چالشی در روز که به شما کمک می کند بطور کامل بکشید

چالشی در روز که به شما کمک می کند بطور کامل بکشید


ما وقتی کارها آسان است رشد نمی کنیم ، وقتی با چالش هایی روبرو می شویم رشد می کنیم. ” – شیر شیر

اکتبر مبارک! سرانجام با سرد شدن هوا و ورود ادویه کدو تنبل در حال احساس پاییز هستیم. همچنین آن زمان از سال است که کمی شلوغ تر از حد معمول می شویم و می توانیم تمرکز خود را بر روی اهدافمان از دست بدهیم. این یک فرصت عالی برای وارد کردن چالش های تناسب اندام به زندگی شما برای حفظ تناسب اندام و قدرت عادت های خوب است.

تناسب اندام خود را به چالش بکشید

چالش های تمرین آنلاین چیزی بیشتر از یک روند گذرا نیست. آنها با تنظیم قوانین و شروع کار در مسیر درست برای هر روال عادی بسیار مفید هستند. اگر به دنبال مخلوط کردن چیزها ، شروع کار جدید یا بازگشت به اهداف خود هستید ، چالش های تناسب اندام بهترین مکان برای شروع است.

مزایای چالش های تناسب اندام:

  1. به شما کمک می کند تا پاسخگو باشید
  2. انگیزه با یک شروع و پایان روشن منجر می شود
  3. وقتی کار را تمام کردید اعتماد به نفس ایجاد می کند (شما فقط یک هدف را شکستید!)
  4. دروازه ای عالی برای فعالیت بیشتر
  5. ساختار را فراهم می کند تا همیشه بدانید چه کار می کنید
  6. عادات خوبی مانند ردیابی پیشرفت ، پشتکار و موارد دیگر را ایجاد می کند!

به چالش های ما بپیوندید

این ماه ما چالش های تناسب اندام خود را جمع بندی کرده ایم تا شما را برای موفقیت آماده کنیم. این ترکیبات را هر روز به مدت یک ماه و در حالی که گرم می شوید و تغییرات مثبتی را که در روال عادی شما ایجاد می کنند ، مشاهده می کنید!

چالش اسکوات

نکته: اجازه ندهید زانوها از انگشتان پا فراتر بروند!

چمباتمه وسیع

روی پاشنه های خود بنشینید و آن غنیمت را انجام دهید! موسیقی را شروع کنید و در حالی که اسکوات گسترده ای دارید ، به هر طرف یک قدم بردارید. این کار را یک بار در هر طرف انجام دهید.

اسکوات معمولی

در وسط بایستید و پاهایتان را با فاصله تقریبا لگن از هم فاصله دهید. روی پاشنه پا بنشینید و کشش را احساس کنید.

2 عادی

پرش اسکوات

از حالت عادی اسکوات ، از بازوها برای افزایش قدرت و پرش از روی زمین استفاده کنید. سعی کنید به آرامی روی انگشتان پای خود فرود بیایید. 4 بار پرش کنید.

3 پرش

چالش هیئت مدیره

تخته

از حالت تخته شروع کنید. بدن خود را با مچ ، آرنج و شانه های چیده شده و غنایم پایین و در راستای پشت نگه دارید.

4 تخته

چمباتمه زدن خرس

به آرامی دستان خود را به پاهای خود فشار دهید. تا جایی که ممکن است زانوها را بدون لمس کردن به زمین نزدیک کنید.

چمباتمه زدن 5 خرس

تخته زانو تا آرنج

از حرکت اسکوات خرس ، به جلو در دستان خود فشار بیاورید و زانوی چپ خود را به آرنج چپ خود بیاورید. این حرکت را با عقب کشیدن به حالت اسکوات خرس و تغییر پاها با آوردن زانوی دیگر به آرنج دیگر ، تکرار کنید. این کار را دوبار انجام دهید و هر پا را یکبار در هر طرف با آرنج لمس کنید.

6 KneeToElbow

شیرهای شانه خالی

به حالت تخته برگردید. یک دست خود را از زمین بلند کرده و به طرف شانه مخالف فشار دهید. این کار را 4 بار ، دو بار در هر طرف انجام دهید.

7 کتف

چالش به پایان رسید

اکنون که مزایای چالش های تناسب اندام را می دانید و چند مورد در جیب پشت خود دارید تا کار کنید ، به جلو بروید و به برخی از اهداف خود دست یابید. اگر س challengeالی دارید یا برای چالش خاص خود به شریک نیاز دارید ، با خیال راحت به ما اطلاع دهید. خوشحال می شویم به شما کمک کنیم و موفقیت شما را ببینیم. چالش را از اینجا شروع کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *