هشدار دهنده برای راه رفتن ، آب و وزن: 3 وات برای کاهش وزن

من حدود 2 ماه و نیم روی کاهش وزن به طور جدی کار می کنم و بسیاری از مردم از من می پرسند که برای موفقیت این کار چه می کنم. من پاسخ می دهم ، “3 وات برای کاهش وزن!” البته آنها نمی دانند 3 وات کاهش وزن چیست ، بنابراین سریع به آنها می گویم: “واکرها ، ناظران آب و وزن”. می دانم که این فرمول برای همه کار نمی کند ، اما مطمئناً برای من کار می کند. آب یک مایع ضروری است که همه به آن احتیاج دارند ، پیاده روی یک راه عالی برای ورزش است و Weight Watchers یک سازمان کاهش وزن مشهور در جهان است که به میلیون ها نفر کمک کرده است تا وزن خود را کاهش داده و قطعاً آن را حفظ کنند.

پیاده روی:

پیاده روی یک ورزش سوزاندن کالری است که اکثر ما در بیشتر زندگی خود انجام داده ایم. علاوه بر یک جفت کفش مناسب و لباس راحت ، نیازی به تجهیزات دیگر ندارید ، بنابراین قیمت مناسب است. اما مهمترین نکته در مورد پیاده روی مزایای سلامتی آن است. راه رفتن بر روی مفاصل آسان است و در برخی افراد واقعاً کمردرد را تسکین می دهد. این ماده توانایی کاهش فشار خون ، کاهش سطح کلسترول ، کاهش خطر ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی ، عضله سازی و تقویت استخوان ها را دارد و البته منجر به کاهش وزن می شود. سعی کنید روزانه حداقل 10 هزار قدم پیاده روی کنید.

من تا کنون 24 و نیم کیلو وزن کم کرده ام ، اما گذشته از کاهش وزن ، پیاده روی روزانه به من این امکان را می دهد که ارتباط ذهنی خود را قطع کرده و احساس کنم سطح استرس من را کاهش می دهد. نکته جالب این است که هرچه بیشتر راه می روم ، بدن و ذهنم بیشتر به دنبال آن است. پیاده روی برای من به یک عادت بسیار سالم تبدیل شده است

اب:

یک مطالعه اخیر نشان داد که بعد از نوشیدن 17 اونس. مردان و زنان میزان متابولیسم خود را 30 درصد افزایش دادند که حدود 40 دقیقه به طول انجامید.

چند ماه پیش نوشیدن نوشابه را کنار گذاشتم و آب را جایگزین آن کردم. من در حال حاضر می توانم تفاوت رنگ پوست را احساس کنم و البته این به تلاش های من برای کاهش وزن کمک می کند زیرا من را سیر می کند و کمتر احتمال دارد که پرخوری کنم. نوشیدن روزانه آب یک عادت است و اکنون احساس می کنم خیلی بهتر از آن هستم. 8 ، 8 اونس بنوشید لیوان آب هر روز برای افزایش تلاش برای کاهش وزن.

ناظران وزن:

Weat Watchers در اوایل دهه 1960 توسط ژان نیدچ تاسیس شد. او با تشکیل جلسات کوچک غیر رسمی در خانه خود برای صحبت در مورد موضوع کاهش وزن شروع کرد. این گردهمایی های کوچک در طول سالها افزایش یافته است و اکنون Weight Watchers تبدیل به یک جامعه میلیونی در سراسر جهان شده است که وظیفه کاهش وزن را بر عهده دارد.

Weight Watchers یک برنامه مبتنی بر علم است که باعث کاهش وزن از طریق تغییر شیوه زندگی سالم می شود که شامل سلامت روحی ، روانی و جسمی می شود. جلسات ناظران وزن برای ایجاد انگیزه برای کاهش وزن ، اطلاعات تغذیه و ورزش و یک محیط راحت طراحی شده است که در آن اعضا و رهبران حمایت و تشویق خود را ارائه می دهند. صدها مکان ملاقات در سراسر جهان وجود دارد و Weight Watchers هم اکنون به صورت آنلاین ارائه می شود.

رهبر Weight Watchers من فوق العاده است و هر هفته مشتاق دیدار شما هستم. او نه تنها یک مدل عالی است ، زیرا 45 کیلوگرم وزن کم کرده است ، بلکه توانایی طبیعی خود را دارد که از همه کسانی که با وفاداری در جلساتش شرکت می کنیم بهترین استفاده را ببرد. خود را با تحقیقات مبتنی بر علم ، سابقه کاهش وزن ، نقل قول های انگیزشی ، نکات ورزشی و دستور العمل ها مسلح کنید. او همه را با طنز گرم به پایان می رساند تا ابزارهای مورد نیاز هفته آینده را در اختیار ما قرار دهد.

اگر از تلاش های قبلی برای کاهش وزن ناامید شده اید ، کاهش وزن 3 واتی را امتحان کنید. این یک راه سالم برای کاهش وزن است و مطمئن هستم که از نتایج آن راضی خواهید بود.

لطفاً با داستانهای موفقیت خود در [email protected] (صرف نظر از روش کاهش وزن که استفاده می کنید) با من تماس بگیرید و آنها را در سایت من ارسال کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *