هورمون اپی نفرین و نقش آن در کاهش وزن و افزایش عضلات

برای افرادی که علاقمند به اجرای استراتژی کاهش وزن هستند و به دنبال یادگیری نحوه افزایش عضلات و کاهش چربی هستند ، راه حل های زیادی وجود دارد.

اما این همه ماجرا نیست.

با این حال ، یک مشکل عمده این است که بازاریابی عالی توسط برخی از کارآفرینان بسیار مجرب ، کاهش بی نظمی را بسیار دشوار می کند.

تمایل به تسریع چربی سوزی بدن در جامعه امروزی تقریباً همه جا رایج است ، جایی که غذاهای فست فود ، غذاهای آماده با مواد نگهدارنده و سبک زندگی بی تحرک عادی هستند. خوشبختانه یک راه حل ساده وجود دارد که می تواند دستاورد یک بدن رویایی و رویایی را به واقعیت تبدیل کند. نیازی به اقدامات فوق العاده یا رژیم پیچیده ندارد. نیازی به مصرف انواع مختلفی از مکمل ها ندارد.

تنها چیزی که برای عضله سازی و از دست دادن چربی لازم است این است که به شیوه ای کمی متفاوت عمل کنید که ممکن است به آن عادت داشته باشد. جالب اینجاست که تمرینات قدرتی که به صورت بسیار دقیق انجام می شود یکی از قوی ترین ابزارها برای ایجاد سریع توده عضلانی ، تغییر مطلوب ترکیب بدن ، از دست دادن بدن و تسریع متابولیسم است.

به وضوح ثابت شده است که غلظت هورمونی در طول و بلافاصله پس از یک جلسه ورزش به طور مطلوبی تغییر می کند. نکته جالب تر این است که این تغییر در غلظت هورمون ها حتی می تواند منجر به تنظیمات هورمونی طولانی مدت شود که باعث کاهش بیشتر چربی و افزایش توده عضلانی می شود.

برخی از هورمونهای کلیدی مرتبط با عضله سازی و تسریع متابولیسم عبارتند از تستوسترون ، هورمون رشد و انسولین. افزایش سطح این هورمون ها با افزایش پتانسیل رشد بافت ماهیچه ای مرتبط است. علاوه بر این ، افزایش مداوم سطح تستوسترون ، هورمون رشد انسانی و انسولین با پایبندی طولانی مدت به یک برنامه تمرین مقاومتی همراه است.

برای افرادی که عمدتا به کاهش چربی علاقه دارند ، احترام و آگاهی از تغییرات هورمونی مربوط به تمرینات قدرتی به تسریع کاهش وزن و کاهش کل درصد چربی بدن کمک می کند.

به عنوان مثال ، هورمون اپی نفرین تجزیه چربی ها و کربوهیدرات ها را افزایش می دهد و باعث افزایش آدنوزین تری فسفات برای تولید انرژی و انقباض ماهیچه ها می شود. همچنین با بهبود جذب واحد حرکتی فیبرهای عضلانی جداگانه ، اثرات مثبتی بر پتانسیل انقباض ماهیچه ها دارد.

این تنها نوک کوه یخ است.

اگر واقعاً به دستیابی سریعترین کاهش وزن ممکن ، ساختن ماهیچه های بدون چربی و ایجاد اندامی که به آن افتخار می کنید علاقه مند هستید ، نگرانی برای عضلات بسیار مهم است. شما باید با قصد و آگاهی دقیقاً پاسخ فیزیولوژیکی جلسه تمرین خود را در بدن خود آموزش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *