وقتی چاق می شوید این همه چربی کجا می رود؟

جهان متکی بر روش های تغذیه و کاهش وزن است ، اما تعداد کمی از ما می دانیم که چگونه چربی در واقع از فلس ترشح می شود.

در حقیقت ، حتی 150 متخصص ، متخصص تغذیه و مربیان تناسب اندام که ما بررسی کردیم ، این دانش شگفت انگیز را در زمینه سلامتی به اشتراک گذاشتند.

بیشترین قضاوت نادرست با اختلاف زیاد این بود که چربی به سرزندگی می رسد.

مشکل این فرضیه این است که قانون حفاظت از مسأله را نادیده می گیرد ، که هر پاسخ ماده با آن مطابقت دارد.

برخی از پاسخ دهندگان تصور می کردند که چربی به ماهیچه تبدیل می شود که غیرقابل تصور است و برخی دیگر پذیرفتند که از طریق روده بزرگ خارج می شود.

فقط سه نفر از مصاحبه شوندگان ما پاسخ صحیح دادند ، که نشان می دهد 98 درصد از متخصصان سلامتی در نمای کلی ما نتوانسته اند نحوه عملکرد کاهش وزن را روشن کنند.

بنابراین اگر نشاط ، ماهیچه ها یا حلزون نیست ، چربی به کجا می رود؟

در اینجا ، دو محقق از دانشگاه نیو ساوت ولز در مقاله ای برای The Conversation نوشتند.

پاسخ صحیح این است که چربی به دی اکسید کربن و آب تبدیل می شود. دی اکسید کربن را تنفس می کند و آب در مسیر خود مخلوط می شود تا زمانی که به صورت دفع ادرار یا عرق از بین می رود.

در صورت از دست دادن 10 کیلوگرم چربی ، قطعاً 8.4 کیلوگرم (18.5 پوند) از طریق ریه ها ایجاد می شود و 1.6 کیلوگرم باقی مانده (3.5 پوند) به آب تبدیل می شود. در پایان روز ، ما تمام وزنی را که از دست داده ایم تنفس می کنیم.

این همه را شگفت زده می کند ، با توجه به همه چیز ، تقریباً هر چیزی که می خوریم از ریه ها خارج می شود.

هر قندی را که پردازش می کنید و تقریباً همه چربی ها تبدیل به دی اکسید کربن و آب می شوند. در مورد مشروب هم همینطور است.

این پروتئین سرنوشت مشابهی دارد ، جدا از قسمت کوچکی که به اوره و جامدات مختلف تبدیل می شود و آن را به صورت ادرار تخلیه می کند.

تغذیه اصلی که آن را به روده هضم نشده می برد و فیبر غذایی (ذرت را در نظر بگیرید) است.

هر چیزی که می بلعید در سیستم گردش خون و اندام های بدن شما مصرف می شود و از آن زمان به بعد ، تا زمانی که آن را بخار نکرده باشید ، به جایی نمی رسد.

ما به طور کلی کشف کردیم که “نشاط در سطوح با نشاط خارج” در دبیرستان. در هر صورت ، سرزندگی یک ایده گیج کننده است ، حتی در بین متخصصان و محققان سلامتی که به تاب آوری فکر می کنند.

دلیل افزایش یا کاهش وزن به طور قابل ملاحظه ای در صورت کنترل هر پوند ، نه فقط آن کیلوژول یا کالری مرموز ، بسیار محرمانه است.

بر اساس آخرین آمار دولتی ، استرالیایی ها روزانه 3.5 کیلوگرم (7.7 پوند) غذا و نوشیدنی مصرف می کنند. از این تعداد ، 415 گرم (14.6 اونس) درشت مغذی قوی ، 23 گرم (0.8 اونس) فیبر و 3 کیلوگرم دائمی (6.6 پوند) آب است.

چیزی که جزئیات آن مشخص نیست این است که ما بیش از 600 گرم اکسیژن تنفس می کنیم و این رقم برای کمر نیز به همان اندازه ضروری است.

در صورتی که 3.5 کیلوگرم آب و آب به بدن خود اضافه کنید ، علاوه بر 600 گرم اکسیژن ، باید 4.1 کیلوگرم (9 پوند) از مواد را به عقب برگردانید ، در غیر این صورت وزن اضافه می کنید.

در صورت کاهش وزن ، وزن آنها باید بیش از 4.1 کیلوگرم (9 پوند) باشد. بنابراین چگونه آن را دریافت خواهید کرد؟

415 گرم (14.6 اونس) قند ، چربی ، پروتئین و مشروب که اکثر استرالیایی ها می خورند ، تنها 740 گرم (26 اونس) دی اکسید کربن به اضافه 280 گرم (9.8 اونس) آب (اطراف یک ظرف) و حدود 35 گرم را تحویل می دهد. (1.2 اونس)) اوره و مواد جامد مختلف تخلیه شده به عنوان ادرار.

میزان متابولیسم در حالت استراحت یک مرد معمولی 75 کیلوگرم (165 پوند) (سرعتی که بدن در هنگام حرکت از سرزندگی استفاده می کند) روزانه حدود 590 گرم (20.8 اونس) دی اکسید کربن ایجاد می کند.

با وجود موارد شدید که قبلاً شنیده اید ، هیچ قرص یا انتخابی که می توانید بخرید این رقم را افزایش نمی دهد.

خوشبختانه شما 200 گرم دی اکسید کربن را هنگام خواب مداوم تنفس می کنید ، بنابراین قبل از بیرون آمدن از رختخواب ، یک چهارم روز خود را به طور رسمی استنشاق کرده اید.

بنابراین اگر چربی به دی اکسید کربن تبدیل شود ، آیا تنفس اساساً می تواند بر کاهش وزن شما تأثیر بگذارد؟ متاسفانه نه.

دمیدن و دمیدن بیش از آنچه باید بیش از حد معمول نامیده شود و فقط شما را گیج کرده یا شاید از بین برود.

راه اصلی ایجاد عمدی اندازه گیری دی اکسید کربن که بدن ایجاد می کند ، حرکت ماهیچه ها است.

با این حال ، در اینجا برخی از اخبار روحیه بخش تر هستند. فقط ایستادن و لباس پوشیدن به طور چشمگیری میزان متابولیسم را افزایش می دهد.

در پایان روز ، اگر سعی کنید هر کدام از کت و شلوارهای خود را به مدت 24 ساعت تهیه کنید ، بیش از 1200 گرم (42 اونس) دی اکسید کربن تنفس می کنید.

به طور عملی ، پیاده روی میزان متابولیسم را سه برابر می کند ، بنابراین آشپزی ، جاروبرقی و تمیز کردن.

استفاده از 100 گرم چربی 290 گرم اکسیژن مصرف می کند و علاوه بر 110 گرم آب ، 280 گرم دی اکسید کربن تولید می کند. روزی که می خورید نمی تواند این ارقام را تغییر دهد.

به این ترتیب ، برای از دست دادن 100 گرم (3.5 اونس) چربی ، باید 280 گرم (9.8 اونس) دی اکسید کربن تنفس کنید که با تبخیر تمام غذای خود ، صرف نظر از نوع آن ، ایجاد می کنید.

هر روال غذایی که حاوی “سوخت” کمتری نسبت به مصرف آن باشد ، تقلب می شود ، با این حال ، با چنین تفسیرهای غلط زیادی در مورد نحوه کاهش وزن ، تعداد کمی می دانند چرا.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *