هر تکنیکی را برای از بین بردن چربی های سرسخت شکم خود امتحان کرده اید؟

مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، چربی شکم همچنان روی شلوار شما آویزان است. ما همه این تبلیغات فوق العاده را در تلویزیون و رادیو در مورد “چگونه چربی شکم خود را در یک روز از بین ببریم” با استفاده از قرص رژیم غذایی فوق العاده آنها می بینیم. کانال تلویزیون را تغییر دهید تا مردان و زنان عضلانی را ببینید که ادعا می‌کنند با استفاده از «کمربند شکمی»، «چربی‌زدای شکم»، «اب-راکر چیز» بهبود یافته، همه آن‌ها چربی شکم ناخوشایند را در عرض چند روز از دست دادند. ، نه هفته ها

باور کنید خانم ها و آقایان این نوع محصولات یک شبه کار نمی کنند همانطور که تبلیغ می شوند. تنها راه برای از بین بردن چربی های زشت شکم پیروی از رژیم غذایی سالم و ورزش است.

برای اینکه بتوانید چربی معده خود را کاهش دهید، باید از انجام بسیاری از انواع تمرینات شکمی خودداری کنید.

حقیقت این است که از دست دادن چربی شکم با انجام ورزش هایی که فقط ناحیه معده را هدف قرار می دهند، اتفاق نمی افتد. مقدار معینی از تمرینات شکمی عالی هستند و به شما کمک می‌کنند تا مرکز بدن خود را تقویت کرده و به شما در حفظ سلامت کمر کمک کنند. واقعیت این است که تمرینات مستقیم شکم فقط باید بخش کوچکی از روتین های تمرینی شما باشد.

برای خلاص شدن از شر چربی های شکمی، باید روی ورزش کردن قسمت های بزرگ چند مفصلی خود تمرکز کنید و روی بزرگترین ماهیچه ها مانند پاها، پشت و سینه کار کنید. هدف قرار دادن این نواحی عضلانی بزرگ، میزان متابولیسم شما را تا حد زیادی افزایش می دهد، که به نوبه خود به تحریک افزایش هورمون های چربی سوز در بدن کمک می کند.

همچنین بسیار مهم است که یک رژیم غذایی متعادل با مقدار زیادی کربوهیدرات، پروتئین و چربی سالم داشته باشید.