پنج رژیم غذایی که می توانند سریع 20 کیلو وزن کم کنند

برنامه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد که به شما وعده می دهد در مدت زمان کوتاهی یک تن وزن کم کنید. با این حال ، حقیقت این است که اکثر این موارد بسیار ناسالم هستند یا به شما اجازه نمی دهند در طولانی مدت وزن خود را کاهش دهید. سپس یک مشت رژیم غذایی که می تواند شما را در عرض چند هفته 20 کیلو وزن کم کند.

رژیم گریپ فروت

این رژیم یک برنامه محبوب در هالیوود برای افراد مشهوری است که باید سریع چند کیلو وزن کم کنند. این شامل مصرف نیمی از گریپ فروت در هر وعده غذایی است. این را می توان با خوردن میوه یا نوشیدن آب معادل آن انجام داد. برنامه غذایی به گونه ای طراحی شده است که شما مقدار زیادی پروتئین و کربوهیدرات کمی مصرف کنید. پروتئین و برخی از مواد تشکیل دهنده گریپ فروت با هم ترکیب می شوند و متابولیسم شما را افزایش می دهند بنابراین شما سریعتر از حالت عادی وزن خود را کاهش می دهید.

برنامه تغییر کالری

با تغییر کالری ، بدن خود را با عدم اجازه عادت به تعداد مشخصی از کالری دریافتی در هر روز گیج می کنید. به عنوان مثال ، می توانید روزانه 1200 کالری ، روز بعد 1500 و سپس روز بعد 1800 کالری بخورید. ایده پشت این روش این است که اگر به بدن خود اجازه دهید با مقدار خاصی از کالری عادت کند ، کاهش وزن م lessثرتر نیست. شما وارد یک روال معمولی برای سوزاندن مقدار معینی می شوید. با این حال ، اگر هر روز عدد را تغییر دهید ، بدن شما یک روال عادی نخواهد داشت و به سادگی بیش از حد تمرین می کند تا هرچه بیشتر کالری بسوزاند. این می تواند به معنی کاهش وزن آسان 20 پوند در عرض 2-3 هفته باشد.

رژیم غذایی برای فوق متابولیسم

رژیم فوق متابولیسم خوردن غذاهای خام و ارگانیک را در ازای محصولات فرآوری شده که در قوطی یا جعبه قرار دارند ، ترویج می کند. این امر مستلزم خرید چندین میوه و سبزی تازه تازه و همچنین گوشت بدون چربی است. این رژیم غذایی خام نه تنها به دفع سموم از دستگاه گوارش که می تواند ذخیره چربی را افزایش دهد ، کمک می کند ، بلکه می تواند متابولیسم شما را نیز افزایش دهد. بسیاری از افرادی که با این طرح موفقیت آمیز بوده اند ، تنها در عرض 2 ماه 20 کیلو وزن کم کرده اند.

رژیم کتوژنیک

این رژیم کم کربوهیدرات به بدن شما کمک می کند تا چربی را به عنوان انرژی بسوزاند. این سیستم حداقل 1 ساعت ورزش 5-6 روز در هفته نیاز دارد. با این حال ، اگر میزان مصرف کربوهیدرات ها را محدود کنید ، بدن شما مجبور به استفاده از چربی ذخیره شده برای حرکت روزانه بدن شما می شود. کسانی که از رژیم کتوژنیک استفاده کردند ، توانستند تنها در 4 هفته 20 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهند. اگر با این رژیم غذایی به درستی ورزش نکنید ، نتایج ظاهر می شود.

ناظران وزن

اگرچه یک سیستم کاهش وزن که برای استفاده از ابزارهای شخصی یا شرکت در جلسات نیاز به هزینه ماهانه دارد ، Weight Watchers یک ابزار کاهش وزن موفق برای بسیاری از مردم در سراسر جهان بوده است. ایده این است که به هر غذا یک مقدار امتیاز اختصاص داده می شود. بسته به وزن ، قد و سطح فعالیت ، تعداد مشخصی امتیاز به شما اختصاص داده می شود که می توانید هر روز از آن استفاده کنید. این امر باعث می شود متخصص تغذیه مسئول آنچه در دهان خود قرار می دهد ، باشد. وزنه های هفتگی همچنین به افزایش انگیزه کسانی که از این طرح استفاده می کنند ، کمک می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *