مزایا و معایب تمرینات تمرینی دایره ای

مطمئناً هر فردی دوست دارد از غذاهای مجلل که روی میز گذاشته شده است لذت ببرد. به نوعی هر فردی دوست دارد چربی های اضافی خود را در بدن دفع کند. شکم برآمده و اندام های چرب چندان جذاب نیستند، بنابراین بهترین راه حل این است:

• رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن و چربی دریافت کنید

• ورزش روزانه را برای سوزاندن کالری اضافی انجام دهید

مطمئناً، اگر شما عاشق افزایش وزن و کاهش چربی هستید، کاملاً متفاوت است. بیشتر اوقات، برخی افراد افزایش وزن را با چربی های اضافی مرتبط می دانند. در حالی که درست است که چربی ها می توانند وزن بدن ما را افزایش دهند، پروتئین نیز می تواند همین کار را انجام دهد. مورد دوم مطلوب است زیرا نشان دهنده یک بدن سالم است در حالی که چربی ها، همانطور که می دانید، برای سلامتی خطرناک هستند.

در مورد ورزش، یکی از توصیه‌ها، تمرینات تمرینی دایره‌ای است. این نوعی از ورزش است که مستلزم اجرای ایروبیک شدید و همچنین تمرینات تمرینی برای افزایش استقامت و مقاومت است. اصطلاح “مدار” به مجموعه ای از تمرینات برای قسمت های مختلف بدن اشاره دارد. تمرینات تمرینی دایره ای برای کسانی که می خواهند بدن خود را در نوک بالا نگه دارند، خوب به نظر می رسد.

تمرینات دایره ای مزایا و معایبی نیز دارند. برای شوخ طبعی:

مزیت – فایده – سود – منفعت:

• یک برنامه تمرینی کامل برای کل بدن ارائه می دهد

• به تجهیزات ورزشی گران قیمت نیاز ندارد

• می توان به صورت گروهی انجام داد، با کمک افراد با تجربه تر به مبتدیان و با نظارت مربی تناسب اندام

• می تواند با توجه به اولویت شما سفارشی شود

معایب:

• این تمرین کاهش وزن از طریق چربی سوزی را هدف قرار می دهد. این نوع تمرین برای کسانی نیست که از طریق تقویت عضلات وزن می‌گیرند

• از آنجایی که این تمرین معمولاً با گروه‌ها انجام می‌شود، و این تمایل وجود دارد که ممکن است عده‌ای وجود داشته باشند که نتوانند با روال‌ها همراه شوند و همچنین نتوانند تمرین را به درستی اجرا کنند.