چربی بیشتری را سریعتر بسوزانید! راه رفتن نوردیک کلید است

شاید متوجه نشوید که گنجاندن پیاده روی در برنامه تمرینی روزانه چقدر برای سلامتی شما مهم است. فکر دویدن روی تردمیل یا رفتن به باشگاه ممکن است بسیاری از ما را مشتاق کاناپه کند. به سادگی بیرون آمدن برای قدم زدن در اطراف بلوک، در واقع یک انگیزه عالی برای شروع هر تمرین روتین و رژیم سلامتی است.

Nordic Walking به سادگی راه رفتن با میله است! به گزارش CBS- The Early Show، Nordic Walking از فنلاند سرچشمه گرفت و به سرعت در سراسر اروپا گسترش یافت و در سوئد، نروژ و آلمان بسیار محبوب شد. فیزیولوژیست ورزشی و مربی معتبر پیاده روی نوردیک، مارتیکا هینر، بیان می کند که پیاده روی نوردیک تا سال 2004 به ایالات متحده معرفی نشد.

در واقع کاملاً طبیعی است که در سراسر فنلاند خیابان های پر از واکرها و تیرک ها را ببینید! بهترین راه برای توضیح اینکه پیاده روی نوردیک واقعا چیست، تجسم اسکی کراس کانتری است – اکنون اسکی ها را کاملاً فراموش کنید و این همان چیزی است که پیاده روی نوردیک شبیه به آن است و در واقع از آن سرچشمه می گیرد. گروهی از اسکی بازان کراس کانتری، پیاده روی نوردیک را هنگامی که سعی داشتند در طول فصل اسکی تمرین کنند، توسعه دادند. آنها نمی دانستند که این یک روند تناسب اندام مسری خواهد بود.

چگونه افزودن میله به روتین پیاده روی مزایای تناسب اندام را افزایش می دهد؟ استفاده از میله های ویژه نوردیک در واقع بدن را با قدرت شدیدتری نسبت به راه رفتن بدون تیرک به حرکت در می آورد. میله ها امتداد بازوهای شما هستند، بنابراین به تعادل، حمایت و فشار سریعتر و بیشتر به سمت راه رفتن شما کمک می کنند.

ورزش کردن می تواند بسیار روتین به نظر برسد: زود بیدار شوید، لباس بپوشید، به باشگاه بروید، چهل و پنج دقیقه روی تردمیل بپرید، چهل و پنج دقیقه دیگر با گروه های عضلانی کلیدی تمرین کنید، به خانه بروید، دوش بگیرید و روز را شروع کنید. اگر شما هم مثل اکثر مردم هستید، این روال روزانه وقت شما را می گیرد. آیا این یک هدیه نیست که در زمان کمتری یک تمرین پربار کالری سوزی داشته باشید؟

من می‌خواهم فرض کنم که اکثر خوانندگان ما با سر تکان می‌دهند بله! چه کسی دوست ندارد در زمان کمتری کالری بسوزاند و در روال تمرینی تغییری ایجاد کند؟ پیاده روی نوردیک از هر دو قسمت بالا و پایین بدن شما استفاده می کند و در عین حال قدرت و استقامت ماهیچه ها را افزایش می دهد. با یک کاردیوی بسیار بالا شریک شوید و تماشا کنید که کالری ها از بین می روند!

عیب اصلی ورزش در باشگاه، فضای محدودی است که ذهن ما را در حالی که عرق می کنیم و در برنامه های روزمره خود نفس نفس می زنیم، مشغول می کند. نیوانگلند به‌خاطر مناظر شگفت‌انگیز در فضای باز معروف است: کوه‌ها، شاخ و برگ‌ها، گل‌های فصل بهار، اقیانوس‌ها و جاده‌های دیدنی مانند Rt 100.

طبق مطالعه‌ای در موسسه کوپر در دالاس، مزیت پیاده‌روی نوردیک افزایش حداقل بیست درصدی انرژی است که برای پیاده‌روی نیرو صرف می‌شود. پیاده روی نوردیک در بین سالمندان و ورزشکاران جوان محبوب شده است زیرا فشار عضلانی را کاهش می دهد و از یک وضعیت متعادل پشتیبانی می کند. جی ویلی، یکی از مربیان مرکز پل دردا، می گوید: “من افراد پانزده تا هشتاد و هفت ساله داشته ام.” “همه آنها یک توپ داشته اند!”

ورزش کردن به تنهایی یا می تواند بهترین استراحت باشد یا زمانی که ذهن شما درگیر اتفاقات روز می شود. داشتن یک رفیق تمرینی که در طول برنامه روزانه شما با شما باشد، ذهن شما را فعال نگه می‌دارد و به زمان اجازه می‌دهد که فقط در کنار شما باشد! پیاده روی نوردیک برای انجام با یک دوست یا حتی پیوستن به یک گروه پیاده روی نوردیک عالی است که می تواند انگیزه شما را برای شروع هر برنامه تناسب اندام افزایش دهد.

چه یک دونده مشتاق باشید که باید روتین خود را با هم ترکیب کنید یا یک سالمند که فقط از قدم زدن در یک روز زیبا لذت می برد، پیاده روی بهترین فعالیت برای هر سطح تناسب اندام است. استفاده از ماهیچه ها برای پیاده روی و ورزش های هوازی اضافی، سلامت و سطح انرژی شما را برای انجام فعالیت های بیشتر بهبود می بخشد. افزودن میله به راه رفتن به افراد مبتلا به مشکلات مفصلی، مشکلات زانو و کسانی که در طول تمرین خود به تعادل و حمایت بیشتر نیاز دارند، کمک می کند.

در مقاله‌ای توسط CBS- The Early Show آمده است: «تحقیقات مؤسسه کوپر در دالاس نشان داد که یک فرد می‌تواند بیش از ۴۰ درصد کالری بیشتری را هنگام پیاده‌روی نوردیک در مقایسه با راه رفتن بدون میله بسوزاند». به اندازه کافی جالب این تحقیقات نشان می دهد، “کسی که ممکن است با پیاده روی به مدت یک ساعت حدود سیصد و پنجاه کالری بسوزاند، می تواند تا پانصد کالری را با استفاده از تکنیک پیاده روی نوردیک بسوزاند. یا می تواند همان مقدار کالری را در مدت زمان کوتاه تری بسوزاند. : چهل دقیقه پیاده روی بدون میله تقریباً معادل کالری بیست و پنج دقیقه پیاده روی با استفاده از تکنیک های پیاده روی نوردیک است.

رژیم لاغری سریع