محلول گریپ فروت

برخیزید و برای چشیدن طعم گریپ فروت در هر وعده غذایی آماده شوید. در محلول گریپ فروت ، این مرکبات راز کاهش وزن است. اما نگران نباشید: می توانید میوه ، آب میوه یا نسخه اضافی از این میوه فوق العاده را انتخاب کنید. گریپ فروت آنقدر جادویی است که رژیم غذایی می گوید فقط افزودن آن به برنامه غذایی شما باعث کاهش وزن می شود. در رژیم غذایی آمده است که گریپ فروت حاوی یک ترکیب کلیدی است که مانع جذب چربی و کربوهیدرات های اضافی از رژیم غذایی می شود. هنگامی که آن را حداقل سه بار در روز می خورید ، گریپ فروت احساس سیری می کند و گرسنگی را کاهش می دهد. همچنین سطح کلسترول را کاهش داده و خطر بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

محلول گریپ فروت چه چیزی را متفاوت می کند؟

این رژیم به دلیل داشتن یک غذای فوق العاده ، گریپ فروت ، کاهش وزن را نوید می دهد. این طرح ادعا می شود که در صورت ترکیب با هر رژیم غذایی دیگر (مانند ساحل جنوبی ، اتکینز یا Weight Watchers) م evenثرتر خواهد بود. سبک زندگی گریپ فروت را فراموش نکنید و انواع مرکبات فوق العاده را در هر وعده مصرف کنید.

محلول گریپ فروت چیست؟

“رژیم غذایی” در مورد مصرف گریپ فروت علاوه بر سایر غذاهای سالم است ، نه مصرف گریپ فروت به عنوان بخش عمده رژیم غذایی. خوردن گریپ فروت علاوه بر برنامه غذایی سالم یا رژیم غذایی است که می تواند به خطر بیفتد و شامل کاهش وزن کند و تغییرات دائمی در عادات غذایی و ورزش می شود.

گریپ فروت می تواند در اکثر برنامه های رژیم غذایی مانند Weat Watchers ، The Zone و Jenny Craig گنجانده شود. اگر رژیم میوه ممنوع است ، می توانید به جای خوردن میوه کامل ، کپسول مصرف کنید. این رژیم وعده می دهد که صرف نظر از برنامه ای که انتخاب می کنید ، گریپ فروت باید به شما در کاهش وزن کمک کند. حتی اگر گریپ فروت را بدون تغییر در عادات غذایی دیگر اضافه کنید ، می توانید وزن خود را نیز کاهش دهید.

یک وعده گریپ فروت نصف یک گریپ فروت ، یک لیوان هشت اونس آب گریپ فروت یا 2 قرص مکمل CitraSens (یا هر مکمل گریپ فروت خالص دیگر که در رژیم غذایی توضیح داده شده است) در هر وعده غذایی است. شما می توانید هر شکل گریپ فروت را که دوست دارید انتخاب کنید ، به شرطی که حداقل یک وعده در هر وعده روزانه مصرف کنید.

نکات مفید بسیاری برای انتخاب ، خرید ، تقسیم بندی ، بیرون آوردن و مصرف گریپ فروت ارائه شده است. می توانید بیاموزید که از کجا چاقوهای مخصوص برش ، آبمیوه گیری و سایر ابزارهای آماده سازی ساده بخرید.

اگر دوست ندارید گریپ فروت برهنه بخورید ، می توانید میوه را با مربا انگور ، آسپارتام و دارچین یا گیلاس ماراسچینو بپوشانید. همچنین می توانید یک یا چند دستور العمل گریپ فروت را امتحان کنید.

یک صبحانه معمولی یک روزه ممکن است شامل ماست کم چربی باشد که با گرانولای کم چرب روی آن پاشیده شده است. ناهار سالاد میوه با مقداری گریپ فروت یا سالاد سبز با سبزیجات خام است. شام می تواند یک ماهیتابه با سبزیجات ، غلات و لوبیا ، با یک سالاد سبز کوچک و یک میوه دسر باشد. میان وعده خوب است. میان وعده های کم کالری (بین 30 تا 60 کالری) مانند 1 گریپ فروت کامل ، یک فنجان میوه تازه یا کنسرو شده یا ½ فنجان غلات کامل کم قند انتخاب کنید.

و دندان شیرین خود را نادیده نگیرید. اگر می توانید ، با خوردن میوه های یخ زده یا سایر خوراکی های کم کالری یا کم چرب ، آن هوس های شیرین را برآورده کنید.

چه انتظاری برای کاهش وزن دارید؟

اگر در هر وعده غذایی گریپ فروت بخورید یا بنوشید بدون هیچ گونه تغییر در فعالیت بدنی یا رژیم غذایی خود ، می توانید در عرض سه ماه تا 10 کیلوگرم وزن کم کنید. هنگامی که گریپ فروت را اضافه می کنید و برنامه رژیمی را که انتخاب می کنید دنبال می کنید ، باید هفته ای یک تا دو پوند وزن کم کنید. به دلایل سلامتی ، بیش از سه پوند در هفته وزن کم نکنید.

آیا ورزش تبلیغ می شود؟

شما باید حداقل 20 دقیقه ورزش کنید که حداقل سه روز در هفته از آن لذت می برید. با افزایش آهسته زمان و شدت ، می توانید پنج روز در هفته تا 40 دقیقه کار کنید. رژیم غذایی دستورالعمل هایی در مورد چگونگی استفاده از ورزش در زندگی روزمره و نکاتی برای تحرک شما ارائه می دهد. او همچنین “ده فرمان” ورزش را پیشنهاد می کند ، از جمله نوشیدن مقدار زیادی آب قبل ، حین و بعد از ورزش ، ورزش با سرعت و سطح تناسب اندام خود و ثبت یک گزارش روزانه کتبی از پیشرفت شما.

آیا مکمل ها توصیه می شود؟

اگر نمی خواهید ، نمی خواهید یا نمی توانید گریپ فروت یا آب گریپ فروت بخورید ، مکمل مصرف کنید. مکمل گریپ فروت و پوست بسیار غلیظ است.

فرم قرص بیش از 40 برابر فواید خوردن گریپ فروت را به شما ارائه می دهد. این قرص را سه بار در روز ، یک بار در هر وعده غذایی مصرف کنید. هنگام خرید مکمل ، CitraSens یا گریپ فروت را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که گریپ فروت خالص است.

همچنین باید روزانه مولتی ویتامین با مواد معدنی مصرف کنید. اگر لبنیات نمی خورید ، مکمل کلسیم همراه صبحانه مصرف کنید. اگر رژیم غذایی متنوعی دارید ، نیازی به مکمل ندارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *