نکات اثبات شده چربی سوزی فاش شد – 3 نکته ساده و اثبات شده برای سوزاندن چربی که همیشه کارساز هستند

آیا لاستیک زاپاس سرعت شما را کاهش می دهد؟ آیا هر بار که مجبور می شوید از کنار آینه تمام قد عبور کنید تقریباً درد فیزیکی را تجربه می کنید؟ تو قطعا تنها نیستی. سوال واقعی این است که آیا شما آماده انجام کاری در مورد آن هستید؟ اگر چنین است، هیچ کمبودی برای افرادی وجود نخواهد داشت که تخصص خود را در مورد نکات چربی سوزی ارائه دهند. مشکل این است که اکثر آنها احتمالا کمتر از شما در مورد کاهش وزن می دانند. به نظر می رسد آنها همه این ایده های وحشیانه و دیوانه را دارند که قسم می خورند مانند یک طلسم عمل می کنند، اما هیچ شانسی برای موثر بودن در طول زمان ندارند. اگر می خواهید نکاتی برای چربی سوزی داشته باشید که برای همه مفید باشد، باید به اصول اولیه پایبند باشید و آن را ساده نگه دارید.

اولین نکته برای چربی سوزی این است که رژیم غذایی خود را تغییر دهید. من بستنی و دونات را هم مثل بقیه دوست دارم، اما اگر می‌خواهید چربی بسوزانید، این غذاها باید در خواربارفروشی بمانند تا در فریزر و انباری. سعی کنید اولویت های غذایی خود را روی میوه ها و سبزیجات تازه، به ویژه سبزیجات سبز قرار دهید. هنگام برنامه ریزی غذا باید روی غذاهای کامل تمرکز کنید. تا حد امکان از غذاهای فرآوری شده دوری کنید.

دومین نکته از نکات چربی سوزی شما این است که بیشتر غذا بخورید. اگر بتوانید به جای 3 وعده بزرگتر، 6 وعده غذایی کوچک در روز برنامه ریزی کنید، به شما کمک می کند تا به هدف خود برسید. اگر بیشتر غذا بخورید کمتر احساس گرسنگی خواهید کرد. این منجر به پرخوری کمتر می شود و همچنین به افزایش متابولیسم شما کمک می کند.

سومین توصیه شما برای چربی سوزی این است که مقدار زیادی آب بنوشید. شما واقعاً باید حداقل شش ظرف 8 اونسی آب در روز بنوشید. این کار شما را به خوبی هیدراته نگه می‌دارد و به شما مزیت بیشتری از شستشوی طبیعی سیستمتان می‌دهد.

رژیم لاغری سریع