبور باشید 10 دقیقه زودتر از الان بیدار شوید. در درازمدت ارزشش را خواهد داشت زیرا متوجه خواهید شد که 5 ساعت چربی سوزی بین صبحانه 8 صبح تا 1 بعد از ظهر ناهار شما تفاوت زیادی در تلاش های کاهش وزن شما ایجاد می کند.

رژیم لاغری سریع