چای سبز و کاهش وزن – راه سالم تر برای زندگی طولانی تر

با افزایش دسترسی به فست فود و غذاهای فرآوری شده، بسیاری از نسل امروزی با غذاهای مایکروویو و غذاهای بسیار فرآوری شده رشد کرده اند. این منجر به عادات غذایی نادرست شده و منجر به افزایش و نگرانی در مورد تعداد بزرگسالان و کودکانی شده است که از چاقی رنج می برند. میلیون‌ها دلار توسط مردم صرف محصولات رژیمی و رژیم‌های غذایی صرف کاهش وزن می‌شود. انتخاب محصولات رژیمی و ورزشی در بازار امروز بسیار زیاد است و بسیاری از محصولاتی که هنوز آزمایش نکرده اند وجود ندارد که به این سوال منجر می شود که چرا بسیاری از ما هنوز در حال افزایش وزن هستیم. در بسیاری از کشورهای دیگر رژیم غذایی اصلی به طور قابل توجهی با رژیم غذایی آمریکایی ها متفاوت است و بسیاری از آنها مانند ما در معرض میزان مواد غذایی فرآوری شده قرار نمی گیرند. آنها همچنین به طور منظم چای سبز می نوشند. به نظر می رسد که برخی از افراد دیگر سال ها است که می دانند بین چای سبز و کاهش وزن و سلامت عمومی ارتباط وجود دارد.

چای سبز از گیاه Camellia Sinensis، همان گیاهی که برای تهیه چای سیاه نیز استفاده می شود، به دست می آید. تحقیقات اثربخشی را در تشویق کاهش وزن نشان داده است. ممکن است راه حل سریعی نباشد که باعث لاغر شدن افراد شود، و فرد همچنان باید رژیم غذایی سالم و همچنین ورزش را ادامه دهد. پس از در نظر گرفتن {{{در نظر گرفتن همه اینها/حفظ همه اینها}}، ارتباطی بین چای سبز و کاهش وزن وجود دارد و اکنون شرکت های بزرگ دارویی مانند Boots plc در بریتانیا عصاره چای سبز را در جدیدترین محصولات رژیمی خود قرار می دهند.

در اینجا برخی از مزایای اصلی نوشیدن سبز برای کاهش وزن آورده شده است:

– چای سبز متابولیسم بدن را در مدت زمان طولانی تری افزایش می دهد، همان طور که ورزش متابولیسم بدن را افزایش می دهد.

– چای سبز در طول روز از چربی برای انرژی استفاده می کند و آن را راهی محبوب برای افراد دیگر مانند بدن سازان برای سوزاندن چربی اضافی می کند.

– آزاد شدن کربوهیدرات ها را در بدن کاهش می دهد که به عنوان سدی عمل می کند و اجازه نمی دهد مقادیر زیادی گلوکز خون در بدن افزایش یابد.

– چای سبز با کاتچین با کاهش گلوکز در سلول های چربی به پیشگیری از چاقی کمک می کند.

فواید دست در دست چای سبز و کاهش وزن

افراد با مصرف غذاهای حاوی چربی و قند اضافی اضافه وزن پیدا می کنند. مطالعات بیشتری در مورد عوامل کمک کننده چای سبز به کاهش وزن مورد نیاز است، با این حال، مطمئناً اطلاعات مثبت کافی بین مطالعات وجود دارد که نشان می دهد چای سبز یک عامل مفید در کاهش وزن است و تا حد زیادی چای سبز اکنون نشان داده شده است. برای کمک به کاهش وزن بدن در حالی که هیچ مقدار قطعی مورد نیاز برای القای کاهش وزن و اثرات چربی سوزی آن وجود ندارد، توصیه خوبی برای مقدار مورد نیاز برای کاهش وزن و سایر مزایای گزارش شده 2-3 وعده 6 اونس در روز است، یا به جای آن یک وعده اگر واقعاً نمی توانند در طول روز زیاد چای بنوشند، می توانند مکمل های غذایی و چربی سوزهای چای سبز را به شکل کپسول امتحان کنند.

چای سبز مزه خوبی دارد و برای بدن مفید است و غذاهای خوش طعم و خوب زیاد نیست! خیلی بد است که بقیه رژیم های غذایی ما به نظر طعم خوبی دارند اما چربی زیادی دارند! چای سبز و کاهش وزن می توانند در کنار هم باشند و چای سبز حتی فواید بیشتری نسبت به کاهش وزن دارد. ممکن است به فرد کمک کند طولانی تر زندگی کند و سالم بماند. این بهترین دستور پختی است که تا به حال تهیه شده است.