مروری بر رژیم غذایی برای کاهش وزن – رژیم غذایی متابوستر برای سوزاندن چربی

شرح – رژیم چربی سوز MetaBooster یکی از راه های آسان برای کاهش وزن است. این یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات/پر پروتئین است که بر اساس مصرف کربوهیدرات های GI پایین، پروتئین های بدون چربی و چربی های سالم است.

رژیم چربی سوزی MetaBooster ادعا می کند که می توانید تمام پروتئینی را که دوست دارید بخورید و همچنان وزن کم کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کربوهیدرات های خود را با دقت انتخاب کنید و از چربی های سالم برای لاغر شدن استفاده کنید.

ادعا می شود که این سریع ترین راه برای کاهش وزن است و شما می توانید مقادیر زیادی پروتئین را در حالی که مقدار کمی کربوهیدرات مصرف می کنید، مصرف کنید. این رژیم با رژیم اتکینز مقایسه شده است، اما با این تفاوت که شما مجاز به خوردن کربوهیدرات های مناسب مانند نان، برنج، پاستا، سیب زمینی و میوه هستید. (در رژیم اتکینز، تنها کربوهیدراتی که مجاز به خوردن آن هستید، به شکل کاهو و برخی سبزیجات است.

این به 2 مرحله تقسیم می شود، مرحله اول تمام کربوهیدرات ها را به جز کربوهیدرات هایی که در سبزیجات یافت می شود کاهش می دهد، بنابراین شما مقدار زیادی گوشت، مرغ، ماهی، سبزیجات، پنیر و تخم مرغ می خورید. توضیح پشت فاز 1 این است که بدن شما را از وابستگی به کربوهیدرات‌های «بد» خلاص می‌کند، کربوهیدرات‌های «بد» که باعث می‌شوند قند خون شما به سرعت بالا برود و انسولین اضافی ترشح کنید، هورمونی که شما را چاق نگه می‌دارد. پس از 1 هفته از پاک کردن کربوهیدرات، می توانید شروع به مصرف کربوهیدرات ها و چربی های سالم جدید کنید. شما هوس شکر نخواهید داشت زیرا کربوهیدرات اعتیاد «بد» به کربوهیدرات را از بین برده است و مقاومت به انسولین شما کاهش یافته و به انتشار تقریباً عادی بازگشته است.

در حالی که فاز 1 بسیار محدود کننده به نظر می رسد، بسیاری از مردم می گویند که می توانند به راحتی آن را دنبال کنند زیرا تنها 7 روز طول می کشد و کاهش وزن سریع آنها را تشویق می کند تا دوره را کامل کنند.

در مرحله بعد، به فاز 2 می روید، جایی که به آرامی شروع به بازگرداندن کربوهیدرات ها به رژیم غذایی خود می کنید، کربوهیدرات های “خوب” با GI پایین را اضافه می کنید و از غذاهای “کربوهیدرات بد” که باعث افزایش سرسام آور قند خون و بدن شما می شوند دوری می کنید. مقدار بیشتری انسولین آزاد می کند که به نوبه خود باعث حفظ چربی در بدن می شود. با این حال، این مرحله بسیار آسان تر است. شما مقدار زیادی کربوهیدرات “خوب” و چربی های سالم و همچنین مقدار زیادی پروتئین بدون چربی برای مدیریت مصرف خواهید کرد. هیچ محدودیتی در میزان پروتئین وجود ندارد و می توانید از غذاهایی مانند چیلی کان کارن، باربیکیو یا مرغ پری پری، استیک فلفل، استیک ماهی قزل آلا تند و پوسته دار لذت ببرید. در این مرحله از رژیم باید هفته ای 4 پوند وزن کم کنید.

برخلاف سایر رژیم‌های غذایی، این رژیم در درجه اول بر کالری یا اندازه وعده‌های غذایی تمرکز نمی‌کند، بلکه بیشتر بر روی تثبیت سطح قند خون شما تمرکز می‌کند تا هوس خوردن غذاها و تنقلات شیرین و ترشح انسولین زیادی نداشته باشید.

سخت ترین بخش این رژیم، سطح خودکنترلی و اراده شماست، اما حتی در این صورت، رژیم چربی سوزی MetaBooster مکملی را ارائه می دهد که می توانید از آن برای کمک به شما در رژیم غذایی زمانی که اراده شما ضعیف است استفاده کنید.

پس معایب آن چیست؟ از نظرات می توان فهمید که بزرگترین مانع عبور از مرحله 1 است، اما زمانی که رژیم گیرنده به مرحله 3 رسید.

به طور کلی، این رژیم یک رژیم غذایی سالم و پربار است که به دلیل داشتن نسبت متعادل پروتئین های بدون چربی، می تواند برای کاهش وزن، پیشگیری از بیماری ها (به ویژه دیابت) استفاده شود. کربوهیدرات‌های «خوب» و چربی‌های سالم اجازه نمی‌دهند قند خون بالا برود و به پانکراس که انسولین ترشح می‌کند فشار وارد می‌کند. این یک رژیم غذایی است که می توان آن را برای تمام عمر دنبال کرد.

رژیم لاغری سریع