پنج راه برای جشن گرفتن روز ملی سلامت و تناسب اندام زنان


روز ملی سلامت و تناسب اندام زنان چهارشنبه 29 سپتامبر استث، 2021 ، و ما اینجا هستیم تا #کوه سرخ را جشن بگیریم! هدف از این رویداد جلب توجه به اهمیت فعالیت بدنی و افزایش آگاهی از سلامت و تناسب اندام زنان است. بر اساس CDCدو سوم زنان ایالات متحده مراقبان هستند که به طور منظم از افراد دیگر حمایت می کنند ، اما متأسفانه مراقبان بیشتر از سلامت روحی و جسمی ضعیف تری برخوردار هستند. اگر از سلامت روحی و جسمی ضعیفی رنج می برید ، برای شروع یک شیوه زندگی سالم هرگز دیر نیست. از همین امروز سفر سالم خود را با عشق به خود و مراقبت از خود در آغوش بگیرید.

1. یک ورزش جدید را امتحان کنید.

معتاد به کلاس چرخش ، اما آیا همیشه در مورد یوگا کنجکاو بوده ام؟ یا عاشق پیاده روی هستید ، اما همیشه می خواهید HIIT را امتحان کنید؟ حالا شانس شماست برای ایده ها کتاب الکترونیکی Red Mountain HIIT ما را نیز بررسی کنید.

2. از یک دوست بخواهید تمرینات را انجام دهد.

هنگامی که یک همکار دارید ، به احتمال زیاد انگیزه دارید و با تمرینات خود سازگار هستید. حتی اگر به طور معمول دوست دارید به تنهایی پرواز کنید ، آن را با شریک خود مخلوط کنید تا به شما روحیه دهد.

3. میان وعده های غذایی فوق العاده بخورید.

سبزیجات برگ تیره مملو از مواد مغذی مانند فولات ، روی ، کلسیم ، آهن ، فیبر و ویتامین C. توت ها منبع آنتی اکسیدان ها هستند. آووکادو یک چربی سالم است. غذاهای فوق العاده زیادی برای انتخاب وجود دارد ، بنابراین آنها را پر کنید.

4. هیدراته بمانید.

هشت لیوان آب در روز بنوشید و میوه را به طعم آن اضافه کنید. میوه ها و سبزیجات غنی از آب و مقدار زیادی آب برای مکمل رژیم غذایی خود بخورید ، مانند توت فرنگی ، آناناس ، خیار و گوجه فرنگی.

5. یک چرت قوی بزنید.

با توجه به چرت زدن های انرژی 10 تا 20 دقیقه ای به شما در آرامش و شارژ مجدد کمک می کند پایه خواببه مزایای چرت زدن شامل تنظیم احساسات ، کمک به عملکرد حافظه و کاهش خواب آلودگی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *