چگونه شنا به تناسب اندام شما کمک می کند؟

چگونه شنا به سطح تناسب اندام شما کمک می کند؟

آیا احساس جستجوی چیزی که گم شده را به خاطر می آورید؟ شاید احساس می کنید قربانی مسئولیتی شده اید که ممکن است از آن شانه خالی کرده باشید. این جالب نیست که بپذیریم اشتباه کرده اید که آیتم را در جای خود اشتباه گذاشته اید. شاید بر اساس از دست دادن خود احساس خجالت می کنید یا در خطر هستید. این می تواند شبیه به عدم دانستن اینکه آیا شنا می تواند به تناسب اندام شما کمک کند یا خیر. ممکن است امیدوار باشید که کار کند، اما نامشخص هستید و ممکن است شما را دیوانه کند.

امید شما می تواند با یادگیری شنا محقق شود. هنگام تماشای شنای شناگران، بسیار آسان و بدون دردسر به نظر می رسد. به نظر می رسد که شما یک تمرین عالی کسب نمی کنید. اما برعکس است. شنا سایر ورزشکاران را به فردی پویاتر و در مجموع متناسب تبدیل کرده است. شناخته شده است که توانایی های آنها را در زمینه های دیگر افزایش می دهد. شنا از عضلات متفاوتی نسبت به ماهیچه هایی که در خشکی استفاده می کنید استفاده می کند. این باعث می شود بدن به نیرویی بی باک تبدیل شود که می توان با آن حساب کرد.

اولین تلاش من برای شنا بسیار رقت انگیز بود. حتی نمی خواستم صورتم را در آب بگذارم. بعد از کلنجار رفتن، بالاخره متوجه شدم که اگر آن را داشته باشم. اما، این پایان کار نبود. دورهای شنا انرژی فوق العاده ای می طلبد. سوزاندن کالری های زیادی آسان است. تمرین هفتگی به من کمک کرد تا فرمم را بهبود بخشم و در نتیجه سر خوردن در آب را آسان‌تر کرد.

چگونه شنا به تناسب اندام شما کمک می کند؟

*شنا از ریه های شما با بیشترین ظرفیت استفاده می کند. این به شما کمک می کند تا تمرینات قلبی خود را افزایش دهید که برای سوزاندن کالری چربی مفید است.

*با اضافه کردن دور، ضربان قلب شما افزایش می یابد. این کار باعث ایجاد قلب قوی تر و سالم تر می شود.

*شما از عضلاتی استفاده می کنید که در حالت عادی از آنها استفاده نمی کنید. این کار عضلات، آنها را به روشی لاغر تقویت می کند و می سازد. حجیم ترین ماهیچه هایی که ممکن است با آنها روبرو شوید، شانه ها و عضلات ذوزنقه ای هستند که گردن را به شانه ها متصل می کنند.

*همیشه فرصت برای پیشرفت هست. همانطور که بهتر می شوید، می توانید دورها و سرعت خود را افزایش دهید. این بدان معنی است که هیچ محدودیتی برای تناسب اندام شما وجود ندارد. شما می توانید به افزایش خود ادامه دهید و بیشتر و سریع تر ادامه دهید.

*برای داشتن فرم صحیح و سر خوردن موثر در آب، باید از عضلات بزرگ استفاده کنید. هسته شما چیزی است که شما را به جلو می برد. پاها به شما کمک می کنند و بازوهای شما برای راهنمایی هستند. ماهیچه های مرکزی شما با بیشترین استفاده از آنها به سرعت رشد می کنند.