همانطور که در دستگاه های شکم تلویزیون مشاهده می شود – چرا برای داشتن شکم شش تکه باید از آنها اجتناب کنید

به نظر می رسد هر بار که تلویزیون را روشن می کنید، یک دستگاه شکم یا کمربند شکمی جدید فروخته می شود. متأسفانه بسیاری از مردم با سفارش این دستگاه ها امیدشان زیاد می شود و فکر می کنند که به زودی شکم شش تکه مانند مدل های آن را خواهند داشت. در اطلاعات تجاری در اینجا این است که چرا باید از این موارد همانطور که در دستگاه های شکم تلویزیون دیده می شود اجتناب کنید.

حقیقت ساده این است که ابزارها و کمربندهایی که فقط روی شکم کار می کنند، چربی لازم برای آشکار شدن عضلات شکم شما را نمی سوزانند.

برای افزایش متابولیسم بدن باید تمرینات کامل بدن را انجام دهید تا بتوانید چربی بسوزانید. نشستن روی یک دستگاه و تکان دادن به جلو و عقب، در حالی که ممکن است عضلات مورب شکم شما را تمرین دهد، هرگز متابولیسم شما را در ناحیه چربی سوزی افزایش نمی دهد.

بهترین راه برای افزایش متابولیسم در ناحیه چربی سوزی انجام تمریناتی است که چندین گروه عضلانی را کار می کنند.

برخی از این تمرینات عبارتند از اسکات، جک های پرش، هل دادن و کوهنوردی. تقریباً هر تمرینی که چندین گروه عضلانی را کار می کند انجام خواهد داد. به جز تمریناتی مانند کرانچ و آن تمریناتی که روی آنهایی که در دستگاه های شکم تلویزیون دیده می شود انجام می دهید.

بنابراین دفعه بعد که یک آگهی تجاری پر از مدل‌هایی با شکم‌های بزرگ را مشاهده کردید، متوجه می‌شوید که احتمالاً هرگز با استفاده از تجهیزاتی که می‌فروشند، آن را دریافت نکرده‌اند. در عوض پول خود را پس انداز کنید و روی برخی از دمبل ها یا سایر تجهیزات ورزشی اولیه سرمایه گذاری کنید که نشان داده شده است در طول سال ها و دهه ها نتیجه می دهند.