چگونه در 2 ماه بدن شجاع دل بسازیم! تمرینات مخفی مل گیبسون فاش شد!

نکات ورزشی مل گیبسون

شما باید تغذیه مناسبی داشته باشید که غذاهای کم چرب و پروتئین بالا داشته باشد. همچنین، باید مطمئن شوید که سبزیجات و میوه های زیادی وجود دارد زیرا سموم را از بدن دفع می کنند. منابع طبیعی پروتئین مانند محصولات مبتنی بر سویا، بلغور جو دوسر و تخم مرغ باید برای حفظ سطح انرژی مصرف شوند. چربی های اشباع شده مانند گوشت قرمز، آب نبات ها و نوشابه های گازدار حاوی کالری خالی هستند و باید به طور کامل از مصرف آنها اجتناب شود.

شما باید کراتین و سایر مکمل های پروتئینی را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید تا انرژی مورد نیاز برای انجام تمرینات با شدت بالا را بدست آورید. اینها همچنین به تامین آب و اکسیژن عضلات در حال کار کمک می کنند و سطح انرژی را به راحتی حفظ می کنند.

ورزش‌های قلبی مانند پیاده‌روی، دویدن، پیاده‌روی و شنا باید روزانه انجام شود تا متابولیسم را افزایش دهد که در نتیجه منجر به سوزاندن چربی می‌شود. تمرینات با وزن بدن مانند اسکات، کرانچ، دراز و نشست و هل دادن باید برای گرم کردن بدن برای تمرینات وزنه برداری انجام شود.

مگس دمبل، کراس اوور کابلی، پرس هالتر کاهشی، پرس هالتر نیمکتی تعدادی از موثرترین تمرینات برای ساخت عضلات قفسه سینه هستند. عضله دوسر را می توان به راحتی با اجرای حلقه های چکشی، فرهای واعظی، حلقه های دوسر بازو و کشش تراشید.

مصرف اکسید نیتریک به بدن شما کمک می کند تا به سطوح لازم از قدرت و استقامت برای انجام موثر تمرینات با شدت بالا دست یابد. جریان خون را بهبود می بخشد و پمپاژ ماهیچه ها را تشویق می کند. بسیاری از اختلالات کشنده مانند حملات قلبی، دیابت و سرطان با مصرف اکسید نیتریک پیشگیری می شوند. همچنین می تواند جراحات و دردهای مفصلی را به راحتی درمان کند. سیستم ایمنی را جوان می کند و باعث کاهش چربی می شود. همچنین به عنوان یک عامل در برابر پیری عمل می کند.