هنگام خواب وزن خود را کاهش دهید

هنگام خواب وزن کم کنید – عجب!

من مشتریان زیادی دارم که دائماً از من می پرسند چگونه وزن خود را کاهش دهم ، اما به ندرت افراد متوجه این واقعیت می شوند که شما می توانید سوخت و ساز بدن خود را در هنگام خواب افزایش دهید. من فکر می کنم این به این دلیل است که اکثر مردم کاهش چربی را به کار سخت و ورزش شدید مرتبط می دانند. این مطمئناً درست است ، هیچ راه میانبر سریع برای رسیدن به بدن مورد نظر شما وجود ندارد. با این حال ، ترفندهای کوچکی وجود دارد که می توانید برای افزایش میزان کالری سوزانده شده انجام دهید.

بنابراین اجازه دهید نحوه چربی سوزی در هنگام خواب را برای شما توضیح دهم. کاهش وزن هنگام خواب یکی از ساده ترین ترفندها برای چربی سوزی بیشتر است. اولین توصیه ای که احتمالاً مهمترین آن است افزایش متابولیسم در حالت استراحت به طور کلی است.

علاوه بر افزایش RMR (میزان متابولیسم در حالت استراحت) ، راه حل های دیگری نیز برای کاهش وزن هنگام خواب وجود دارد. یکی از این راه حل ها تمرکز بر انواع خاصی از تمرینات است که بافت ماهیچه ای بیشتری را تجزیه می کند.

به طور کلی ثابت شده است که تمرینات با وزنه بهترین راه برای تجزیه ایمن و م tissueثر بافت عضلانی است. تکرارهای آهسته با وزن کافی یکی از بهترین راه ها برای به حداکثر رساندن هیپرتروفی یا پارگی و افزایش عضلات است.

وقتی عضلات شما شکسته می شوند ، زمان و انرژی (همچنین کالری) برای ترمیم ماهیچه های آسیب دیده نیاز است. بنابراین اگر با وزنه تمرین می کنید و ماهیچه ها را هنگام خواب می شکنید ، بافت ماهیچه ای از کالری برای ترمیم خود استفاده می کند.

راه بسیار موثر و آسان دیگر برای کاهش وزن هنگام خواب خوردن یک وعده غذایی پرچرب و پر پروتئین قبل از خواب است.

اگرچه وعده غذایی پرچرب قبل از خواب کمی متناقض به نظر می رسد ، اما به من اعتماد کنید. چربی هضم غذایی را که تازه خوردیم کند می کند. بنابراین اگر من یک تکه استیک داشته باشم ، تجزیه آن بسیار بیشتر از شیک پروتئین آب پنیر طول می کشد.

بعد از تمرین چاق نشوید زیرا می خواهید پروتئین در کمترین زمان ممکن تجزیه شده و وارد جریان خون و ماهیچه ها شود. برای کند کردن هضم غذایی که قبل از خواب می خورید ، منبع پروتئین دیر هضم دارید. باز هم هضم پروتئین آب پنیر بسیار کند نیست ، اما منابع زیادی برای هضم کند پروتئین وجود دارد. این ترکیب با چربی به معنای واقعی کلمه یک شام لاغری ایجاد می کند.

منابع پروتئین مانند کازئین ، پنیر ، شیر ، خوک ، استیک ، مرغ ، بوقلمون ، ماهی آزاد و کره آجیل. مراقب کره های آجیل باشید زیرا یکی از درشت مغذی هایی که نمی خواهیم قبل از خواب داشته باشیم کربوهیدرات ها هستند. آجیل های آجیل معمولاً دارای کربوهیدرات هستند ، بنابراین اگر سعی در کاهش و کاهش وزن دارید ، احتمالاً از همه آنها با هم اجتناب می کنید.

امیدوارم بتوانم به س questionالی درباره چگونگی کاهش وزن هنگام خواب کمک کرده باشم. برای شام لاغری بروید و آن را پر چرب و سرشار از پروتئین کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *