چگونه در 2 هفته 20 پوند وزن کم کنیم؟

در دو هفته 20 پوند وزن کم کنید

در سال 1995، WHO (سازمان بهداشت جهانی) تخمین زد که 200 میلیون بزرگسال و 18 میلیون کودک زیر 5 سال چاق هستند. در سال 2000 گزارش شد که این رقم به بیش از 300 میلیون افزایش یافته است. سبک زندگی پرمشغله بیش از همه عامل سرزنش است. افراد دارای اضافه وزن مستعد بیماری های قلبی، فشار خون بالا، سطح کلسترول، فشار خون بالا، سرطان، آرتریت، آپنه خواب، سکته مغزی، آسیب مغزی و دیابت هستند. علاوه بر این، افراد چاق نیز اعتماد به نفس پایینی دارند و مشکلات ظاهری نیز دارند. به آنها به عنوان افرادی ناراضی، ناسالم، خسته، بیمار یا تنبل نگاه می شود. کاهش وزن علاوه بر پیشگیری از بیماری‌های بزرگ، عزت نفس را افزایش می‌دهد، باعث ایجاد حس خوب و زیبایی ظاهری می‌شود.

بنابراین کاهش وزن و تناسب اندام موضوعاتی هستند که در روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته اند. مردم در سراسر جهان هوس می کنند که پوند اضافی خود را کاهش دهند و تناسب اندام بمانند. در اینجا اطلاعاتی را در مورد چگونگی کاهش وزن 20 پوندی تنها در دو هفته با شما به اشتراک می گذاریم. البته کمی تلاش شما را می طلبد.

رژیم گرفتن و ورزش کردن

رژیم غذایی خود را برنامه ریزی کنید به غذاهای ناسالم و نوشیدنی های گازدار نه بگویید. از تمام غذاهای پر کالری خودداری کنید. کالری دریافتی خود را محاسبه کنید و بسته به نیاز انرژی خود، آن را به یک سطح معین محدود کنید. وقتی رژیم می گیرید، تک تک کالری ها مهم هستند.

مطمئن شوید که از یک رژیم غذایی متعادل استفاده می کنید. انتخابگر باشید به جای گوشت قرمز، گوشت سفید بخورید. مقدار زیادی غلات و غلات سالم بخورید. از آنها در سالاد خود استفاده کنید. از سس سالاد استفاده نکنید. سبزیجات و میوه های زیادی مصرف کنید. آنها دارای محتوای غنی از فیبر رژیمی هستند که به تمیز کردن سیستم شما کمک می کند.

نرخ متابولیسم خود را افزایش دهید – سرعتی که بدن شما با آن مواد غذایی را که می خورید پردازش و استفاده می کند. این یک تکنیک آسان و حساس برای کاهش وزن است. سعی کنید چندین وعده غذایی کوچک در روز مصرف کنید به جای اینکه آن را در مقادیر زیاد و چند بار در روز مصرف کنید. این کار چربی های شما را سریعتر می سوزاند. خوردن مداوم به ایجاد متابولیسم بالاتر در درون شما کمک می کند تا با خوردن مکرر خود سازگار شوید، در نتیجه کالری ها را به سرعت بسوزانید.

فعالیت های بدنی خود را افزایش دهید، فعال بمانید و رژیم های غذایی غنی از فیبر را برای افزایش سرعت متابولیسم خود بگنجانید. گنجاندن چای سبز در مصرف روزانه مایعات نیز به افزایش متابولیسم و ​​سطح انرژی شما کمک می کند.

برای سم زدایی از سیستم خود اقدام کنید، این کار تمام مواد بالقوه مضر و سمی را از سیستم شما حذف می کند و آن را پاک می کند. رژیم سم زدایی را دنبال کنید. رژیم‌های سم‌زدایی مبتنی بر آبمیوه، گزینه‌های خوبی هستند، به‌ویژه رژیم غذایی لیموناد. سم زدایی به شما کمک می کند وزن مایع خود را در مدت کوتاهی کاهش دهید. پس از سم زدایی یک سبک زندگی سالم را حفظ کنید.

روزانه هشت لیوان آب مصرف کنید. آب با سرعت بخشیدن به متابولیسم و ​​تضمین هضم مناسب، علاوه بر آبرسانی مجدد به بدن، نقش مهمی در کاهش وزن ایفا می کند! هیدراته ماندن باعث می شود احساس انرژی بیشتری داشته باشید، در نتیجه میزان متابولیسم شما را افزایش می دهد. نوشیدن آب میل شدید شما به غذا را نیز کاهش می دهد.

همچنین، در حین رژیم، حتماً تغذیه بدن خود را حفظ کنید. مواد غذایی مغذی اما کم کالری مصرف کنید. توصیه می شود 150-300 کالری از رژیم غذایی روزانه خود حذف کنید و 150-300 کالری در ورزش بسوزانید. مطالعات علمی می‌گویند رژیم غذایی بهترین روش کاهش وزن است. اما برای کاهش وزن موثر، انجام ترکیبی از رژیم غذایی و ورزش ضروری است.

برای رسیدن به هدف مورد نظر خود یعنی کاهش وزن 20 پوندی در 2 هفته، باید یک ساعت یا بیشتر وقت بگذارید. به جای پیاده روی، ورزش باید فشرده و شدید باشد. انجام همین نوع کارها آن را خسته کننده می کند. برای اطمینان از جالب بودن آن، فعالیت‌های مختلفی مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، وزنه‌برداری، پیاده‌روی، قایقرانی و غیره انجام دهید. ورزش ها علاوه بر کاهش وزن مورد نظر شما، از خوش اندام بودن شما نیز اطمینان حاصل می کنند. بیشتر هم خوبه یک مطالعه اخیر در دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ نشان می دهد که ورزش هوازی جریان خون را به مغز افزایش می دهد و در نتیجه سرعت یادگیری را افزایش می دهد.

ذهنیت درستی داشته باشید

انگیزه گرفتن و با انگیزه ماندن دو جنبه مهم از تنظیمات ذهن شما هستند که به شما در رسیدن به هدف از پیش تعیین شده خود یعنی خلاص شدن از شر این 20 پوند کمک می کنند.

“بسیاری از شکست‌های زندگی افرادی هستند که وقتی تسلیم شدند، متوجه نشدند که چقدر به موفقیت نزدیک شده‌اند.” – توماس ادیسون.

انگیزه و پشتکار ضروری است که شما را در ذهن درست نگه می دارد تا به شما در رسیدن به وزن بدن به رویاهایتان کمک کند. انگیزه نیروی محرکه خودآگاه یا ناخودآگاه است که وقتی با پشتکار پیوسته ترکیب شود شما را به هدفتان می رساند. به افکار و اعمال شما کمک می کند.

دلیل آن – چرا می خواهید وزن کم کنید؟ آیا برای بهتر دیده شدن است؟ برای احساس اعتماد به نفس بیشتر؟ برای راه رفتن در آن سطح شیب دار؟ برای جلب توجه از علاقه خود؟ یا هر چیز دیگری؟ – شما آن را بیان کنید. استدلال به شما کمک می کند تا با اصلاح نگرش خود اقدامات لازم را انجام دهید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

تصمیم بگیرید که هرگز دست از کار نکشید

· روی نتیجه نهایی متمرکز بمانید

· موفقیت های خود را پیگیری کنید

· انگیزه خود را در سطوح بالا نگه دارید

نکته بعدی در به دست آوردن ذهن درست، تفکر مثبت است. یک قدرت دراماتیک در تفکر مثبت وجود دارد. مثبت اندیشی یک نگرش ذهنی است که شرایط مساعد را در تمامی عرصه های زندگی از نظر رشد، گسترش و موفقیت پیش بینی می کند و می پذیرد. از طریق گفتار و کردار فرد بیان می شود.

همیشه فقط از کلمات مثبتی مانند “من می توانم”، “من می توانم”، “من می توانم” و غیره استفاده کنید. به گفتن “من در عرض 2 هفته 20 پوند وزن کم خواهم کرد” ادامه دهید، و واقعاً خواهید توانست!