نکاتی برای لاغر شدن سریع: چگونه لاغر و خوش اندام شویم

می خواهید سریع لاغر شوید؟ کلید ظاهری که می خواهید این است که بدانید چگونه سریع لاغر شوید. این نکات را دنبال کنید تا خوش اندام شوید.

1) توصیه های بدنسازی را کنار بگذارید
بیشتر اطلاعات تناسب اندام که با آنها روبرو می شوید از انجیل بزرگ و حجیم است. برنامه های شش وعده غذایی در روز، جلسات بی پایان پروتئین و ورزش ماراتن همگی برای بزرگتر کردن شما طراحی شده اند، نه لزوما بهتر. اما چه کسی در ذهن درست خود می خواهد بزرگتر باشد؟

مقدار مشخصی از جرم وجود دارد که ساختار استخوانی شما قابل حمل به نظر می رسد. گذشتن از آن بیش از حد است، و ظاهر خوبی نیست. مردم ظاهر یک کاتالوگ یا مدل لباس زیر را به ظاهر بدنساز ترجیح می دهند. بنابراین اگر نمی خواهید آنچه را که آنها دارند به دست آورید، احتمالاً نمی خواهید کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهید.

۲) از برنامه غذایی خود برای کاهش چربی استفاده کنید
دانستن نحوه صحیح غذا خوردن کلیدی برای ظاهر لاغر است. برخی می گویند که 90 درصد از ظاهر شما در واقع، بنابراین درست کردن این موضوع برای اینکه بتوانید سریع خوش اندام شوید، اساسی است.

البته خوردن “درست” در این مورد به معنای آن است که شما را لاغر کند و شما را در آنجا نگه دارد. پایداری بسیار بزرگ است، زیرا 95٪ از افرادی که وزن کم می کنند، آن را دوباره به دست می آورند. لاغر و تنومند باید مادام العمر باشد. برای این کار باید روشی برای غذا خوردن پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

3) از تمرینات ناشتا و ناشتا متناوب استفاده کنید
یکی از قوی ترین و محبوب ترین راه ها استفاده از روزه متناوب است. این صرفاً استراحت برای مدت کوتاهی از غذا خوردن است و مورد علاقه افراد مشهور و مدل های تناسب اندام در همه جا است. فواید مختلفی مانند سم زدایی و افزایش تولید هورمون رشد برای افزایش چربی سوزی وجود دارد، اما بارزترین و قدرتمندترین آنها این است که به شما کمک می کند کسری انرژی لازم برای از دست دادن چربی بدن را ایجاد کنید.

4) کمتر بخورید بدون اینکه عقل خود را از دست بدهید
اکثر رژیم‌ها باعث می‌شوند احساس محرومیت کنید، و جالب نیست. البته نکته کلیدی برای اینکه بتوانید سریع لاغر شوید این است که کمتر غذا بخورید، اما شما می خواهید این کار را به گونه ای انجام دهید که دیوانه تان نکند. از ترفندهای ساده استفاده کنید تا کمتر غذا بخورید، اما احساس سیری کنید.

5) سبزیجات و سالاد را مصرف کنید
این غذاها نه تنها تقریباً بدون کالری هستند، به این معنی که می توانید آنها را با ایمنی مصرف کنید، بلکه سرشار از مواد مغذی هستند. این بدان معنی است که آنها سیر کننده تر هستند و از احساس گرسنگی جلوگیری می کنند. هر چقدر دوست دارید بخورید، سپس مقدار بیشتری بخورید!

۶) سر میز غذا بخورید
ما آنقدر عادت داریم که در حال حرکت غذا بخوریم و به آنچه در دهانمان می گذرد توجه نکنیم که واقعاً نمی دانیم راضی هستیم یا نه. هنگامی که به معنای واقعی کلمه یک وعده غذایی درست می کنید، توجه خواهید کرد و این به شما کمک می کند لاغر شوید.

ترفند این است که بدون تسلیم شدن از زندگی خود لاغر شوید. همانطور که گفته می شود “سکسی خیلی تلاش نمی کند.”

شما به برنامه ای نیاز دارید که پایدار باشد و متناسب با شما باشد. حداکثر نتیجه از حداقل زمان و تلاش.

اگر فکر می کردید که باید تمام روز را صرف این کار کنید، تنها نیستید، اما خوش شانس هستید. از این نکات استفاده کنید و ببینید چقدر سریع لاغر شدن می تواند ساده باشد.

رژیم لاغری سریع