چگونه دختر خود را تحت تاثیر قرار دهید – عضلات شکم

سه نکته مفید برای بدست آوردن عضلات شکمی که می خواهید و شایسته آن هستید.

رژیم غذایی برای شکم

اول – رژیم غذایی. همه افراد دارای ماهیچه های شکمی هستند، اما به دلیل وجود لایه چربی روی شکم، ماهیچه شش تکه معمولاً قابل مشاهده نیست. چربی شکم را از بین ببرید – سیکس پک خود را آشکار کنید.

سعی کنید رژیم‌ها و برنامه‌های غذایی را که چیزی جز روغن مار نیستند، خریداری نکنید. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند این است که یکی از این محصولات را می خرند، احساس “عجله” وعده یک راه حل سریع می کنند، اما پس از آن انگیزه خود را از دست می دهند و به سرعت به آنجا باز می گردند و به دنبال محصول بعدی می گردند که پول نقد خود را برای آن هدر دهند. محصولات خوبی در خارج وجود دارد، با این حال شما باید برای دیدن آنها تلاش کنید.

تمرینات

مطمئن شوید که تمرینات شما با شدت بالا هستند. این اطمینان حاصل می کند که میزان متابولیسم شما به سطح مطلوب خود می رسد تا چربی پوشاننده شکم شما را بسوزانید.

تمرینات عضلات شکم

برخی از تمرینات عضلات شکم را جستجو کنید که به شما کمک می کند سیکس پک خود را بسازید. برخی از موارد خوب عبارتند از: کرانچ، بلند کردن پاها، کرانچ معده و کرانچ پهلو. حتما تحقیق کنید و در صورت امکان تصاویر یا حتی فیلم هایی از انجام این تمرینات به دست آورید. این به شما ایده بسیار بهتری در مورد نحوه کپی کردن آنها می دهد و اطمینان حاصل می کند که عضلات شکم خود را بهترین تمرین ممکن می کنید.

با ترکیب یک رژیم غذایی خوب و تغذیه سالم، تمرین با وزنه و تمرینات خاص متمرکز بر عضلات شکم، شانس بسیار بیشتری برای ایجاد سیکس پک که همیشه می‌خواستید خواهید داشت.

رژیم لاغری سریع