وقتی در یک فانک گیر می کنید چگونه از خود مراقبت بهتری داشته باشید

وقتی در یک فانک گیر می کنید چگونه از خود مراقبت بهتری داشته باشید


هنگامی که سلامت عاطفی ما آسیب می بیند ، احساسات قریب به اتفاق می تواند به سرعت ظاهر شود. این احساسات می توانند غیرقابل پیش بینی ، ناتوان کننده و حتی ترسناک باشند. شاید ضربان قلب شما شروع شود ، قفسه سینه شما متشنج شود ، یا احساس عصبانیت یا سرخوردگی کنید. در حالی که این احساسات کمتر از ایده آل هستند ، شما تنها نیستید – در واقع ، اگر بدانید چند نفر در رنج شما شریک هستند ، شگفت زده خواهید شد. مطالعه اخیر انجام شده توسط انجمن روانشناسی آمریکا مشخص شد که 67 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر احساس خستگی می کنند و بیش از 80 درصد علائم استرس طولانی مدت را تجربه می کنند. می بینید ، همه ما می توانیم از پشتیبانی کمی استفاده کنیم! بنابراین ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید یا نمی دانید در مواقع ناراحتی چه باید بکنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در جلو ، نکات قابل توجهی در مورد نحوه مراقبت از خود ، بدون توجه به آنچه که با آن روبرو هستید ، خواهید یافت.

نکاتی سریع که می تواند سلامت روانی هر چیزی را که احساس می کنید افزایش دهد

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما محرک هایی داریم و همه ما شرایط سختی را تجربه کرده ایم که ما را از مرز دور می کند (و اگر سر خود را تکان می دهید نه ، لطفا اسرار خود را به ما بگویید). در حالی که می توانیم از اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از سلامت روان خود استفاده کنیم (فکر کنید: الف رژیم غذایی غنی از مواد مغذیبا شروع تمرین مدیتیشن یا خواب کافی) ، ما نمی توانیم از وقوع شرایط استرس زا جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که ما استراتژی های مقابله ای و نکات کاربردی را به شما ارائه می دهیم تا هر زمان که نیاز به پشتیبانی دارید ، آنها را اجرا کنید!

بنابراین دفعه بعد که احساس درماندگی ، تنهایی ، استرس یا هر چیزی کمتر از خود متعادل خود کردید ، این نکات سریع سلامت روان را امتحان کنید. این ابزارها می توانند به تنظیم سیستم عصبی شما در آن زمان و در آنجا کمک کنند تا به شما احساس آرامش بدهد.

وقتی احساس اضطراب می کنید چه می کنید

تنفس عمیق را تمرین کنید

وقتی احساس اضطراب می کنید ، به نفس خود بازگردید. چشمان خود را ببندید ، روی یک صندلی راحت بنشینید ، یک دست را روی سینه و یک دست را روی شکم خود قرار دهید. برای شمارش 1-2-3-4 از طریق بینی خود ، دم را بکشید ، سپس متوقف شوید ، سپس به آرامی از طریق دهان خود را با همان شماره بازدم کنید. تکرار می کند!

یک استنشاق عمیق از اسانس اسطوخودوس بکشید

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک را در دست داشته باشید. هر زمان که احساس اضطراب یا استرس می کنید ، یک یا دو قطره به مچ دست خود بیفزایید و یک نفس عمیق بکشید تا روی زمین فرود بیاید و ذهن خود را دوباره متمرکز کنید.

پیاده روی بی وقفه بروید

تلفن خود را در خانه بگذارید و پیاده روی بدون حواس پرتی انجام دهید. به سادگی حرکت دادن بدن می تواند با تغییر ذهن شما از حالت مبارزه یا فرار به حالت استراحت و هضم ، افکار نگران کننده را تسکین دهد.

مدیتیشن کنید

وقتی احساس غرق شدن می کنید و نمی دانید چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، با یک مدیتیشن کوتاه پنج دقیقه ای ذهن خود را آرام کنید. این پنج دقیقه را امتحان کنید آرام باشید اکنون مراقبه کنید توسط آماندا گیلبرت برای تسکین فوری!

وقتی احساس می کنید گیر کرده اید چه کار می کنید

یک تغییر کوچک ایجاد کنید

نمی دانید وقتی بر خود غلبه می کنید و خود را در الگوی تفکر منفی گیر می بینید چه باید بکنید؟ با یک تغییر کوچک شروع کنید. شاید شما طرز فکر خود را تغییر دهید ، غذای سالم بخورید یا فقط ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا یک جنبه آگاهانه را در برنامه صبحگاهی خود جا دهید. تغییرات کوچک به تغییرات بزرگ در طول زمان می افزاید!

برای داشتن طرز تفکر مثبت ، ذهنیت منفی را کنار بگذارید

تغییر دیدگاه می تواند فواید فوری برای سلامت روان شما داشته باشد. وقتی افکار منفی شما تسخیر می شوند ، به چیزی فکر کنید که از آن سپاسگزار هستید و متوجه تغییر در تفکر خود شوید.

مربوط: 3 ترفند تخصصی برای شکستن چرخه تفکر منفی

بیش از حد فکر نکنید و به خودتان شک نکنید

به راحتی می توانید هر سناریوی “چه می شود اگر” را در ذهن خود پخش کنید و بدترین را تصور کنید. اما ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، وقت آن است که احساسات خود را کنترل کنید! به جای تصور بدترین نتیجه ، به بهترین فکر کنید. میخوای چی بشه؟ سپس تصور کنید که این سناریوی مثبت محقق می شود. شما به سادگی ذهن خود را دوباره سرگرم می کنید! با گذشت زمان ، شما یاد می گیرید که چگونه از این الگوهای منفی فکر خلاص شوید.

لیستی از اهداف تهیه کنید

هم به کوتاه مدت و هم به بلند مدت فکر کنید. امروز می خواهید چه چیزی را بررسی کنید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ ایجاد یک برنامه می تواند به توسعه انگیزه کمک کرده و شما را تشویق به اقدام کند.

یک سرگرمی جدید را امتحان کنید

وقتی با مشکل روبرو هستید ، سرگرمی جدیدی را پیدا کنید تا علاقه شما را برانگیزد. فکر کنید: کلاس یوگا ، کلاس آشپزی یا یک دوره آموزشی سرگرم کننده دانشگاهی!

وقتی احساس خستگی می کنید چه می کنید؟

یک لیوان بزرگ آب بنوشید

اغلب کم آبی بدن است (حتی در کمترینمی تواند منجر به خستگی و بی حالی شود. این امر علاوه بر انرژی شما می تواند بر روحیه ، استرس و حتی خواب شما نیز تأثیر بگذارد. ابتدا یک لیوان بزرگ آب بنوشید و یک بطری را در طول روز با خود حمل کنید. وقتی احساس خستگی می کنید ، جرعه جرعه بنوشید!

یک میان وعده سرشار از انرژی داشته باشید

یک میان وعده مملو از مواد مغذی برای کاهش استرس می تواند به مبارزه با خستگی و افزایش انرژی کمک کند. سعی کنید میان وعده های غنی بخورید مواد مغذی تقویت کننده انرژی مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

دوش آب سرد گرفتن

علاوه بر تسکین درد عضلات و بهبود ریکاوری ، پژوهش او اشاره می کند که دوش آب سرد می تواند خلق و خو را افزایش داده و خستگی را کاهش دهد. در حالی که ایستادن در سرما یخ زده همیشه نیست استخوان سرگرم کننده ، ما نمی توانیم انکار کنیم که چقدر احساس طراوت می کنیم!

به پیاده روی در فضای باز بروید

چه پیاده روی کنید و چه ورزش های سبک انجام دهید ، انجام برخی از تمرینات با شدت کم می تواند انرژی شما را افزایش دهد ، استرس را از بین ببرد و حتی شما را مولدتر کند.

مربوط: 10 کاری که باید مدام انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

وقتی ناراحت می شوید چه می کنید؟

احساسات خود را ثبت کنید

به جای احساسات خود ، آنها را روی کاغذ بگذارید. ما دوست داریم از این به عنوان “تخلیه ذهن” یاد کنیم – به سادگی هر آنچه را که در ذهن شماست بنویسید و آن احساسات را بیرون بیاورید!

فریاد بزن

گاهی اوقات یک گریه خوب دقیقاً همان کاری است که شما زمانی انجام می دهید که احساس ناراحتی یا غم می کنید. در واقع ، الف مطالعه هاروارد گریه باعث آزاد شدن مواد شیمیایی آرامش بخش مانند اکسی توسین و مواد مخدر درون زا ، معروف به اندورفین می شود. این می تواند درد را از نظر جسمی و روحی آرام کند!

نظافت اتاق یا منطقه

آیا بهداشت و سلامت روانی را می شناسید مربوط؟ یک فضای تمیز می تواند به کاهش احساس اضطراب و ناراحتی کمک کند در حالی که به عنوان راهی موثر برای پاکسازی ذهن شما عمل می کند.

یک وبلاگ شکرگزاری راه اندازی کنید

حتی در بدترین روزها ، همیشه چیزی برای قدردانی وجود دارد. لیست قدردانی خود را شروع کرده و مدام به آن اضافه کنید. هر زمان که احساس گم شدن ، گم شدن یا ناراحتی کردید ، مجله خود را دوباره بخوانید و همه چیزهای مثبت زندگی خود را به خود یادآوری کنید!

وقتی احساس ناامیدی یا عصبانیت می کنید چه می کنید

نفس بکشید و تا 10 بشمارید

آن نفس های عمیق و آهسته ای که قبلاً ذکر کردیم؟ من برمی گردم به کسانی که اینجا هستند. وقتی احساس ناامیدی یا عصبانیت می کنید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. هنوز احساس ناراحتی می کنید؟ تنفس خود را تا زمانی که تنش شروع به فروکش کند ادامه دهید. با یک ذهن شفاف تر و آرام تر به وضعیت باز خواهید گشت.

HIIT انجام دهید

تمام آن انرژی آتشین را به قلب تپنده تبدیل کنید تمرین HIIT! شما احساسات منفی را با هورمون های احساس خوب که پس از یک تمرین پر از عرق به سیستم شما هجوم می آورد ، مبادله می کنید.

فعالیت ذهنی مورد علاقه خود یا تکنیک کاهش استرس را انجام دهید

شاید نفس عمیق بکشید ، جریان یوگا، یا آرام بخش حمام نمک انگلیسیبه چیزی را بیابید که به شما احساس آرامش ، آرامش و جمع آوری می دهد.

وقتی احساس تنهایی می کنید چه می کنید

یک شبکه پشتیبانی پیدا کنید

این می تواند از خانواده ، دوستان ، سازمان های محلی و البته پزشک یا درمانگر شما باشد. نکته پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، به دنبال حمایت باشید! افراد زیادی هستند که مایل و مایل به کمک هستند.

اعمال مهربانانه تصادفی

خوشحال کردن شخص دیگری باعث می شود شما هم احساس خوشبختی کنید (و کمتر تنها باشید). این برنامه رایگان ، ساده و برای روح مفید است.

از شبکه های اجتماعی خارج شوید

گاهی اوقات رسانه های اجتماعی اجتماعی نیستند. در واقع ، اگر احساس تنهایی می کنید ، گاهی اوقات می تواند به شما احساس انزوا بیشتری دهد. از طریق رسانه های اجتماعی سم زدایی کنید و در لحظه زندگی کنید! با دوست خود تماس بگیرید ، به غریبه ای لبخند بزنید یا در کافی شاپ بنشینید و ارتباطات واقعی را در اولویت قرار دهید.

در آغوش گرفتن دوستان خزدار

شاید شما سگی را به فرزندی پذیرفته اید ، در پناهگاه حیوانات محلی داوطلب شده اید یا زمانی را با دوست خزدار خود سپری می کنید! حیوانات خانگی علاوه بر اینکه عشق بی قید و شرط را به ما می دوختند نشان داده شده برای تقویت روحیه ، کاهش استرس و کاهش تنهایی.

در کلاس تمرینی جدید شرکت کنید

اگر می توانید ، عرق کردن در کلاس ورزش یا تناسب اندام گروهی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد همفکر جدید باشد!

به انجمن FitOn ما بپیوندید

به صورت رایگان در FitOn ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین ما بپیوندید. با مشاوره متخصصان ، تمرینات مربیان برتر و موارد دیگر ، احساس می کنید بخشی از چیزی بزرگتر از خود هستید. ثبت برای FitOn PRO به دستور العمل هایی که توسط متخصصان تغذیه تأیید شده است دسترسی پیدا کنید و آنها را دنبال کنید اینستاگرام و صفحه فیس بوک خود را به سایر اعضای FitOn معرفی کنید

نکاتی برای افزایش فوری سلامت روان

اجازه ندهید احساسات شما زندگی شما را کنترل کنند! این لیست را در دست داشته باشید و دفعه بعد که به کمی تقویت نیاز دارید ، به نکات کاربردی ما مراجعه کنید. اما به یاد داشته باشید که این راهکارهای مقابله ای جایگزین نیاز به مراقبت های پزشکی یا مشاوره نمی شود. اگر متوجه شدید که این احساسات زندگی روزانه شما را مختل می کند ، با یک پزشک متخصص مانند پزشک یا درمانگر خود صحبت کنید. در حالی که این نکات به عنوان مکانیسم های مقابله م effectiveثر عمل می کنند ، همه متفاوت هستند. در نهایت ، سلامتی و شادی شما هدف شماره یک ما است!

برای راهنمایی بیشتر برای سلامتی و ورزش برای هر سطح آمادگی جسمانی ، مدیتیشن های اساسی و موارد دیگر ، برنامه FitOn را بارگیری کنید!



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *