چرا به اصطلاح "منطقه چربی سوزی" کار نمی کند

ورزش با شدت پایین – تا 55٪ از حداکثر ضربان قلب شما – ورزش ناحیه چربی سوز در نظر گرفته می شود. عالی! بنابراین، نسبت بیشتری از کالری از ذخایر چربی نسبت به ذخایر کربوهیدرات سوزانده می شود. عالی!

پس مشکل چیست؟

خوب، تا حدودی به دلیل معادله ساده کالری ورودی و خروجی است. یک جلسه 30 دقیقه ای کاردیو با این شدت 200-300 کالری می سوزاند. 1 بطری Lucozade جایگزین آن می شود!

همچنین، مطالعه ای در دانشکده پزشکی دانشگاه کلرادو در دنور نشان می دهد که هیچ اثر «پس از سوختگی» در این سطح از آموزش وجود ندارد. پس‌سوختگی بر اساس این ایده است که متابولیسم شما بعد از تمرین افزایش می‌یابد، بنابراین پس از پایان تمرین تا مدتی به سوزاندن کالری ادامه می‌دهید. جایزه! با این حال، باور عمومی بر این است که برای ایجاد این اثر باید با شدت بالا ورزش کنید. در واقع ورزش کم شدت متابولیسم شما را پایین می آورد! این را مطالعه دانشکده پزشکی دانشگاه کلرادو در دنور و همچنین مطالعه ای توسط دانشگاه ورمونت نشان می دهد. این احتمالا تا حد زیادی به دلیل مکانیسم بقا برای کاهش مصرف کالری است. خبر بدتر در مورد کاهش وزن این است که هرچه کالری خود را بیشتر محدود کنید، میزان متابولیسم در حالت استراحت کاهش می یابد!

پس از این چه چیزی استخراج کنیم؟ خوب، یک مطالعه منتشر شده در وب سایت British Journal of Sports Medicine نشان می دهد که دیگر مزایای سلامتی ورزش واقعا باید بیشتر شناخته شود. اینها شامل فشار خون پایین تر، ظرفیت هوازی بیشتر و پاسخ سریع تر به ورزش است که به معنای بهبود سلامت و توانایی بهتر برای دویدن برای اتوبوس است! از دیگر مزایای سلامتی می توان به افزایش خلق و خوی اشاره کرد. به هر حال، دلیل اصلی ورزش در نهایت این است که احساس بهتری داشته باشیم، درست است؟

چه چیز دیگری؟ برای کاهش وزن، باید معقولانه غذا بخورید و سخت ورزش کنید. تمرین باید شامل تمرینات کاردیو و قدرتی باشد!

رژیم لاغری سریع