وقت خود را از دست ندهید! تغذیه زنده نخبگان


شما نمی توانید رژیم بد را شکست دهید.

می توانید ساعت ها در باشگاه ورزش کنید ، اما اگر از تغذیه مناسب استفاده نمی کنید ، حقیقت این است که به معنای واقعی کلمه وقت خود را تلف می کنید!

این نسبت ساده 20/80 است – 80 درصد شکم شما در آشپزخانه و 20 درصد دیگر در باشگاه بدنسازی ساخته می شوند. بنابراین ، اگر تغذیه شما خوب پیش نمی رود ، مهم نیست که چقدر و یا چقدر ورزش می کنید ، کاهش وزن رخ نمی دهد.

اگر به تازگی کاهش وزن برای شما مشکل بوده یا به فلات رسیده اید ، این نکات را که به شما در سوزاندن چربی کمک می کند ، امتحان کنید:

1. وزن خود را کاهش می دهید – اما بسیار آهسته.

در صورت کم آبی بدن نمی توانید چربی بسوزانید. سعی کنید حداقل 2 لیتر آب در روز بنوشید و مهم نیست که هنوز گاز دار است یا فقط به شما می رسد. یکی دیگر از علائم کم آبی بدن این است که اگر متوجه شدید مدفوع شما سفت شده است یا اگر یبوست دارید یا نمی توانید به راحتی روده خود را حرکت دهید ، بدن شما به وضوح به شما می گوید که دچار کم آبی شده اید.

2. شما به اندازه کافی نمی خوابید.

بدن شما هنگام خواب بهبود می یابد ، بنابراین سعی کنید هر شب حداقل 8 ساعت بخوابید زیرا وقتی ما 7 ساعت یا کمتر می خوابیم متابولیسم ما کند می شود.

3. ممکن است داروی شما مقصر باشد.

برخی از داروها – مانند داروهای افسردگی ، دیابت و فشار خون – می توانند کاهش وزن را کند کنند ، بنابراین با افزایش وزن به این نکته توجه داشته باشید. من به شما نمی گویم که آنها را رها کنید اما در این مورد با پزشک خود مشورت کنید ، ممکن است جایگزین هایی وجود داشته باشد و اگر نتوانید رژیم غذایی کم کربوهیدرات خود را حفظ کنید تا از اثرات وزنی دارو دور شوید. اما همیشه ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

4- شما ناسازگار هستید.

اگر با چالش روبرو نشوید بدن شما تغییر نخواهد کرد. برخی از افراد در ابتدا کاهش وزن برای خود سخت می کنند زیرا به اندازه کافی متعهد نیستند.

برای به دست آوردن شکل جدی باید پایبند باشید. فریب خودتان چیست؟ شما باید برای همیشه در شیوه زندگی خود تغییر ایجاد کنید. شما باید به خاطر داشته باشید که چرا از همان ابتدا شروع کردید. سعی کنید تصاویری از خودتان را روی یخچال خود بچسبانید که از آنها متنفر هستید ، این به شما کمک می کند.

5- برنامه ورزشی خود را تغییر دهید.

فلات های کاهش وزن بسیار رایج هستند ، بنابراین جفت شدن آن با تغییر رژیم غذایی و تغییر برنامه ورزشی شما باید به شما در کاهش وزن انگیزه دهد. به عنوان مثال ، اگر فقط وزنه می زنید ، سعی کنید برخی از کلاس های اسپین یا کاردیو را ترکیب کنید. کاردیو چربی می سوزاند.

6. عصبی هستید.

استرس می تواند نقش عمده ای در کاهش وزن به ویژه استرس مزمن داشته باشد زیرا بدن شما را فریب می دهد که فکر می کند از کالری برای مقابله با استرس استفاده می کند و شما را گرسنه می کند. استرس باعث می شود هنگام غذا خوردن احساس بهتری داشته باشید. بنابراین یکی از بهترین راه های مقابله با استرس عضویت در باشگاه ورزشی است. بیرون بروید و به حرکت خود ادامه دهید.

8. شما بیش از تغذیه به ورزش وسواس دارید.

برای مشاهده تغییرات باید رژیم غذایی خود را تمیز نگه دارید. حتی 10 روز بدون تقلب آن را امتحان کنید. در تمام مدت 10 روز هیچ الکل یا قندهای فرآوری شده مصرف نکنید ، مراقب کوچک شدن شکم و کمرتان باشید! این جادو نیست ، علم بدن است!

9. ممکن است دچار کمبود تغذیه ای باشید.

مطالعات نشان می دهد که کمبود ویتامین D ممکن است با چاقی ارتباط داشته باشد و افرادی که کمبود ویتامین D دارند ممکن است در کاهش وزن دچار مشکل شوند.

هلند و بارت دارای مجموعه ای عالی از ویتامین ها هستند و آنها بودجه خود را خراب نمی کنند. سعی کنید مقداری آهن ، ویتامین B12 و منیزیم مصرف کنید که به شما کمک می کند احساس بهتری و انرژی بیشتری داشته باشید.

10. پروتئین کافی نمی خورید.

وقتی پروتئین بیشتری می خورید ، مدت بیشتری سیر می مانید و بدن شما دیرتر از سایر درشت مغذی ها پروتئین را هضم می کند ، که اساساً به این معنی است که گرسنگی یا قند خون شما افزایش نمی یابد ، بنابراین احتمال زیاد پرخوری کمتر است.



دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *