چگونه باکلاس های پروتئینی می توانند به کاهش چند پوند کمک کنند

2 مورد اجتناب کرده اند معمولی ترین باکلاس های پروتئینی پروتئین آب چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین کازئین هستند. تمایز بین این 2 در سرعت استفاده هیکل اجتناب کرده اند آنها را انتخاب کنید و انتخاب کنید آنچه کدام ممکن است آنها به ویژه برای نیازها خواهید کرد حاضر می دهند است.

پروتئین آب چسبناک

پروتئین آب چسبناک مملو اجتناب کرده اند اسیدهای آمینه است کدام ممکن است ارائه می دهیم در مونتاژ بافت های عضلانی اصولاً را انتخاب کنید و انتخاب کنید ریکاوری سریعتر {کمک می کند}. جدا از این، بعضی از اینها پروتئین به فریب دادن سریعتر مشهور دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سنتز پروتئین هیکل {کمک می کند}. پروتئین آب چسبناک نیز معمولی ترین نوع مورد استفاده است از اجتناب کرده اند شیر spinoff تبدیل می شود. همراه خود این جاری، باید شما هم شبیه ممکن است به لاکتوز حساسیت دارید، این اراده محدوده خوبی برای شما ممکن است نباشد.

پروتئین کازئین

اجتناب کرده اند سوی تولید دیگری، پروتئین کازئین مرتب سازی دیر هضم است کدام ممکن است در شیر نیز کشف شد تبدیل می شود. اعتقاد بر اینجا است کدام ممکن است به هیکل {کمک می کند} به همان اندازه اجتناب کرده اند تجزیه هر دو اجتناب کرده اند بازو دادن پروتئین جلوگیری تنبل. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است اجتناب کرده اند تجزیه پروتئین جلوگیری می تنبل، کازئین بهتر از نوع بلعیدن در گذشته اجتناب کرده اند خواب برای جلوگیری اجتناب کرده اند درگیر شدن هیکل به حالت کاتابولیک (تضعیف بافت های عضلانی) اندیشه در مورد تبدیل می شود.

بهتر از زمان بلعیدن باکلاس های پروتئینی چه روزی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید {کدام یک}؟

طبق تحقیق، بهتر از زمان برای بلعیدن پروتئین آب چسبناک در گذشته را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلافاصله بعد اجتناب کرده اند ورزش است. بهتر از زمان برای بلعیدن پروتئین کازئین در گذشته اجتناب کرده اند خواب است.

تعدادی از وعده در روز باید بیشترین استفاده را ببرید؟

نیازها مطابقت اندام را انتخاب کنید و انتخاب کنید میزان پروتئینی کدام ممکن است در روز خواستن دارید ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه تصمیم گیری کنید به بعضی باکلاس خواستن دارید. اگر شخص خاص فوق العاده پرمشغله هستید کدام ممکن است در دانشگاه هستید هر دو عالی کار به طور منظم دارید، باکلاس های پروتئینی می توانند بهتر از دوست خواهید کرد باشند.

پروتئین عالی ماده مغذی است کدام ممکن است وقتی برای پختن را انتخاب کنید و انتخاب کنید کنار هم قرار دادن کردن وعده های غذایی پیش اجتناب کرده اند موعد اشکال دارید، {مفید است}. بیشتر است عالی باکلاس پروتئینی برای افزایش رژیم شخصی داشته باشید به همان اندازه اینکه اصلاً وعده های غذایی نخورید.

باکلاس پروتئین در برابر این غذای دقیق

باکلاس های پروتئینی برای تقویت می کند ها برتر هستند، با این حال هیچ عامل برای هیکل خواهید کرد بیشتر اجتناب کرده اند غذاهای خالص را انتخاب کنید و انتخاب کنید درست نیست. هیکل در استفاده اجتناب کرده اند غذای دقیق فوق العاده بیشتر اجتناب کرده اند تقویت می کند است، به همین دلیل در صورت شک، غذای دقیق بخورید.

پروتئین برای کاهش چند پوند

باکلاس های پروتئینی ارائه می دهیم این امکان را می دهد کدام ممکن است نیازهای پروتئین روزانه شخصی را برآورده کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه عضله بیشتری بسازید. این به نوبه شخصی متابولیسم خواهید کرد را تسریع می تنبل. این تقویت می کند های غذایی می توانند به طور مایل به کاهش چند پوند کمک کنند.

عناصر کلیدی اینجا است کدام ممکن است خواهید کرد باید به طور مشترک بازی کنید، مفید وعده های غذایی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی سبک اقامت مفید را در پیش بگیرید.