مزایا و معایب تمرینات با وزنه نوجوانان

اگر شما یک نوجوان هستید یا والدین یک نوجوان هستید که به دنبال داده ها و چیزهایی برای یادگیری در مورد تمرینات با وزنه نوجوانان هستید ، پس مقاله درستی را می خوانید. نکات و توصیه هایی که در زیر ذکر شده است ، نمای کلی از بسیاری موارد پیرامون تمرینات قدرتی برای نوجوانان ، مانند پاسخ به س “الات “آیا اجازه دادن به نوجوان برای وزنه زدن طبیعی است؟” یا “آیا نوجوان نیاز به مصرف مکمل ها به صورت خوراکی دارد؟” یا “چه غذاهایی در بدنسازی برای نوجوانان مجاز است؟”.

این طبیعی است که کودکان بخواهند یک برنامه تمرین با وزنه را انجام دهند. حتی برای کاهش وزن توسط پزشکان توصیه می شود ، به ویژه اگر افراد جوان در آستانه چاقی هستند. نکته غم انگیز در مورد ورزش و تمرینات با وزنه این است که دیگران در سنین بالا یا زمانی که بدنشان به دلیل چربی زیاد دوباره تکان می خورد ، شروع به انجام کارهای روزمره می کنند. در تمرینات بدنی هر چه زودتر بهتر. نوجوانان باید بدانند چگونه در اسرع وقت از سلامت و ظاهر بدن خود مراقبت کنند. تمرینات قدرتی برای نوجوانان می تواند شگفتی های زیادی در سبک زندگی کودکان ایجاد کند.

مزایا و مزایای زیادی در تمرینات با وزنه برای مبتدیان وجود دارد. احتمالاً مهمترین آنها مزایایی است که به وضوح بر سلامت شما تأثیر می گذارد. در زیر مزایای ورزش بدنسازی برای نوجوانان ذکر شده است:

  • تمرین برای عضله سازی بدن نوجوان ، به ویژه ماهیچه ها و استخوان ها را تقویت می کند. این به کاهش هر نوع پوکی استخوان یا کمردرد در آینده کمک می کند.
  • وزنه زدن می تواند متابولیسم نوجوانان را افزایش دهد.
  • فعالیتهای تمرینات قدرتی برای حل یا بهبود مشکل هماهنگی یا تعادل نوجوانان عالی است.
  • فعالیت قطعاً می تواند عضلات نوجوان شما را تقویت کند. نه تنها انرژی شما را افزایش می دهد ؛ همچنین اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد.
  • تمرینات و برنامه های ورزشی می تواند نوجوان را مشغول کند ، بنابراین فقط یک پنجره کوچک از فرصت برای موارد بد مانند مواد مخدر و الکل بیش از حد وجود دارد که باید نگران باشید.

در زیر برخی نکات و ترفندها برای نوجوان یا والدین نوجوان برای انجام و پیروی از یک روال ایمن برای کودکان آورده شده است.

  • با پزشک خود مشورت کنید. اگر نوجوانی هستید که می خواهید برنامه های وزنه برداری را شروع کنید ، باید از والدین یا سرپرستان خود بخواهید تا شما را نزد پزشک ببرند. مشاوره برای جلوگیری از خطرات سلامتی در آینده مهم است. البته ، اگر به بیماری قلبی مبتلا هستید ، پزشکان می توانند به شما توصیه کنند که چه روال عادی می تواند برای قلب شما مفید باشد و شما را از تنش های قلبی دور نگه دارد.
  • تحقیقات بدنسازی. نوجوانان طبیعتاً مضطرب و تکانشی هستند. و در حالی که این ویژگیها شایان ستایش هستند ، می توانند باعث آسیب نیز شوند. اگر نوجوان شما تصمیم گرفته است برای تمرین بدنسازی در باشگاه بدنسازی ثبت نام کند ، باید در این مورد تحقیق کنید. شما باید بدانید که بدن شما می تواند از چه نوع کارهای روزمره ای استفاده کند. مطمئن شوید که نقاط قوت و ضعف خود را می دانید ، بنابراین ایده ای دارید که چه چیزی را باید بهبود بخشید و چه چیزی را بهبود بخشید. شما همچنین باید در مورد انواع تغذیه مورد نیاز خود تحقیق کنید.
  • تا جایی که ممکن است به مکمل ها نه بگویید. سعی کنید بدون کمک قرص و دارو ورزش کنید تا از عوارض سلامتی در آینده جلوگیری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *