چگونه تمرین پاها بر تمرین قسمت بالایی بدن شما تأثیر می گذارد

مردان، اجازه دهید اینجا دروغ نگوییم. برای اکثر مردان، نمایش برجسته ای از قفسه سینه قدرتمند، بازوهای قوی، پشت پهن و چربی بدن کم، آیا مرد آلفا روی آن نوشته شده است درست است؟ از آنجایی که خوب به نظر رسیدن در یک پیراهن تنگ می تواند به خانم ها کمک کند، اجازه دهید دیگر نگران پاهای خود نباشید، منظورم این است که همیشه می توانید با شلوار جین بپوشید، درست است؟ خوب اگر تمرین دادن پاها تأثیر مستقیمی بر تمرینات قسمت بالایی بدن شما داشته باشد، چه؟ مطالعات نشان می دهد که تناسب اندام کلی را می توان به دلیل تمرین پا افزایش داد.

تستوسترون یک هورمون قوی عضله ساز است که در مردان بیشتر از زنان یافت می شود. این هورمون مسئول افزایش اندازه و قدرت عضلات و همچنین کاهش چربی کلی بدن است. هنگامی که گروه های عضلانی کوچکتری مانند عضلات دوسر بازو یا ساق پا را تمرین می دهید، تستوسترون ترشح می شود تا به ریکاوری عضلات کمک کند و به مرور زمان قدرت و اندازه عضلات را افزایش می دهد. اما تنها درصد کمی از تستوسترون برای این گروه های عضلانی کوچکتر آزاد می شود. گروه‌های عضلانی بزرگ‌تر، مانند سینه و پشت، برای بازیابی ناحیه بزرگ‌تر و استرس ایجاد شده توسط این عضلات بزرگ‌تر، نیاز به ترشح تستوسترون بیشتری در سیستم دارند.

عضلات چهارسر ران بزرگ‌ترین ماهیچه‌های بدن انسان هستند و بنابراین برای بازیابی به مقدار بیشتری تستوسترون نیاز دارند. برای مثال، در طول یک هفته، بدون تمرین پاها، از مزایای تولید کامل تستوسترون بدن خود بهره نخواهید برد. تمرین دادن پاها باعث افزایش سایز کلی عضلات شما می شود، نه فقط ساق پاها، و می تواند به شما کمک کند تا کمی بیشتر چربی بدن خود را هنگام برش دادن از دست بدهید.

بنابراین دفعه بعد که فکر می‌کنید می‌توانید آن پاهای مرغ را بپوشانید، به یاد داشته باشید که اگر فقط یک روز از هفته را برای تمرین خوب پاها اختصاص دهید، می‌توانید بزرگ‌تر، قوی‌تر، سریع‌تر و لاغرتر باشید. اگر برای پاها نیست، این کار را برای بقیه بدن خود انجام دهید.