توصیه تقویت می کند سلامت

چه در جاری این سیستم کاهش پوند باشید، چه فصل زمستان را پایین بالا می گذارید هر دو معاصر مشاهده شده اید کدام ممکن است ضرر بهزیستی دارید – همه وقت خوشایند است کدام ممکن است رهنمودها بهداشتی را برای تعمیر آن بدانید.

نکته 1 – کنار هم قرار دادن سازی

اولین کاری کدام ممکن است باید انجام دهید اینجا است کدام ممکن است اجتناب کرده اند شر هر گونه چرخ دنده غذایی ناسالم {در خانه} خلاص شوید. خوشایند است کدام ممکن است خانه را همراه خود میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات ذخیره کنید. این ممکن است برای ادغام کردن فریز کردن برخی میوه ها مشابه بسیاری از توت ها هر دو نگه از گرفتن بسته های کودک میوه خشک در هنگام آغاز هوس باشد. عامل بعدی کدام ممکن است باید ذخیره کنید تقویت می کند های بهزیستی است کدام ممکن است همه باید به طور مشترک خوردن کنند. حتی می توانید مکملی را بر مقدمه نیازهای بهزیستی خاص شخصی خریداری کنید. وعده های غذایی شخصی را برای هفته این سیستم ریزی کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به شبیه به ابعاد غذاهای امگا 369 را در این سیستم شخصی بگنجانید.

نکته 2 – خوب صبحانه مقوی

به هیچ وجه خوب صبحانه را اجتناب کرده اند بازو ندهید! صبحانه ممکن است آیا شما مجبور هستید را به همان اندازه اواسط روز یکپارچه دهد. دوم ای کدام ممکن است صبحانه را اجتناب کرده اند بازو می دهید هیکل ممکن است در نظر گرفته شده می تنبل کدام ممکن است گرسنه هستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل تخلیه می شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانید انتخاب بگیرید کدام ممکن است خوب عامل شیرین بخورید.

نکته 3 – بازی کنید

متعدد اجتناب کرده اند مشکلات بهزیستی روزی کدام ممکن است شخص آغاز به بازی می تنبل مقیاس را کاهش می دهد. این سیستم تمرینی را انواع کنید کدام ممکن است صحیح ممکن است باشد. این ممکن است برای ادغام کردن انجام اسکواش هر دو گروه رقص غیر از دویدن روی تردمیل باشد. به همان اندازه روزی کدام ممکن است چربی بریزید دور خوشایند است. ممکن است باید 3 به همان اندازه 4 بار در هفته به مدت حداقل نیم ساعت بازی کنید.

نکته 4 – بخوابید

فوق العاده حیاتی است کدام ممکن است هیکل ممکن است همراه خود 7 به همان اندازه 8 ساعت خواب در روز یک بار دیگر همکاری تنبل. چه در جاری درمانی باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه در جاری این سیستم کاهش پوند باشید، خواب برای تحقق فوق العاده حیاتی است.

نکته 5 – اجتناب کرده اند غذاهای خاص بیشترین استفاده را ببرید

• در هر وعده غذایی پخته شده حتما سیر بگنجانید.

• غیر از روغن آفتابگردان اجتناب کرده اند روغن زیتون بیشترین استفاده را ببرید.

• به همان اندازه جایی کدام ممکن است قابل انجام است ماهی چرب بخورید، این ماهی کم چرب است را انتخاب کنید و انتخاب کنید سیستم امنیت هیکل را {تضمین می کند}.

• اسفناج را به سالاد شخصی اضافه کنید به همان اندازه ساده کاهو نداشته باشید. اسفناج را می توان همراه خود اکثر سبزیجات تولید دیگری نیز اضافه کرد، به اسفناج شخصی خامه اضافه نکنید.

• خوب سیب را به غذای روزانه شخصی اضافه کنید، اجتناب کرده اند مزایای شگفت انگیزی کدام ممکن است برای هیکل ممکن است دارد، مشابه افزایش کلسترول خوشایند، شگفت زده خواهید شد.

• آووکادو قابل انجام است چربی بالایی داشته باشد، با این حال همه اینها چربی خوشایند است کدام ممکن است هیکل ممکن است برای انجام خوشایند به آن است خواستن مبرم دارد.

• برای صبحانه جو بخورید! جو خوب کربوهیدرات برتر برای مصرف کردن است از قدرت را {به آرامی} آزاد می تنبل. این علاوه بر این برای مشکلات کلسترول را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این {افرادی که} اجتناب کرده اند هر ضرر قلبی عکس مبارزه کردن می برند برتر است.

• بسیاری از توت ها را بخورید، در اسموتی ها بریزید هر دو همراه خود ماست بخورید. آنها مملو اجتناب کرده اند آنتی اکسیدان هایی هستند کدام ممکن است سلول ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساس های مفید را در هیکل آسانسور می کنند. ممکن است در دراز مدت اجتناب کرده اند بیشتر سرطان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید در برخی اشیا اجتناب کرده اند بیماری قلبی جلوگیری تنبل. توت ها در برخی ملت ها می توانند نسبتاً پرهزینه باشند. به همین دلیل می توانید آنها را به صورت اصلی خریداری کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید فریز کنید.

رژیم لاغری سریع