نکات روزمره برای کاهش وزن

چه برای فصل عروسی باشد، چه برای فصل جشن و یا فقط برای سالم بودن، همه می خواهند کاهش وزن و مناسب به نظر برسند سبک زندگی ناسالم اغلب شامل مقدار زیادی غذاهای ناسالم و روغنی همراه با ورزش بسیار کم یا بدون ورزش است. نشستن روی صندلی کار در تمام طول روز می تواند باعث شود تمام چربی در قسمت پایین بدن شما جمع شود و در نتیجه روی ران ها و باسن شما متمرکز شود. شلی در باسن و ران اساسا به عنوان سلولیت شناخته می شود. سلولیت سفت است و خلاص شدن از آن بسیار دشوار است. در اینجا چند نکته در مورد چگونه چربی لگن را کاهش دهیم:

1. آب بنوشید

این راه حل به نظر می رسد که تفاوت زیادی ایجاد نمی کند، اما نقش مهمی در کنترل وزن شما دارد. دلیلی وجود دارد که همه کارشناسان بهداشت بر اهمیت آن تاکید دارند. آب سیستم شما را تصفیه می کند و سموم ناسالم را از بدن دفع می کند. همچنین متابولیسم را افزایش می دهد، بنابراین سرعت سفر کاهش وزن شما را افزایش می دهد. مصرف حداقل 8 تا 9 لیوان در روز برای حفظ سلامتی یک لیوان توصیه می شود. همچنین می توانید برای مزایای بیشتر، مقداری آب لیمو را در آب خود فشار دهید.

2. قندها را کاهش دهید

مصرف شکر خود را به شکل شکلات و شیرینی محدود کنید. شکر شکل مستقیم چربی و دلیل اصلی ایجاد شل شدن باسن است. هوس شیرینی خود را با میوه جایگزین کنید. نوشابه ها و نوشابه های گازدار به همان اندازه سرشار از قندهای ناسالم هستند. حذف اینها کاملاً فعال است راه آسان برای کاهش وزن از ناحیه لگن شما

3.ورزش کنید

یکی از مهمترین نکاتی برای کاهش وزن ورزش است تمرینات منظم برای کوتاه کردن پوست و کنترل تجمع چربی ضروری است. ورزش هایی که بر حفظ سلولیت در بدن شما تمرکز دارند، عموماً شدیدتر هستند و نیاز به تلاش بیشتری دارند. در حالت ایده آل باید حداقل 30 دقیقه هر روز ورزش کنید. تمرین روزانه شما باید شامل تمریناتی مانند اسکات، دراز و نشست، کرانچ، لانژ و بالا بردن باسن در تعداد و مرتبه های مختلف باشد. این تمرینات عمدتاً بر روی شکل دهی مناسب باسن و ران شما متمرکز می شوند. آنها بسیار شدید هستند و باید به طور منظم با کاردیو ترکیب شوند. همچنین، می‌توانید گردش خون را تسریع کرده و متابولیسم را افزایش دهید و با پیاده‌روی سریع، آهسته دویدن و دویدن به طور موثر چربی‌ها را بسوزانید.

4-کنترل کالری

از غذاهای ناسالم و فرآوری شده مانند طاعون دوری کنید! آنها ارزش غذایی بسیار کمی دارند و هیچ کمکی به کاهش وزن ندارند. آنها کالری های اضافی هستند که مسیر شما را به سمت اهداف سالم کند می کنند. اطمینان حاصل کنید که وعده‌های غذایی شما همیشه شامل سبزیجات سبز و برگ‌دار باشد تا مصرف مواد مغذی شما را بهبود بخشد. همچنین باید حاوی پروتئین و ویتامین در مقادیر بیشتر از کربوهیدرات ها و قندها باشد. تا جایی که می توانید از خوردن میان وعده خودداری کنید. همیشه غذا نخورید، در عوض، وعده های غذایی کامل بخورید تا بتوانید گرسنگی مکرر را از خود دور کنید.

5. یوگا

استرس معمولا به عنوان یک عامل اصلی در افزایش وزن شناخته می شود. یوگا و مدیتیشن به آرامش اعصاب و تثبیت ضربان قلب کمک می کند. اگر هر روز برای انجام تمرینات یوگا زمان کمی دارید، حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که از انجام چند دقیقه تمرین تنفسی در صبح اطمینان حاصل کنید. یک بدن آرام قطعا یک بدن سالم است.

تناسب اندام یک سفر طولانی پر از یک رژیم غذایی سالم و تمرین روتین است. بررسی مداوم آنچه می خورید و حفظ یک رژیم تمرینی مناسب بهترین راه برای حفظ وزن سالم و قابل توصیه است. باسن ممکن است ناحیه سختی برای اصلاح باشد، اما با طرز فکر صحیح، فداکاری و عزم راسخ، کمر باریک‌تر مال شماست. بنابراین سفر تناسب اندام خود را مطابق با آن برنامه ریزی کنید و با نسخه مناسب تر خود به مراسم عروسی یا تعطیلات بروید!