نتایج Bodylastics – آیا واقعاً می توانید بدنی لاغر و دریده با Bodylastic بسازید؟

برای من مسخره به نظر می رسد که چند نفر در مورد گرفتن نتایج Bodylastics تعجب می کنند. به عبارت دیگر سوال بهتر است اینگونه مطرح شود … آیا واقعاً می توانید با استفاده از باندهای مقاومت نتیجه بگیرید؟

حالا دلیل اینکه من فکر می کنم این یک سوال مضحک است این است که به نظر من وقتی مردم چنین سوالی را می پرسند، از “هیجان” تولید کنندگان گران قیمت سالن های ورزشی خانگی ناشی می شود. آنها محصول خود را به گونه ای مطرح می کنند که گویی گلوله جادویی و تنها راه رسیدن به نتایج بدنسازی است.

واقعیت این است که هر شکلی از ورزش نتیجه خواهد داد. آنها اصول و پروتکل های ورزشی خاصی هستند که بدون توجه به تجهیزات ورزشی که استفاده می کنید باید رعایت شوند.

برای دستیابی به رشد عضلانی باید از اصول زیر استفاده کنید:

مقاومت پیشرو

تمام معنای مقاومت پیشرونده این است که هر بار که تمرین می‌کنید سعی می‌کنید وزن یا مقاومت بیشتری نسبت به قبل از تمرین استفاده کنید. این عیب اصلی تمرینات فقط با وزن بدن است.

استراحت کافی

ماهیچه های شما در حین تمرین رشد نمی کنند. وقتی ورزش می کنید تنها کاری که انجام می دهید پاره کردن فیبر عضلانی است. وقتی به خواب می روید، بدنتان هورمون های خاصی ترشح می کند که بافت ماهیچه ای را ترمیم می کند. به همین دلیل بسیار مهم است که وقتی یک برنامه تمرینی سخت را دنبال می کنید، حداقل هشت ساعت بخوابید.

تغذیه مناسب

علاوه بر استراحت کافی، باید بدن خود را تغذیه کنید تا رشد کند. این یک اکسی مورون است که می توانید در حین کاهش وزن بدن، عضله بسازید. من همیشه این را در تلویزیون می بینم، آنها این ایده را مطرح می کنند که شما می توانید بزرگتر و عضلانی تر شوید و در عین حال رژیم بگیرید تا بتوانید پاره شوید.

بنابراین به سوال “آیا تمرین بدنسازی به شما نتیجه می دهد؟”

جواب برای من خیلی احمقانه است. البته که بله. میزان بزرگی شما بر اساس نحوه تمرین و میزان کالری مصرفی شما است.

شما می توانید بافت عضلانی را با تمرین باندهای مقاومتی درست مانند وزنه های آزاد، Bowflex یا هر باشگاه خانگی دیگر رشد دهید. در واقع، تمرینات خاصی وجود دارند که در واقع با باندهای ورزشی بهتر از وزنه های آزاد انجام می شوند. اما بیشتر در مورد آن در زمان بعد.