چگونه به طور طبیعی و دائمی وزن کم کنیم و زندگی را آغاز کنیم!

خبر خوب این است که شما نیازی به یک برنامه رژیم غذایی ندارید تا نحوه کاهش وزن را به شما بگوید. ما واقعاً با گرفتار شدن در باورهای عمومی “رژیم” ، مانند شمارش کالری برای کاهش وزن ، غذاهای کم چرب برای کاهش وزن ، غذاهای بدون قند برای کاهش وزن ، زندگی را پیچیده می کنیم. لیست همچنان ادامه دارد. اما تنها چیزی که واقعاً باید بدانید برای کاهش وزن طبیعی و بدون زحمت این است که چه غذاهایی بخورید ، چه ورزشی انجام دهید و چگونه طرز فکر خود را در مورد غذاها تغییر دهید.

برای کاهش وزن چه غذایی بخورید؟

من یک بار رژیم غذایی طبیعی 3 ماهه را دنبال کردم. تنها غذای پخته ای که خوردم مقداری پنیر فتا و نخود بود. من وزن زیادی از دست دادم و واقعاً احساس خوبی داشتم. بودن در این رژیم غذایی خام بسیار آزاد کننده بود ، زیرا دیگر به رژیم گرفتن و کاهش وزن فکر نکردم و هر چه می خواستم خوردم ، به شرطی که خام و طبیعی باشد. به راحتی می توانم بگویم که می توانید غذاهای زیر را به هر میزان بخورید ، به شرطی که با آنچه در این لیست است مطابقت داشته باشید. قاعده کلی این است که فقط باید غذای فرآوری نشده و تصفیه نشده باشد ، بنابراین شاید من برای شما غذا گذاشتم ، اما قضاوت خودتان باشید.

ترکیب غذاها (عدم خوردن غذاهای خاص با هم) نیز خوب عمل می کند ، زیرا هضم سریع را تضمین می کند ، که بر کاهش وزن تأثیر می گذارد.

اما مهمترین جنبه کاهش وزن به طور طبیعی خوردن غذاهایی است که خداوند از بدن انسان خواسته است: غذاهای طبیعی و کامل بدون مواد افزودنی و سموم دیگر. به عبارت دیگر ، بهترین غذاها برای خوردن غذاهایی هستند که طی چند روز پوسیده می شوند. البته این شامل سبزیجات کنسروی نمی شود که می توانند سالها دوام بیاورند. درک کنید که اگر چیزی ماندگاری طولانی داشته باشد ، باید تعجب کنید که چه چیزی به آن اضافه شده است تا ماندگار شود.

در اینجا لیستی از آنچه برای بدن مفید است و تقریباً به طور خودکار به شما در کاهش وزن کمک می کند ، آمده است:

سبزیجات:

کدو تنبل ، نخود ، ذرت ، پیاز ، سیر ، کلم بروکلی ، مغز ، گل کلم ، کلم بروکسل ، کلم ، فلفل ، هویج ، آجیل ، کدو تنبل ، تارتار ، زرده ، ریواس ، مارچوبه ، قارچ ، کنگر فرنگی ، چغندر ، کرفس ، کلم ، اسفناج ، خیار ، بادمجان ، زنجبیل ، لوبیا سبز ، کلم ، تره ، پیاز ، کاهو ، زیتون ، گوجه فرنگی

گیاهان:

شوید ، رازیانه ، راکت ، جعفری ، نعناع ، ریحان ، رزماری ، آویشن

آجیل: (باید خام باشد ، هرگز شور نیست)

بادام ، بادام هندی ، آجیل ماکادمیا ، آجیل برزیلی ، پکن ، گردو

دانه: (باید خام باشد ، هرگز شور نیست)

دانه های کتان (ترجیحاً خرد شده یا بدن نمی تواند از تمام خوبی های آن استفاده کامل کند) ، تخمه کدو ، تخمه آفتابگردان ، کنجد

میوه:

انجیر ، گریپ فروت ، نارتی ، سیب ، لیمو ، انگور ، کیوی ، لیمو ، پرتقال ، پاپایا ، گلابی ، آناناس ، گیلاس ، آلو ، آلو ، کشمش ، انبه ، تمشک ، توت فرنگی ، هندوانه ، زغال اخته ، موز ، زردآلو ، هلو ، زغال اخته

چربی ها:

روغن زیتون فشرده سرد ، روغن آفتابگردان فشرده سرد ، روغن دانه کتان سرد فشرده ، روغن کنف

چای های گیاهی:

همه چای های گیاهی: مطمئن شوید هیچ چیز فرآوری شده (مانند طعم دهنده ها) به آن اضافه نشده است

شیرین کننده ها:

عسل ، استویا ، شربت آگاو ، زایلیتول

شیوع:

همه شیوع

کربوهیدرات ها:

سیب زمینی شیرین ، برنج قهوه ای ، جو دوسر تصفیه نشده ، سیب زمینی

حبوبات و حبوبات:

لوبیا سیاه ، نخود ، لوبیا ، عدس ، لوبیای لیمو ، لوبیا دریایی ، لوبیا چیتی ، سویا

در صورت لزوم از مقدار کمی استفاده کنید:

گوشت ، مرغ ، ماهی ، سس ، سس ، کره ، شیر گاو ، پنیر

استفاده نکن:

همه غذاهای فرآوری شده (شیرینی ، تنقلات شور ، چیپس ، حبوبات ، نان سفید ، آرد سفید ، گوشت های چرب ، گوشت های فرآوری شده ، مارگارین ، شیرین کننده های مصنوعی (آسپارتام)

برای کاهش وزن چه ورزش هایی باید انجام دهید؟

تمرینات مختلف کارهای متفاوتی را برای بدن انجام می دهند. در حالت ایده آل ، شما به یک ترکیب قلبی (هر چیزی که باعث ضربان قلب شما شود) ، و همچنین وزنه ها و حرکات کششی نیاز دارید. شما باید حداقل 30 دقیقه در روز ورزش کنید و بدن خود را در این تمرینات تمرین دهید ، که به معنی کمی تنفس و تعریق است.

تغییر نگرش شما در مورد غذا:

این برای کاهش وزن دائمی بسیار مهم است. باید فکر کرد که غذا برای بقا ضروری است. نباید از آن برای پر کردن یک خلأ در داخل ، یا به عنوان سرگرمی هنگام خستگی ، یا برای راحتی بیشتر استفاده کرد. همانطور که اشاره کردم ، از رژیم غذایی 3 ماهه خام پیروی کردم ، اما نحوه ارتباط با غذا را رعایت نکرده بودم ، بنابراین وقتی رژیم غذایی خام را تمام کردم ، تمام وزن از دست رفته و بیشتر را به دست آوردم. بدون پرداختن به این جنبه حیاتی ، احتمالاً به طور دائم وزن خود را کاهش نمی دهید.

هنگامی که سادگی غذا خوردن برای ارزش غذایی را درک کردید ، همراه با کنترل بخشی ، زندگی شما بسیار آسان تر می شود و به جای شمارش کالری هر وعده غذایی ، می توانید زندگی خود را شروع کرده و کارهای بسیار مهمتری را انجام دهید. چاق!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *