چگونه با این سه تمرین از شر دستگیره های عشق خلاص شویم

در اینجا نحوه خلاص شدن از شر دسته های عشق خود با 3 تمرین ساده آورده شده است. در واقع، شما حتی نیازی به رفتن به باشگاه برای از دست دادن دستگیره های عشق خود ندارید.

از شر تمرینات دستگیره عشق خلاص شوید

1. هولا هوپینگ

برای کل ناحیه کمر و باسن، هولا هوپ برای تقویت و فرم دادن عالی است. هدف قرار دادن دسته های عشق سخت است، اما هولا هوپ در این قسمت ها کار می کند. من دوست دارم روزی 10 دقیقه هولاهوپ بزنم. اگر می توانید، حداقل 5 روز در هفته هولا هوپ کنید.

از آنجایی که دوست ندارم برای تمرین برنامه ریزی کنم، در حین تبلیغات تلویزیونی هولا هوپ می کنم. چه چیزی می تواند ساده تر از این باشد؟ من با شما شرط می بندم که در عرض یک سال، هولا هوپ “چیز بزرگ بعدی” در مورد ورزش خواهد بود. فقط نگاه کنید و کلمات من را علامت گذاری کنید.

2. راه رفتن در سربالایی یا روی شیب

می‌توانید از تردمیل استفاده کنید یا تپه‌های نزدیک را پیدا کنید، اما راه رفتن از شیب (10 تا 15 درجه ایده‌آل است) یک راه عالی برای ایجاد کمبود اکسیژن زیاد است. وقتی این اتفاق می‌افتد، بدن شما مجبور می‌شود به چربی بدن روی آورد تا برای انرژی فوری آن را بسوزاند (این یک مکانیسم بقا است).

این کار را به مدت 15 دقیقه 4 تا 5 بار در هفته انجام دهید.

3. وضعیت خلاء

این برای از دست دادن اینچ در سراسر کمر شما عالی است. مشتریان من در کمتر از 1 ماه به طور متوسط ​​حدود 1.75 اینچ از دست می دهند و این کار را فقط برای 5 دقیقه در روز انجام می دهند.

کاری که انجام می دهید این است که در حالی که روی ناف مکیده شده تمرکز می کنید، شکم خود را بمکید. سپس آن وضعیت “مکیده” را تا زمانی که ممکن است نگه دارید… حداقل 15 تا 60 ثانیه. استراحت کنید و سپس تکرار کنید. این کار را هر روز به مدت 5 دقیقه انجام دهید.

بنابراین اگر می توانید، از این سه تمرین برای خلاص شدن از دست عشق خود استفاده کنید.