هنر مجسمه سازی بدن و تمرینات چربی سوزی

مجسمه سازی بدن با مربی کمر

یک فرمول ایده‌آل برای تغییر شکل با استفاده از مربی کمر، ترکیب تمرین‌های پیکرتراشی و چربی سوزی برای کمک به ایجاد دور کمر ساعت شنی است. وقتی صحبت از تمرینات شکمی به میان می‌آید، می‌توانیم کرانچ شکم را برای ساعت‌ها انجام دهیم، اما اگر آن‌ها را اشتباه انجام دهیم، به معنای واقعی کلمه نتیجه‌ای کم یا بدون نتیجه خواهیم دید. اینجاست که مجسمه سازی بدن مطرح می شود.

مجسمه سازی بدن مجموعه ای منحصر به فرد از تکنیک ها و اصول حرکتی است که بدن را به طور کلی بدون استفاده از روش های جراحی تهاجمی برای تغییر شکل بدن، به ویژه شکم، تغییر شکل می دهد.

این نوعی ترمیم با فلسفه پیوند پایه‌های پیلاتس، یوگا، تای چی و هنر رقص برای ایجاد یک تمرین روحی و بدنی جوان‌کننده است. این می تواند به ایجاد شکم های قوی و تمام گروه های عضلانی اصلی که توسط شکم پشتیبانی می شوند کمک کند تا به طور کامل بدن را در نیمی از زمان تمرین های سنتی شکم تغییر شکل دهند. همچنین از تنفس ریتمیک و آگاهی بدن آگاهانه برای کشش و تقویت همزمان بدن استفاده می کند، هر تمرین به آرامی از طریق خم شدن و امتداد، انقباض و انبساط جریان می یابد تا در داخل برای ایجاد اعتماد به نفس و در خارج برای بهبود قدرت و کاهش روند پیری کار کند.

با تکنیک‌ها و اصول مجسمه‌سازی بدن، فرد می‌تواند بدود، بپرد، بلند کند، برقصد یا در هر فعالیت تناسب اندامی که از آن لذت می‌برید با قدرت، تحرک انعطاف‌پذیر با حداکثر انرژی شرکت کند. علاوه بر مجسمه سازی بدن، اضافه کردن تمرینات چربی سوزی باعث ایجاد کمر کوچکتر در نیمی از زمان می شود.

تمرینات چربی سوزی

این یک افسانه است که برای سوزاندن چربی، باید خود را در معرض ساعت ها ورزش خسته کننده مبتنی بر کاردیو قرار دهید. در واقع، تمرینات قدرتی همراه با تمرینات اینتروال نتایج بهینه را به همراه دارد.

خبر خوب در مورد این این است که شما می توانید در مدت زمان کوتاهی به موفقیت های زیادی برسید. حتی بهتر از آن، شما شروع به دیدن نتایج سریع می کنید، که به نوبه خود به شما انگیزه می دهد که ادامه دهید. ترکیبی از تمرینات قدرتی و تناوبی بدن شما را مجبور می کند تا کربوهیدرات را برای تامین انرژی لازم بسوزاند.

مطالعات نشان داده اند که ورزش حداقل 30 دقیقه در 5 روز در هفته سودمندترین نتایج را به همراه دارد. مسئله این است که ورزش می‌تواند طیف وسیعی از فعالیت‌ها را پوشش دهد، مشروط بر اینکه ضربان قلب شما به سطح مناسبی برای سن شما افزایش یابد و در بیشتر دوره تمرین در آن سطح باقی بماند.

بنابراین چه نوع ورزش قلبی را باید انجام دهید؟

این بخش سرگرم کننده است – تقریباً هر چیزی به شرطی که ایمن باشد و از معیارهای افزایش ضربان قلب پیروی کند. من دوست دارم آن را با هم مخلوط کنم، یک روز پیاده روی سریع را با دویدن در پارک جایگزین کنم، روزی دیگر در یک کلاس رقص سرگرم کننده شرکت کنم و غیره.

ساده ترین روال، روتینی است که بسیار مؤثر است – درست مانند پیاده روی با قدرت. پمپاژ بازوها با سرعت کافی یک راه حل کم تاثیر برای سوزاندن چربی اضافی بدن شما فراهم می کند.

تمرین کمر یک فرآیند است و زمان می برد. اما، هنگام استفاده از این فرمول، شکل بدن ساعت شنی جذاب می تواند مال شما باشد.