چگونه بدون تحرک و ورزش سنگین وزن کم کنیم؟

مدت ها قبل از اختراع تردمیل، بیش از 2700 سال پیش چینی ها یک تمرین ثابت را کشف کردند که به افراد کمک می کرد وزن خود را کاهش دهند و نه تنها بدن، بلکه ذهن خود را از درون به بیرون تقویت کنند. در این تمرین، فلسفه هایی که در طی هزاران سال تکامل فرهنگی و معنوی به کمال رسیده اند، القا شده است.

تائویست می گوید کشف کرد که راز سلامتی در منابع بیرونی یا فعالیت بدنی نهفته است، بلکه از درون رشد می کند، زمانی که بدن ساکن بود. مانند درختی، در سکون، بدن فرد از درون به بیرون شکوفا می‌شود، قوی و سالم می‌شود و با طبیعت هماهنگ می‌شود و عدم تعادل در بدن تمرین‌کنندگان را به حالت آرامش کودکانه بازمی‌گرداند، جایی که چابکی، سلامتی و آرامش یک پدیده بومی است. .

استادان قدیمی طی سالها تحقیق گسترده دریافتند که بدن و ذهن شبیه دریاچه نیمه شبی است که درخشش ملایم نور ماه را منعکس می کند. وقتی بدن آدم آرام نمی شد، سطح لرزان دریاچه تصویر ماه را مخدوش می کرد، اما وقتی ذهن را آرام می کرد، بدن و ذهن انعکاس کاملی از آسمان ها را به دست می آورد، ثابت و قوی.

یکی از مشکلات اصلی ورزش و سلامتی امروزه، و واقعاً مانند بسیاری از جنبه های دیگر زندگی ما است. زمانی که متوجه می‌شویم عادت‌هایمان شروع به تأثیر منفی روی ما می‌کنند، اغلب برای انجام کاری برای آن دیر شده است. مردم هر روز سیگار می کشند و سپس سرطان می گیرند. الکل بنوشید و کبدشان از کار بیفتد، یا در مورد ما، یک زندگی نامتعادل با یک رژیم غذایی بد داشته باشید و خوب … چاق شوید. حالا، اگر فقط همین بود، چاق بودن واقعاً مشکل ساز نمی شد. متأسفانه اضافه وزن یک حالت عدم تعادل است که باعث مشکلات داخلی زیادی می شود. مشکلات حرکتی، مشکلات عضلانی، مشکلات ارگان ها، مشکلات عصبی… و زمانی که همه این موارد به اندازه کافی رخ می دهند که متوجه می شویم، اکثر هنگ های ورزشی آنلاین یا در باشگاه های محلی برای بدن شما بسیار سخت است. به طور منظم انجام دهد. اغلب آنها به سادگی بیش از حد آسیب می بینند زیرا بدن شما بسیار ضعیف شده است.

اینجاست که رژیم های رزمایش غربی محدودیت های خود را پیدا می کنند.

بنابراین امروز قصد دارم این تمرین باستانی را با شما به اشتراک بگذارم و می توانم به شما تضمین بدهم که اگر این کار را هر روز فقط 30 تا 60 دقیقه در روز انجام دهید. سلامتی شما باز خواهد گشت، بدن شما قوی می شود، پوست شما شفاف می شود، ذهن شما آرام می شود. نیازهای غذایی شما به خودی خود از درون تغییر می کند، گویی که شخصی پیکربندی شما را از درون تغییر داده و وزن کم خواهید کرد.

نام این تمرین Post Standing یا Zhang Zhuang است و نحوه انجام آن به این صورت است:

آنچه شما نیاز دارید:

انجام این تمرین در بیرون ترجیح داده می شود، اما اگر در اتاقی با تهویه مناسب احساس ناراحتی می کنید کافی است.

لباس های گشاد بپوشید.

چه باید کرد:

– راست بایستید، ستون فقرات خود را صاف نگه دارید

– پاها به اندازه عرض شانه باز باشد.

– چانه خود را موازی با زمین نگه دارید

– شانه های خود را شل کنید

– زانوهای خود را خم کنید تا وقتی به پایین به طور طبیعی به پایین نگاه می کنید انگشتان پاهای شما از دید مبهم باشند

– هر دو دست خود را در جلوی خود به سمت بالا (درست زیر گلو) بلند کنید و انگشتان خود را طوری باز کنید که انگار یک بشکه بزرگ یا توپ ساحلی بادی را گرفته اید که به سینه شما فشار می آورد.

– تنفس خود را آرام کنید و روی ناف خود تمرکز کنید

مدت زمان 30 – 60 دقیقه

چیزهایی که باید انتظار داشت:

– ممکن است در مناطقی که مشکل دارید، درد را تجربه کنید، زیرا بدن شما سعی می کند خود را از درون به بیرون پاک کرده و تعادل خود را دوباره متعادل کند.

– ممکن است پاها، دست ها، بدن شما شروع به لرزیدن کند.

– ممکن است گرم شوید و شروع به عرق کردن کنید.

– ضربان قلب شما ممکن است افزایش یابد.

– ممکن است احساس سرما، گرما و گزگز داشته باشید.

همه این علائم نشانه‌هایی هستند که بدن شما شروع به رفع انسداد کرده و تعادل خود را از درون به بیرون حفظ می‌کند. اگر به طور منظم تمرین کنید، متوجه خواهید شد که احساس بهتری خواهید داشت، آرام‌تر می‌شوید، می‌خواهید کمتر بخورید و بخوابید، انرژی بیشتری داشته باشید، بیشتر از رابطه جنسی لذت ببرید، و کمتر نفرت کنید، حسادت کنید و عصبانی شوید.

همانطور که شما همچنان ذهن خود را مانند آب دریاچه غروب می کنید، انعکاس ماه کامل خواهد شد. به همین ترتیب بدن شما از درون کامل می شود و بیماری های شما ناپدید می شوند. شما نیازی به حرکت ندارید، فقط یک جا بایستید و این تمرین قدیمی از شما مراقبت خواهد کرد. از هیچ چیز همه چیز و از سکون تمرین ژان ژوانگ بیرون می آید، بنابراین سلامتی در زندگی شما پدید می آید.

میلیون ها نفر در سراسر جهان روزانه این تمرین را انجام می دهند، از راهبان در معابد گرفته تا مردان تجاری در شرکت های میلیارد دلاری. همه آنها به طور یکسان اثرات قدرتمند ایستادن پست را به صورت روزانه یافته اند. پس از ایستادن اساس 100 فرم کونگ فو است و ستون قدرت، طول عمر و جزء جدایی ناپذیر تزکیه معنوی در نظر گرفته می شود.

نیش اطلاعات: لی چینگ یوئن پیرترین مردی که تا به حال زندگی کرده است که در سن 256 سالگی درگذشت، انواعی از همین اشکال تمرینی را انجام داد.

ممکن است عجیب به نظر برسد که ایستادن را می توان یک ورزش در نظر گرفت، خیلی کمتر فعالیتی که می تواند به کاهش وزن یا تجدید سلامتی شما کمک کند، اما به من اعتماد کنید… زمانی که کار را انجام دهید آن را احساس خواهید کرد. من افراد زیادی را می شناسم که نمی توانند 5 دقیقه قبل از اینکه شروع به نفس نفس زدن کنند و زیر فشار کمانش کنند، حالت را حفظ کنند. این سحر و جادو نیست، این تمرینات هزاران سال است که اصلاح شده و به همان اندازه در شرق انجام شده است. غرب صرفاً اکنون شروع به خراشیدن سطح و کشف این فصل‌های تاریخ پزشکی شرق کرده است.

در ابتدا ممکن است خودتان در نگه داشتن آن برای مدت طولانی مشکل داشته باشید. با 5 دقیقه شروع کنید، سپس با افزایش استقامت به 10، 15، 30 تا 60 دقیقه در روز ادامه دهید.

برخی از شما که این مطلب را می خوانید ممکن است یک یا دو بار آن را امتحان کنید، اما کسانی که از امروز به آن عادت کرده اند، این مقاله را به عنوان چیزی که زندگی آنها را برای همیشه تغییر داد به یاد خواهند آورد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شیوه های مشابه بهداشتی، کلمات: چی گونگ و تای چی را جستجو کنید.

برای شما آرزوی موفقیت در تلاش دارم و امیدوارم که خواندن این مطلب لذت بخش بوده باشد.