چربی شکم را سریعتر از چیزی که تصور می کردید از بین ببرید

این سوالی است که میلیون ها مرد و زن در روز از خود می پرسند – چگونه چربی شکم خود را از دست می دهید؟ چه کسی می خواهد چربی شکم ناخوشایند روی کمربندش آویزان شود؟ چه کسی دوست دارد همیشه شبیه یک زن باردار به نظر برسد؟

چند دلیل وجود دارد که چرا از دست دادن چربی شکم دشوار است. بله، گفتم سخت است زیرا برخلاف بسیاری از تبلیغات در تلویزیون، با ابزارهای عجیب و غریب، قرص های لاغری یا حتی کرانچ ها چربی شکم خود را از دست نمی دهید.

می توانید تا زمانی که گاوها به خانه بازگردند کرانچ انجام دهید – تا زمانی که به اصول خاصی توجه نکنید، می توانید شکم صاف یا شکم 6 تکه را فراموش کنید.

یکی از اصول کاهش چربی شکم درک این نکته است که به ویژه در مردان، گیرنده های چربی در آن ناحیه نسبت به سایر نواحی بیشتر پذیرای نگه داشتن چربی هستند. برای زنان، گیرنده های چربی آنها در ناحیه ران و باسن آنها فعال تر است. به همین دلیل است که مردان بیشتر از زنان شکم بزرگی دارند و به همین دلیل است که به نسبت زنان بیشتر از داشتن باسن و باسن بیش از حد بزرگ شکایت دارند.

بنابراین، چگونه می توانید این گیرنده های چربی را در ناحیه شکم خود غلبه کنید. ابتدا باید به رژیم غذایی خود نگاه کنید و کاستی های موجود در آن را برطرف کنید. شما باید شروع به خوردن سبزیجات، میوه های بیشتر کنید و گوشت های چرب را جایگزین گوشت بدون چربی کنید. این تغییر در رژیم غذایی شما باعث کاهش مصرف قند و چربی می شود – که سکوی پرشی عالی برای کاهش چربی شکم شما است.

حتی با غذای سالم پرخوری نکنید. اساساً شما می خواهید چربی را گرسنه نگه دارید (اگرچه به مقداری چربی نیاز دارید) و ماهیچه های خود را تغذیه کنید.

وقتی صحبت از ماهیچه ها شد، کار بعدی که می خواهید انجام دهید این است که آنها را بسازید. برای این کار لازم نیست وزنه بردارید. انواع دیگری از تمرینات وجود دارد که می توانید برای رسیدن به این هدف انجام دهید. هرچه توده عضلانی بیشتری داشته باشید، متابولیسم شما بالاتر می رود و سریعتر می توانید چربی شکم را از بین ببرید.

نکته کلیدی در اینجا این است که ترکیب مناسبی از تمرینات را انجام دهید که باعث می شود چربی بدن خود را کاهش دهید – سریعتر از آنچه که تصور می کردید. نوع ورزش‌هایی که انجام می‌دهید مهم است، زیرا باور نکنید، برخی از تمرین‌ها برای کمک به چربی سوزی خیلی کارآمد نیستند. همچنین، شدت تمرینات شما برای کمک به کاهش چربی شکم مهم است. با شدت خیلی کم ورزش کنید – می توانید از دست دادن چربی شکم را فراموش کنید.