چگونه تمرین چربی سوزی خود را با شریک ورزشی مناسب تحریک کنید

هفته هاست که در برنامه تمرینی چربی سوزی خود شرکت کرده اید، اما از یکنواختی نسبتاً خسته شده اید. فقط آنقدر موسیقی وجود دارد که می توانید به آن گوش دهید یا تلویزیون تماشا کنید. اینجاست که داشتن یک شریک ورزشی به کار می آید. شریک زندگی شما نه تنها به شما انگیزه می دهد و شما را به چالش می کشد، بلکه فرد دیگری را نیز به شما می دهد تا در طول تمرین با او تعامل داشته باشید. اگرچه ممکن است فکر کنید که می توانید همان چیزی را در یک کلاس ورزشی بزرگ بدست آورید، اما باید بخشی از یک روال گروهی باشید که اجباری است. بنابراین بهترین راه حل این است که یک نفر دیگر داشته باشید که با او ورزش کنید، یادداشت ها را با او مقایسه کنید و انگیزه دهید. این نه تنها حضور شما را در ورزشگاه هر روز صبح یا بعد از یک روز کاری پرمشغله آسان‌تر می‌کند، بلکه تضمین می‌کند که هیچ بهانه‌ای بیاورید یا تنبلی نکنید.

در اینجا چیزی است که شریک ورزشی مناسب به شما کمک می کند:

1. تمرین چربی سوزی فرآیندی طاقت فرسا و فشرده است، به خصوص در شروع. اینجاست که داشتن یک شریک بیشترین کاربرد را خواهد داشت. او نه تنها به شما انگیزه می دهد که سخت تر کار کنید، بلکه به روند رقابتی شما نیز کمک می کند. هیچ چیز بیشتر از کمی رقابت سالم به ورزش کمک نمی کند، به خصوص اگر به سمت استقامت و تعهد به تناسب اندام باشد.

2. از آنجایی که تمرینات چربی سوزی شامل فعالیت های سنگین زیادی است، به احتمال زیاد در برخی از روزها ممکن است بدن خود را بیش از حد کار کنید. شریک ورزشی شما به شما کمک می کند تا در برابر این موضوع احتیاط کنید و مطمئن شوید که خود را خسته و آسیب نمی بینید. در حالی که به تنهایی ورزش می کنید، گاهی اوقات دشوار است که بدانید چه زمانی باید آن را متوقف کنید. با این حال، اگر دو یا چند نفر تمرین یکسانی را انجام دهند، حداقل یکی از آنها خسته شدن به عنوان چک برای بقیه عمل می کند.

3. اگر در حین ورزش به خود آسیب رساندید، شریک زندگی شما نیز می تواند فوراً اقدام کند. اگر دوست دارید در ساعات اولیه صبح یا در فضای باز ورزش کنید، این امر بسیار مهم است. با وجود افراد کمتری که در اطراف شما هستند، احتمال کمک گرفتن از شما در صورت تصادف کمتر است. این ممکن است حتی اگر در ورزش‌های ماجراجویی و فعالیت‌هایی که احتمالاً خطرناک هستند، صادق باشد. در چنین شرایطی همیشه توصیه می شود که حداقل یک نفر دیگر را برای احتیاط در اطراف خود داشته باشید.

4. تمرین چربی سوزی نیز می تواند پس از مدتی یکنواخت شود. با این حال، اگر شریکی دارید که مشتاق است فعالیت‌ها و ورزش‌های جدید را امتحان کند، احتمالاً انگیزه بیشتری برای آزمایش کردن خودتان خواهید داشت. با محبوبیت بیشتر ورزش، انواع بیشتری از تمرینات چربی سوزی ایجاد شده است. تنها چیزی که ممکن است برای متقاعد کردن شما برای امتحان کردن این موارد لازم باشد این است که یک نفر دیگر را داشته باشید که آماده است تا آن را امتحان کند. چه کسی می داند، ممکن است با چیزی آشنا شوید که در عین حال شما را به چالش بکشد.

پس از در نظر گرفتن تمام این نکات، ممکن است فکر کنید که ایده خوبی است که برای خود یک شریک ورزشی پیدا کنید. اگرچه ممکن است در ابتدا آسان به نظر نرسد، اما مطمئناً می توانید در محل کار خود، در میان دوستان خود یا حتی در باشگاه خود سؤال کنید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که فردی را با طول موج یکسان و با نیاز کم و بیش مشابه به تمرین چربی سوزی پیدا کنید. اگرچه نیازی نیست دقیقاً همان شرایط را داشته باشید، پیدا کردن شخصی با علایق مشابه مطمئناً مفید خواهد بود.

رژیم لاغری سریع