چگونه تردمیل قدیمی خود را احیا کنید و پتانسیل تناسب اندام خود را افزایش دهید

اول از همه، بسیاری از کسانی که تردمیل خانگی دارند، یک سالن بدنسازی معمولی در خانه ندارند. در عوض، تردمیل معمولاً در زیرزمین در کنار آبگرمکن یا در اتاق خواب در کنار انبوهی از لباس‌های شسته‌شده قرار دارد.

مانند هر نوع کار دیگری، ورزش روی تردمیل نیاز به محیطی حمایتی دارد که در آن احساس خوبی داشته باشید و سرشار از انرژی باشید. بدون راه اندازی کامل سالن بدنسازی، به راحتی می توان اجازه داد که تردمیل به جای اینکه به نقطه کانونی اتاق تبدیل شود، تنها به یک قطعه درهم و برهم تبدیل شود. بنابراین وسایل خود را جمع کنید، هر گونه درهم و برهمی را بردارید و پاک کنید و تردمیل را به تمرکز اصلی برای محیط زیست تبدیل کنید.

این لانه یا اتاق بچه نیست، اما در عوض اکنون اتاق تردمیل است.

قدم بعدی این است که به سادگی بر روی یک برنامه منظم قرار بگیرید. بخشی از جذابیت ورزش در خانه این است که شما می توانید در هر زمانی بدون نیاز به مطابقت با برنامه باشگاه ورزش کنید. در حالی که این مطمئناً یک مزیت است، تمرینی که می توان در هر زمانی انجام داد، معمولاً به هیچ وجه انجام نمی شود.

بنابراین زمان تردمیل خود را مانند هر فعالیت مهم دیگری برنامه ریزی کنید و از آن زمان مانند فعالیت ضروری که هست دفاع کنید. گرفتار وسوسه “من فقط می توانم بعداً در روز تمرین کنم” که باشگاه های ورزشی خانگی ارائه می دهند، نشوید. حتی اگر بعداً به تمرین برسید، این احتمال وجود دارد که بعد از اینکه مجبور شوید زمان از دست رفته‌تان را جبران کنید، بیشتر احساس عجله، خستگی و انگیزه کمتری خواهید داشت.

مرحله آخر این است که مطمئن شوید در حین استفاده از تردمیل می توانید ذهن شما را مشغول کند. به هر حال، راه رفتن در جای خود حتی بر روی بهترین تردمیل دنیا نیز می تواند تجربه ای نسبتاً خسته کننده باشد. بهترین راه برای حل این موضوع نه چندان منحرف کردن ذهن، بلکه تحریک آن است.

می‌دانم که بسیاری از مردم دوست دارند هنگام روی تردمیل تلویزیون تماشا کنند، اما اگر در نهایت کانال‌ها را ورق بزنید و برنامه‌هایی را تماشا کنید که معمولاً نمی‌بینید، می‌تواند یک بند بند ذهنی ضعیف باشد.

توصیه می کنم زمان تردمیل خود را در زمانی که معمولاً تلویزیون تماشا می کنید برنامه ریزی کنید تا زمان کمتری را در حالت نشسته صرف کنید و همچنان بتوانید برنامه های مورد علاقه خود را تماشا کنید. من همچنین از طرفداران پر و پا قرص بازیگران هستم، زیرا آنها همیشه چیز جدیدی به شما می دهند که مشتاقانه منتظر آن باشید، بعلاوه شما می توانید در حین قدم زدن چیزهای واقعاً عالی یاد بگیرید.

همچنین:

همچنین می‌توانید برنامه‌های تمرینی روی تردمیل کست‌سازی غلاف سفارشی و I-phone را پیدا کنید که می‌توانند با تمرین‌هایی که بیش از یک سرعت ثابت هستند، انگیزه ایجاد کنند و شما را راهنمایی کنند.

چیزهای کوچکی مانند یک فن گردش هوا و یک بطری آب می تواند به شما کمک کند تا انرژی شما را بالا نگه دارید تا تمرین آنقدر سخت به نظر نرسد. به علاوه، برای خنک و راحت ماندن، ایده خوبی است که به جای لباس های خیابانی از لباس های ورزشی سنتی استفاده کنید.

رژیم لاغری سریع