چگونه در کمترین زمان از شر پاهای پژمرده خلاص شویم!

آیا اخیراً خود را در آینه نگاه کرده اید و با خود می گویید وای … پاهای من چاق شده است؟ قوزک پاها و پاهای کلبه ای برای اعتماد به نفس افتضاح هستند، و معمولاً اگر پاهای پژمرده دارید، از هر چیزی که آنها را نشان می دهد دوری می کنید. هیچ شلوار جین تنگ، دامن یا شورت برای شما نیست. خوشبختانه اینطور نیست. اگر در چند ماه آینده از قوانین ساده پیروی کنید، می توانید برای همیشه از شر پاهای پژمرده خلاص شوید!

آقایان، البته شما هم می توانید از این نکات بهره مند شوید. اما برای هدف این مقاله، ما این مشکل را از دیدگاه زنان بررسی خواهیم کرد. متأسفانه زنان با این واقعیت کنار می‌آیند که زنان بیشتر از مردان چربی روی پاهای خود ذخیره می‌کنند. آیا تا به حال شنیده‌اید که مردی ناله کند که “چانکل” دارد (گوساله‌هایی که بدون لاغری به مچ پا می‌پیوندند)؟ البته این “چنگ زدن” های وحشتناک ممکن است در یک مرد اتفاق بیفتد، اما در زنان است که خیلی سریعتر ظاهر می شوند.

صرف نظر از اینکه چه کسی هستید، در اینجا چند ترفند برای خلاص شدن از شر پاهای پژمرده آورده شده است.

چند تمرین لاغری پا انجام دهید

اگر می خواهید پاهای لاغری داشته باشید، ابتدا باید کل چربی اضافی بدن را کاهش دهید و ثانیاً توده عضلانی بدون چربی بسازید که به آنها ظاهری خوش حالت می دهد.

شما این دو کار را با سوزاندن کالری از طریق ورزش های هوازی و قلبی عروقی و از طریق تمرینات تقویتی و قدرتی انجام می دهید. ترکیب این دو فعالیت مطمئناً از شر پاهای پژمرده خلاص می شود.

بهترین نوع تمرینات قلبی، تمریناتی هستند که بر روی پاهای شما تمرکز می کنند، مانند دوچرخه سواری، قدم زدن در آب، یا دویدن روی شن یا آب. در باشگاه بدنسازی می‌توانید جلسات تمرینی را روی کراس مربی، تردمیل یا پله‌نورد انجام دهید. لازم نیست زیاده روی کنید. 20 تا 30 دقیقه در روز کافی است، و برنامه ریزی در چند “روز استراحت” ایده خوبی است، زیرا به بدن شما اجازه می دهد تا بهبود یابد.

برای تمرینات قدرتی یا بخش تقویتی، تمریناتی را انتخاب کنید که به طور خاص طراحی شده اند تا قسمت بیرونی و داخلی ران، ساق پا و خم کننده های ران شما را هدف قرار دهند. لانژ، لیفت پاهای کلاسیک، نشستن روی دیوار و موارد دیگر موثر هستند.

غذاهایی که به خلاص شدن از شر پاهای پژمرده کمک می کنند

اگر می خواهید وزن کم کنید، ورزش به تنهایی جواب نمی دهد. مهم است که تا حد امکان از غذاهای مغذی استفاده کنید و از غذاهای شیرین دوری کنید. انسولینی که بدن شما در واکنش به قند تولید می کند باعث می شود احساس گرسنگی کنید و زمانی که احساس گرسنگی می کنید، غذا می خورید… حتی اگر بدن شما به کالری اضافه شده نیاز نداشته باشد.

با انتخاب کربوهیدرات‌های پیچیده، غلات کامل و سایر غذاهای طبیعی، یک برنامه غذایی سالم تهیه کنید. قهوه خود را با چای سبز تغییر دهید و حداقل 3 وعده لبنیات در روز مصرف کنید. همه اینها چربی شکن طبیعی هستند و به خلاص شدن از شر پاهای پژمرده و به طور کلی بدن پژمرده کمک می کنند.

با پیروی از این پیشنهادات (ورزش و رژیم غذایی)، در کوتاه ترین زمان به آن پاهای خودنمایی می رسید!