چگونه از احساسات مورد علاقه هالووین خود بدون احساس گناه لذت ببرید

چگونه از احساسات مورد علاقه هالووین خود بدون احساس گناه لذت ببرید


ماه اکتبر شروع شد و درست مثل این ، هالووین در بین ما است. به نظر می رسد آب نبات و شیرینی در همه جا – آماده مصرف است. چه شکلات با اندازه سرگرم کننده باشد ، چه آدامس های شیرین یا ترش ، یا فقط حجم زیاد غذاهای شبیه آب نبات ، از نظر شکر کمبودی وجود ندارد و به جرات می توان گفت که شیرینی ما خرد شده است. اما اگر بر زندگی سالم تمرکز کرده اید ، ممکن است این سال را داشته باشید که آیا ایده خوبی است که در طول تعطیلات تن به وسوسه دهید و آب نبات مورد علاقه خود را بنوشید. خبر خوب – می توانید حیله؟ غذاهای سالم هالووین.

بله ، تا زمانی که اندازه قسمت مناسب رعایت شود ، می توانید از آب نبات هالووین مورد علاقه خود لذت ببرید. خوردن یک تکه آب نبات کوچک به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و سرشار از میوه ها ، سبزیجات ، پروتئین و غلات کامل ، اهداف سلامتی شما را بر هم نمی زند یا نمی شکند. و در برخی موارد ، تسلیم شدن به هوس می تواند به شما در پرهیز از پرخوری دیرتر کمک کند.

برای خواندن برخی نکات در مورد چگونگی لذت بردن از دسرها و غذاهای مورد علاقه خود بدون احساس گناه – و بدون سقوط قند – ادامه مطلب را مطالعه کنید.

فروشگاه بهداشت – تنقلات و شیرینی بخرید

در این فصل از دسرهای خوشمزه و سالم ، بدون نیاز به قدم زدن در آشپزخانه ، سرو کنید. در اینجا سالم ترین غذاهای خریداری شده از فروشگاه هالووین را امتحان کرده اید!

فنجان های کره آجیل جاستین

پسر عموی اسلیم به ریس. کره بادام زمینی ، کره بادام یا کره بادام زمینی را امتحان کنید عینک با گزینه های شکلات تیره و روشن!

فنجان کره آفتابگردان Free2Be

و اگر یک فنجان به سبک ریس می خواهید ، لیوانی که بسیار سالم تر و فاقد آجیل (و سایر مواد حساسیت زا) است ، این را امتحان کن!

آشپزخانه شکلات تلخ است

سرخپوش شکلات ساخته شده با مواد واقعی (فکر کنید: شکر نارگیل ، کاکائو و طعم های واقعی مانند آجیل ترد ، دانه ها و موارد دیگر).

از مجموعه ای از شکلات های کوچک هالووین از Life Life لذت ببرید

بدون لبنیات ، بدون آجیل ، بدون گلوتن و موارد دیگر! این میله ها فاقد 8 بهترین آلرژن و بدون ترکیبات ترسناک ساخته شده است.

مینی نوار گرانولای خوب ساخته شده

عاری از 9 ماده حساسیت زا (مانند آجیل) با یک وعده مخفی سبزیجات که در هر گرانولای شیرینی مانند پنهان شده است. گاز گرفتن!

میله های شکلات تلخ نارگیل غیر واقعی

این را امتحان کن خوراکی های کوچک به عنوان یک مبادله شیرین برای نوارهای ریج قندی. تهیه شده از موادی مانند نارگیل ارگانیک ، کاساوا و شکلات تلخ و فاقد طعم و پرکننده های مصنوعی.

شیرینی های هوشمند

فقط با 3 گرم شکر در هر کیسه و بدون مواد مصنوعی ، امتحان کنید شیرینی های هوشمند به عنوان یک مبادله سالم برای آدامس های شیرین یا ترش.

پاپ کورن شیطانی

این را امتحان کن چند بسته هالووین و میان وعده های ترد و خوشمزه را روی ترفند یا غذای خود قرار دهید.

بدون ترفند: غذاهای ساده و سالم هالووین که می توانید در خانه درست کنید

میوه مورد علاقه خود را برش دهید و آن را برای هالووین دوستانه کنید

با افزودن دو عدد چیپس شکلاتی “چشم” که با مهره یا کره دانه محکم شده اند ، برش های چشم گوگلی درست کنید. آن را در کنار ماست ، کره آجیل یا حتی یک شکلات بپاشید!

شکلات تخته ای را خودتان بسازید

آن را با یک تار عنکبوت ترسناک بپوشانید!

تخم مرغ های آب پز را به کره چشم تخم مرغ آب پز تبدیل کنید

برای یک میان وعده خوشمزه (و غنی از پروتئین) هالووین ، یک آووکادو و زرده تخم مرغ را برای پر کردن با هم مخلوط کرده و روی آن را با زیتون مخلوط کنید.

یک سس کارامل وگان درست کنید

به سادگی خرمای خیس خورده و خیس خورده را برای یک شیرینی تک وعده ای مخلوط کنید. از برش های سیب ، نمک کره آجیل و چیپس شکلات بدون لبنیات لذت ببرید!

مافین یا محصولات پخته درست کنید!

غذاهای پخته شده مورد علاقه خود را با یک کره نارگیل یا ماست بپاشید! حتی می توانید شکلات را برای چشم ها اضافه کنید.

تکه های موز را به شبح تبدیل کنید

موز را پوست بگیرید و از وسط نصف کنید. ما دو تکه شکلات برای چشم ها و یکی برای دهان اضافه می کنیم! به صورت بستنی فریز شده یا تازه سرو کنید.

کلمنتین یا نارنگی را به کدو تنبل تبدیل کنید

به سادگی پوست کنده و یک ساقه نازک کرفس را اضافه کنید!

راهنمای نمونه برای تقسیم آب نبات هالووین مورد علاقه خود

هنگامی که سعی می کنید خوردن دسر را بخشی از رژیم غذایی سالم خود کنید ، نام بازی کنترل قسمت است. مطمئناً فقط چند تکه M+M رنگارنگ بر سلامت کلی شما تأثیر چندانی نخواهد گذاشت. واقعاً همه چیز مربوط به تعادل است.

بنابراین ، وقتی نوبت به آب نبات هالووین مورد علاقه شما می رسد ، چقدر زیاد است؟ ما برخی از محبوب ترین گزینه ها را گردآوری کرده و اندازه قسمت های پیشنهادی را برای هر کدام به اشتراک گذاشته ایم. لذت بردن!

نوار بچه روت با اندازه سرگرم کننده

دو لقمه سرگرم کننده 180 کالری ، 20 گرم شکر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند.

نوار کیت کت با اندازه سرگرم کننده

دو لقمه سرگرم کننده 140 کالری ، 19 گرم کربوهیدرات و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

Twizzlers اندازه سرگرم کننده

4 تکه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 15 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

ذرت آب نبات

21 قطعه 150 کالری ، 27 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

سالن بولینگ با اندازه سرگرم کننده

2 کیسه اندازه سرگرم کننده 120 کالری ، 24 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

اندازه سرگرم کننده Twix

دو لقمه سرگرم کننده 160 کالری ، 16 گرم شکر و 1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

برش ستاره

8 عدد 160 کالری ، 22 گرم شکر و 0 گرم پروتئین را تأمین می کند.

وصله ترش به اندازه میان وعده برای بچه ها

یک بسته (حدود یک قطعه) حاوی 55 کالری ، 9.5 گرم شکر و 0 گرم پروتئین است.

جام های ریس

دو فنجان حاوی 220 کالری ، 22 گرم قند و 5 گرم پروتئین است.

درمان برنج Krispy

یک نوار 90 کالری ، 8 گرم شکر و <1 گرم پروتئین را تأمین می کند.

پاپ کورن کارامل و ذرت

یک اونس یک وعده غذایی 122 کالری ، 15 گرم شکر و 1 گرم پروتئین تأمین می کند.

4 نکته دیگر برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه

ما می دانیم که غذاهای شیرین و غذاهای شیرین در بخش تغذیه چیز زیادی ارائه نمی دهند. اما اگر خوردن کمی دسر شادی را برای شما به ارمغان می آورد ، راه هایی وجود دارد که می توانید آن را بدون قربانی کردن اهداف خود ، سالم نگه دارید! نکته اصلی این است که اندازه بخش را تحت کنترل نگه دارید.

علاوه بر توجه به اندازه درست قسمت ، در اینجا چند نکته دیگر وجود دارد که می توانید هنگام تلاش برای لذت بردن از هالووین بدون احساس گناه ، به آنها توجه کنید. چرا که چه کسی می خواهد وقت خود را صرف احساس گناه کند وقتی می تواند کمی از هالووین لذت ببرد؟

اجازه ندهید سرگرمی (یا لاف زدن) مانع پیشرفت شما شود

بدانید که “یک روز بد غذا خوردن” ماهها پیشرفتی را که در سفر سلامتی خود داشته اید از بین نخواهد برد. اگر در مصرف شیرینی زیاده روی می کنید ، بدانید که فردا یک شروع تازه است و می توانید با پایان تعطیلات ، روال معمول خود را شروع کنید.

میان وعده های مغذی غنی از پروتئین بخورید

قبل از شرکت در مهمانی های هالووین یا رویدادهای ترفند یا درمان ، یک وعده غذایی غنی از پروتئین و مواد مغذی بخورید تا از خوردن بی فکر هنگام مواجهه با کیک آب نبات اجتناب کنید. با داشتن شکم سیر ، می توانید تصمیمات غذایی بهتری نسبت به زمانی که شکارچی بودید بگیرید.

از وسوسه های بعد از هالووین دوری کنید

پس از ترفند یا درمان ، مقدار زیادی آب نبات باقی مانده را در خانه نگه ندارید. سازمانی پیدا کنید که به سربازان یا پناهگاه ها آب نبات اهدا می کند و با حمایت از سلامتی خود کار خوبی انجام دهید.

شیرینی های شیرین را با آبنبات سالم هالووین جایگزین کنید

اگر میزبان یا در مهمانی هالووین شرکت می کنید ، پیشنهاد دهید که یک غذای غنی از مواد مغذی به همراه داشته باشید تا همه غذاها متعادل شوند.

مطالب مرتبط: چگونه یک میان وعده خوب هالووین درست کنیم

راه سالم برای درمان خود در این هالووین

هالووین تعطیلاتی پر از شکر و مملو از شیرینی است. برخلاف تصور شما ، هنگام لذت بردن از تعطیلات نیازی به رفتن “بدون دسر” نیست. چسبیدن به اندازه مناسب ، بارگیری پروتئین ، اهدای شیرینی های باقی مانده و ارائه مبادله های غنی از مواد مغذی (خوشمزه) همه راه هایی است که می توانید سنت های تعطیلات را دنبال کنید بدون اینکه مانع پیشرفت شما در سفر سالم خود شوید.

شما بیشتر میخواهید دستور العمل های فوق العاده خوشمزه و غذاهای پخته سالم؟ ثبت برای FitOn PROبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *