چگونه در تعطیلات تناسب اندام داشته باشیم


همه ما می دانیم که اختصاص دادن به یک شیوه زندگی سالم در تعطیلات یک چالش است. غذا ، نوشیدنی و برنامه شلوغ کار بر روی دیوانه را آسان می کند. اما نکاتی برای سالم ماندن تا حد ممکن در تعطیلات وجود دارد و همه آنها به نظم و انصاف و تلاش اختصاص می یابد. با این حال نگران نباشید ، می توانید از تعطیلات لذت ببرید و بدن خود را در فرم نگه دارید و تصمیمات آگاهانه ای در مورد خوردن یا نوشیدن بگیرید.

از مصرف الکل یا نوشیدنی های شیرین خودداری کنید

الکل و نوشیدنی مانند تخم مرغ در این زمان از سال رایج است. اگر در موقعیتی هستید که این نوشیدنی ها شما را احاطه کرده اند ، سعی کنید “ماکتل” خود را به مهمانی ببرید. سعی کنید چیزی مانند لیمو را با نوشابه یا آبجو زنجبیل مخلوط کنید تا نوشیدنی غیر الکلی خود را داشته باشید. همچنین جایگزین های سالم برای نوشیدنی هایی مانند تخم مرغ وجود دارد که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید.

برای کار زود بیدار شوید

وقتی خانواده و دوستان خود را برای تعطیلات در تعطیلات دارید ، می توانید به راحتی درگیر ورزش شوید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که زود بیدار شوید و تمرین را انجام دهید تا بتوانید از بقیه روز لذت ببرید. اگر تا روز بعد منتظر بمانید ، به احتمال زیاد خود را برای کنار گذاشتن تمرین معذور می کنید.

شریک مسئول پیدا کنید

آیا شخص دیگری در خانواده شما سعی می کند در طول تعطیلات تناسب اندام خود را حفظ کند؟ از آنها بخواهید در مسئولیت پذیری شریک شما باشند. این یک توصیه عالی است ، زیرا می توانید با هم ورزش کنید ، در مورد خوردن و آشامیدن سالم مسئولیت خود را بپذیرید و راهی عالی برای برقراری ارتباط در تعطیلات است. برنامه های زیادی برای نظارت بر عملکرد سودآور همسرتان با تمرینات آنها وجود دارد و همچنین می توانند فعالیت آنها را ردیابی کنند.

ظرف خود را بیاورید

معمولاً وقتی مردم در تعطیلات جمع می شوند ، تعداد زیادی غذا وجود دارد. اگر از شما می خواهند ظرفی بیاورید ، سعی کنید جایگزینی سالم برای دسر مورد علاقه خود بیاورید. به این ترتیب ، زمانی که زمان شروع به کاوش در پای همه فرا می رسد ، شما احساس نخواهید کرد و می توانید از گزینه سالم تری به عنوان دسر لذت ببرید. اگر از شما خواسته شد یک بشقاب بیاورید ، می توانید دستور العمل های کلاسیک مانند ماهیتابه لوبیا سبز ، چاشنی ، سیب زمینی پوره شده را نیز ورق بزنید ، یا می توانید سالاد بیاورید.

از تعطیلات لذت ببرید!

رعایت بهداشت در طول تعطیلات ضروری است ، اما نترسید که اجازه دهید در این مواقع استراحت کرده و از آن لذت ببرید. تا زمانی که از سلامت و تندرستی خود راضی هستید ، این روال را دنبال کنید و به یاد داشته باشید که می توانید در تعطیلات انعطاف پذیر باشید.

آیا می خواهید قبل از سال جدید کار خود را شروع کنید؟ https://fitnessfor10.com/ را بررسی کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *