چگونه در 3 گام ساده بدنی انحنادار ساعت شنی مانند یک الهه برزیلی داشته باشیم؟

بهار رسما اینجاست! شما در حال تمرین کردن کمر با کمربند هستید و احساس می کنید در حال پیشرفت هستید، اما نه با سرعتی که می خواهید. خوب، چه بخواهید آن را به موقع برای یک رویداد خاص مانند عروسی یا فارغ التحصیلی افزایش دهید، یا صرفاً به داشتن اندامی جذاب و خمیده برزیلی (باسن های بزرگ کمر کوچک) در تمام تابستان و در تمام طول تابستان علاقه مندید. در بقیه سال، من 3 نکته بسیار مهم را برای شما دارم که باید رعایت کنید تا زودتر به بدن ساعت شنی مورد نظر خود برسید.

آیا تمرین کمر به خودی خود کار می کند؟ بله، درست است، اما اگر می‌خواهید بدانید که چگونه کمر خود را باریک کنید، به شما توصیه می‌شود که حداکثر نتایج در مدت زمان کوتاه‌تری به شما نیاز دارد که آن را یک درجه بالا ببرید، به خصوص اگر می‌خواهید اندازه‌گیری بدنه بطری کک را تا 4 جولای انجام دهید.

3 گام برای داشتن اندامی منحنی سکسی

1. سینچر خود را بیشتر بپوشید. اگر در حال حاضر حدود 2 ساعت در روز لباس فرم خود را می پوشید، اکنون زمان آن است که تا 8 ساعت در روز کار کنید. پوشیدن جلیقه Squeem یا کمر سینچر کمر و شکم شما را در حین پوشیدن به داخل می کشد. شما همچنین از خوردن کمتر در طول روز سود خواهید برد، زیرا کشیدن قسمت میانی در حین غذا خوردن باعث می شود خیلی سریعتر از زمانی که آن را نمی پوشید احساس سیری کنید.

و شما مجبور نیستید به طور خاص Squeem بپوشید. چندین برند پرکاربرد در بازار وجود دارد که نتایج خوبی به شما می دهد. Ann Michell، Vedette و سایر خرده فروشان محصولات لاغری کمر را تولید می کنند که با عملکرد Squeem رقابت می کند.

2. تمرینات قلبی منظم را بگنجانید. ورزش کاردیو ضربان قلب شما را افزایش می دهد و به شما کمک می کند کالری و چربی بسوزانید و کاهش وزن را برای زنان افزایش می دهد. می توانید به یک باشگاه ورزشی محلی مانند Planet Fitness که دارای مکان هایی در سراسر کشور است بپیوندید، با یک گروه ورزش کنید، یک مربی شخصی دریافت کنید یا در خانه ورزش کنید.

اگر به ورزش کردن در خانه علاقه دارید، من DVD’s Beachbody را توصیه می کنم. Beachbody چندین برنامه تناسب اندام عالی برای زنان با انگیزه دارد. برای اهداف ما، من به طور خاص لیفت باسن برزیل را توصیه می کنم، که از روش تمرین مثلثی برای کاهش چربی در باسن و ران ها استفاده می کند و در عین حال منحنی ها و ماهیچه های زیبایی را به پایین تنه شما اضافه می کند.

3. تمیز بخور. خوردن غذای پاک مصرف غذاهای فرآوری شده و مملو از مواد شیمیایی را کاهش می دهد که سیستم شما را مسموم می کند و باعث افزایش وزن، بیماری و سایر بیماری های سلامت انسان می شود. میوه ها و سبزیجات تازه همراه با غلات کامل و پروتئین های بدون چربی – یا رژیم دیگری که پزشک شما توصیه می کند – می تواند نتایج طولانی مدت چربی سوزی ایجاد کند که منحنی های شما را به بهترین شکل ممکن نشان دهد.

رژیم لاغری سریع