چگونه به راحتی از خانه وزن کم کنیم

کاهش چربی آشکار شد

تمرین عضلات شکم

سازمان جهانی بهداشت گزارش داده است که در سراسر جهان بیش از 300 میلیون نفر چاق هستند. در هرم غذایی، میوه ها و سبزیجات سهم زیادی در تغذیه دارند. یک روش ساده برای کاهش وزن که می توانید امتحان کنید، نوشیدن آب فراوان به اندازه 8 لیوان در روز است. معمولاً عضلات شکم از سه لایه تشکیل شده است. نزدیکترین به سطح، مایل های داخلی و خارجی هستند که تنه را می چرخانند و چرخش و حرکت جانبی بدن را فراهم می کنند. هیچ قرص جادویی یا ورزش وجود ندارد که بتواند شما را به سرعت و به روشی سالم وزن کم کند.

روتین های ورزش

وقتی نوبت به انتخاب بهترین تمرینات شکمی می رسد، کرانچ های سنتی اغلب در صدر لیست قرار می گیرند، زیرا بر روی ناحیه شکم تمرکز می کنند. اگر نگرانی اصلی شما این است که چربی های شکم خود را کاهش دهید و به همان شکلی که همه آن ها به آن می گویند شش بسته ایجاد کنید، فعالیت های زیر برای بهترین نتیجه مفید خواهد بود.

FLR برای نجات می آید

برینک ادعا می کند که یک اندازه برای همه مناسب نیست. برنامه کاهش چربی آشکار (FLR) یک ماژول چهارتایی برای هضم آسان در مورد تغذیه و رژیم غذایی، بررسی مکمل ها و توصیه ها، انگیزه و تعیین هدف و مقاومت و تمرینات قلبی ارائه کرد. در کتابچه راهنمای برنامه کاهش چربی آشکار، ویلیام دی.

برنامه کاهش چربی آشکار شده (FLR) در کپسول:

> رژیم غذایی شخصی شما را توضیح می دهد – چه چیزی باید بخورید، چه مقدار و نوع آن.

> این برنامه فعالیت هایی را برای حفظ عضله سالم در حین سوزاندن چربی بدن نشان می دهد.

تمریناتی که می توانید در خانه انجام دهید

> ورزش پلانک (هور).

> کرانچ بازوی بلند.

> نیم حلقه.

می توانید از لیست تمرینات، عضلات زیرین، فوقانی و مایل شکم خود را تقویت کنید.