نحوه ساخت سوپرمن | تناسب اندام وورستر


موقعیت 3

همانطور که برای نفس راحت بعدی نفس می کشید ، پاها و بازوها را به آرامی به سمت موقعیت اول پایین بیاورید بدون اینکه کمر یا باسن خود را حرکت دهید.

توجه داشته باشید– به یاد داشته باشید ، تقویت هر عضله یک فرایند است ، نه یک راه حل سریع. در صورت داشتن فرم سخت و راحت ، فقط سری بالا را تکرار کنید. به محض اینکه احساس کردید که دارید حرکت را مجبور می کنید یا در تلاش برای حفظ فرم کامل هستید ، دست بردارید. عضلات شما تنها در صورتی قوی تر و سالم تر خواهند بود که در تمرین خود منظم باشید.

نتایج میاد !!

شما می توانید Supermans را در خانه در Worcester Fitness در مرکز کشش و قدرت ما انجام دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *