چگونه با حقیقت در مورد شکم شش تکه به موفقیت برسیم

من دوست دارم تا فصل لباس شنا، شکم شش تکه داشته باشم. شکم‌های سخت و تخته‌شویی جذاب، سالم و مورد علاقه بسیاری هستند. مشکل این است که اکثر ما فکر می کنیم این کار ممکن نیست، فقط به این دلیل که نمی دانیم چگونه به این ظاهر زیبا دست پیدا کنیم!

بسیاری از مردم این اشتباه را انجام می دهند که صدها تمرین موثر شکمی مانند کرانچ و دراز و نشست را انجام می دهند، اما زمانی که به شکم شش تکه نرسند ناامید می شوند. مایکل گیر، نویسنده کتاب The Truth about Six Pack Abs، به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید واقعاً به شکم شش تکه دست پیدا کنید.

فقط به جسد مایکل نگاه کنید، متوجه خواهید شد که او باید بداند چه کار می کند! شکم اسکنه سخت او ثابت می کند که روش های او کار می کنند!

پس از بررسی کتاب او، فکر می کنم با برنامه Truth about Six Pack Abs 3 مرحله برای موفقیت وجود دارد. ابتدا باید نیازهای انرژی خود را مشخص کنید و با خوردن غذاهای مناسب و دوری از مواد زائد شروع به از بین بردن چربی شکم کنید. دوم، باید درک کنید که چرا تمرینات هوازی سنتی ممکن است کارساز نباشد و استراتژی های قلبی مایکل را اجرا کنید. سوم، شما باید تمرینات شکمی را که مایکل طراحی کرده است، یاد بگیرید.

بسیاری از افرادی که سعی می کنند به شکم شش تکه دست یابند، 5 اشتباه رایج را مرتکب می شوند. یکی از آنها این ایده است که شما به سادگی نمی توانید به شکم شش تکه دست پیدا کنید که اگر چربی شکمی را که آنها را پوشانده است از دست ندهید، نشان داده می شود. به همین دلیل است که تمرین نقطه ای کار نمی کند. بنابراین، یکی از راه های مطمئن برای دستیابی به موفقیت با Truth About Six Pack Abs این است که مطمئن شوید که به درستی غذا می خورید.

در برنامه مایکل AB یک ماشین حساب میزان متابولیسم گنجانده شده است که تعیین کالری مورد نیاز خود را برای از دست دادن چربی بدن بسیار آسان می کند. او توصیه های عالی و یک منوی بسیار سرگرم کننده و خوشمزه را ارائه می دهد که به شما یاد می دهد چگونه به گونه ای غذا بخورید که چربی سوزی خود را به حداکثر برسانید و بهترین تغذیه را برای یک اندام لاغر و اسکنه شده ارائه می دهد.

ورزش کاردیو برای سوزاندن چربی ضروری است، اما ممکن است آن را به درستی انجام ندهید. کاردیو طولانی مدت به اندازه تمرینات تناوبی با شدت بالا که برای زمان کمتر انجام می شود، موثر نیست. The Truth about Abs بخش گسترده ای در مورد نمونه های مفید تمرین اینتروال دارد که عضلات شما را تقویت می کند و چربی می سوزاند.

در نهایت، باید در تمرین شکم خود تجدید نظر کنید و یاد بگیرید که چرا کرانچ به شما شکمی شش تکه نمی دهد. این برنامه شکم حاوی چند تمرین انقلابی شکم است که تمام عضلات مرکزی بدن شما را به شکم پاره شده و تخته شستشو تبدیل می کند. مایکل کار بسیار خوبی را انجام می دهد و گروه های عضلانی را به شما آموزش می دهد که به شما کمک می کند بفهمید چرا برخی از تمرینات شکمی بهتر از سایرین کار می کنند.

برنامه مایکل توصیه های چشمگیری در مورد مکمل های چربی سوز و چگونگی به حداکثر رساندن تلاش خود از طریق دفعات و مدت زمان تمرین ارائه می دهد.