مضرات استفاده از Metamucil برای کاهش وزن

در مورد کاهش وزن یا کنترل وزن ، متاموسیل تنها یک اشکال واقعی دارد. به عنوان یک مکمل فیبر ، Metamucil بسیار عالی است. این یک راه عالی برای افزودن فیبر لازم به رژیم غذایی است.

یک قاشق غذاخوری متاموسیل با شکر واقعی 3 گرم فیبر غذایی را تامین می کند. مصرف توصیه شده معمولاً یک قاشق غذاخوری است که تا سه بار در روز گرد می شود ، که 9 گرم فیبر غذایی را به رژیم غذایی می رساند. برای کنترل اشتها ، توصیه می شود 2 قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذایی مصرف کنید. با فرض 3 وعده غذایی ، مصرف فیبر می تواند به 18 گرم برسد.

FDA روزانه 28 گرم فیبر غذایی توصیه می کند. به عنوان مهار کننده اشتها ، فقط Metamucil 18 گرم آن را پوشش می دهد. و میزان فیبر در نسخه بدون قند Metamucil همان “با شکر واقعی” است.

از نظر محتوای درشت مغذی ، متاموسیل فاقد چربی است. با این حال ، کربوهیدرات ندارد. دو قاشق غذاخوری متاموسیل با شکر واقعی حاوی 23 گرم کربوهیدرات است که قندهای اضافی آن 16 گرم است. دو قاشق چایخوری نسخه بدون قند دارای 10 گرم کربوهیدرات و صفر قند اضافه شده است.

اگرچه متاموسیل نسخه هایی با استویا و انواع دیگر دارد ، اما به نظر می رسد دو مورد از آنها پودر صاف پرتقال شکر متاموسیل واقعی و نسخه بدون قند آن است. و محبوبیت آن برای من مهم نیست. من هر دو محصول را دوست دارم.

طعم و مزه من را به یاد تنگ می اندازد. و من دوست داشتم که تانگ رشد کرد. این نوشیدنی فضانوردان با یک روز کامل ویتامین C بود. عشق چیست؟ با استفاده از Metamucil ، شما می توانید طعم عالی تانگ را با تمام مزایای عالی فیبر دریافت کنید.

با این حال ، با وجود همه عظمت Metamucil ، این یک اشکال واقعی دارد. این نکته منفی قند است. فرض کنید Metamucil به عنوان مکمل کنترل اشتها استفاده می شود. دو قاشق غذاخوری قبل از هر وعده غذایی 69 گرم کربوهیدرات را به مجموعه می رساند که 48 گرم آن شکر اضافه می شود. این پایان جهان نیست ، اما تقریباً معادل یک قوطی نوشابه معمولی است. این مقدار زیادی قند است.

زیرا اگر از آن برای کنترل اشتهای خود استفاده می کنید ، وزن مطمئناً یک نگرانی است. حتی اگر 18 گرم فیبر اضافی دریافت کنید فوق العاده است ، مصرف 48 گرم شکر هزینه دارد. و شکر هیچ ارزش غذایی ندارد. در واقع ، حتی می توان گفت ارزش غذایی منفی دارد.

مورد محبوب دیگر نسخه بدون قند است. به نظر می رسد با داشتن شکر افزوده شده صفر ، مشکل تمام قند اضافه شده را برطرف می کند. با این حال ، قند واقعی باقی مانده با افزودن آسپارتام جایگزین می شود. اگرچه FDA آسپارتام را تأیید کرده است ، اما برای برخی از افراد کاهش وزن ارزش مشکوک دارد. افراد زیادی هستند که نوشابه می نوشند و هنوز هم اضافه وزن زیادی دارند.

استنباط ممکن است نسبت به آسپارتام ناعادلانه باشد ، اما شیرین کننده های مصنوعی باید بدیهی را بیان کنند: مصنوعی. به نظر می رسد انواع استویا نیز وجود داشته باشد ، اما به نظر می رسد پودر صاف پرتقال شکر متاموسیل همچنان محبوب ترین است.

بنابراین س oneال به یکی از گزینه ها تبدیل می شود. پس از همه ، اگر کسی می خواهد همچنان از مزایای Metamucil استفاده کند ، اما از همه قندهای افزودنی یا شیرین کننده های مصنوعی (به استثنا استویا) محتاط است ، پس گزینه ها چیست. خوب ، یک گزینه این است که مکمل فیبر را کنار بگذارید و روی فیبر تمرکز کنید.

اگر رژیم غذایی شما سرشار از غذاهای فیبردار است ، نیازی به مکمل نیست. آووکادو 6.7 گرم فیبر دارد. سیب ، هویج ، چغندر ، توت فرنگی و کلم بروکلی تقریباً 2 تا 3 گرم در هر وعده ظاهر می شود. توت سیاه و تمشک بین 5 تا 6 گرم هستند. لوبیا و نخود فرنگی بین 7 تا 9 گرم هستند. دانه های چیا دارای مقدار زیادی فیبر هستند ، حدود 10 گرم در هر اونس.

گزینه دیگر مشورت با فهرست مواد تشکیل دهنده Metamucil است. این پوست Psyllium است. پوسته Psyllium تنها منبع فیبر در Metamucil است. بدون مالتودکسترین ، اسید سیتریک و غیره ، فقط پوسته Psyllium باقی می ماند.

یک قاشق غذاخوری پوسته Psyllium حاوی حدود 6.47 گرم فیبر بدون قند صفر است. یک قاشق غذاخوری پودر پرتقال شکر متاموسیل واقعی 3 گرم با 8 گرم شکر واقعی را تامین می کند. با اندازه گیری ، مصرف پوسته Psyllium به طور مستقیم صدای انفجار بیشتری را ایجاد می کند.

با این حال ، در شتاب شدید روز ، به دست آوردن تمام فیبر مورد نیاز از غذاهای کامل دشوار است. و اگر مشکل کنترل اشتها باشد ، مطمئناً مکمل هایی مانند Metamucil در صورتحساب مناسب خواهند بود. همچنین ، تجربه نوشیدن پسیلیوم مخلوط شده در آب بسیار کمتر از نوشیدن آن تانگ فوق العاده مانند Metamucil لذت بخش است. در واقع ، پوسته Psyllium زیاد در آب حل نمی شود. فقط سریع بنوش راستش خوب نیست

برای مکمل فیبر غذایی ، متاموسیل انتخاب خوبی است. با این حال ، باید اذعان داشت که این امر به هزینه مصرف بیش از حد شکر یا مصرف شیرین کننده های مصنوعی منجر می شود. بنابراین ، در مورد کاهش وزن یا کنترل وزن ، 48 گرم قند اضافی و / یا شیرین کننده های مصنوعی می تواند مشکل ساز باشد.

در نهایت ، اگر از متاموسیل به عنوان مکمل سلامت گوارش ، به ویژه برای رفع یبوست و ترویج حرکات منظم روده ، نام نبرم ، موافق نیستم. در واقع ، هدف اولیه من از نوشیدن متاموسیل کمک به حرکات روده بود. کنترل یا کاهش قند و وزن ، علاوه بر این ، Metamucil را به همین دلیل بسیار توصیه می کنم. اما سپس این موضوع به خودی خود موضوعی برای مقاله دیگری خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *