چگونه می توانید شکم پاره شده داشته باشید

آیا بدن پاره شده ای دارید که کسی به آن حسادت کند؟ اگر بله، پس شما خوش شانسم و به خاطر همه کارهایی که انجام داده اید تبریک می گویم. اگر نه، پس تا به حال می دانید که یک بدن متناسب نه تنها بدنی عضلانی، مشخص، متقارن و متعادل است، بلکه پاره شده و خرد شده است. تا استخوان. چگونه سریع ریپ شویم، یعنی چگونه از طریق تغذیه مناسب، ورزش های هوازی و وزنه به بدنی با تعادل عضلانی و تعریف خوب برسیم، محور بحث زیر خواهد بود. در واقع، اگر در مورد داشتن اندام پاره شده جدی هستید، و من شرط می بندم که هستید، می توانید تا فصل بعدی “پیراهن های آف” بهترین مرد اطراف باشید. همچنین نیازی نیست تاکید کنم که بدن پاره شده به خوبی با شکم پاره شده هماهنگ می شود. به همین دلیل، من همچنین به شما خواهم گفت که چگونه در 30 روز شکم خود را پاره کنید.

اما کمی اینجا را نگه دارید. اگر چربی بدنی دارید که 18 تا 21 درصد وزن شما را تشکیل می دهد، در واقع، کمی بیشتر طول می کشد. در واقع، من قصد دارم یک راهنمای گام به گام که از آن استفاده کردم و چند نکته در مورد آن به شما ارائه کنم. اما ابتدا، بیایید ببینیم که چگونه می توانید قبل از اینکه متوجه شوید بدن خود را پاره کنید.

اولین کاری که باید انجام دهیم این است که بفهمیم اکنون در کجا ایستاده اید. بعضی از بچه ها به نظر می رسد که می توانند یک دیوار آجری را خراب کنند، اما کاملاً فاقد تعریف عضلانی هستند. خودتی؟ اگر من در مورد شما صحبت می کنم، پس تنها کاری که انجام داده اید این است که وزنه بردارید و بزرگتر شوید. شاید شما لاغرتر هستید. شما توده عضلانی زیادی ندارید، اما رگ های شما بسیار قابل توجه هستند و ممکن است فکر کنید که این “ریپ” را تعریف می کند. بله، درست است، هیچ یک از دوستانی که توضیح دادیم پاره نشده است. پس بیایید شروع کنیم و دریابیم که چگونه با رژیم غذایی مناسب، تمرین با وزنه و تمرینات قلبی عروقی دچار مشکل شویم. نقطه شروع بدن پاره شده، ساختن توده عضلانی و تعریف عضله است. بنابراین مهم است که بدانید آیا باید به حجم عضلانی اضافه کنید، مثلاً اگر لاغر هستید، یا اگر شما بزرگ هستید و فاقد چربی هستید، چربی اضافی را کم کنید. عضلات تعریف شده

چگونه می توان رژیم های پاره شده را برای مردان حجیم انجام داد که بلافاصله پس از تمرین با وزنه باید تمرینات قلبی عروقی انجام دهند. این کاردیوها باید آرایه ای باشند که شامل مجموعه های سریع، آهسته و طولانی باشد. تمرینات هوازی شما باید حداقل هفت بار در هفته با معده خالی انجام شود تا این چربی سریع آب شود. یک نوشیدنی پروتئینی مصرف کنید زیرا نمی خواهید حجم عضلات خود را از دست بدهید.

اگر شما یکی از افراد لاغرتر هستید، باید کمی رویکرد متفاوت داشته باشید. تمرینات قلبی خود را با وزنه ترکیب نکنید. تمرینات هوازی خود را چهار بار در هفته و نه با معده خالی انجام دهید. جلسات خود را به 30 دقیقه کاهش دهید و بعد از هر جلسه یک نوشیدنی حاوی کربوهیدرات بالا مصرف کنید.

از کاردیو، باید در مرحله بعد روی نحوه ریپ شدن با استفاده از تمرینات وزنه تمرکز کنید. مردان لاغر باید هر بار سه جلسه و هر بار 45 دقیقه روی قسمت های مختلف بدن خود تمرکز کنند. تکرارهای خود را مجبور نکنید تا انرژی خود را تحلیل نبرید و روی افزایش قدرت و افزایش حجم عضلات تمرکز کنید.

فیزیک حجیم تر نیاز به رویکرد دیگری برای تمرین با وزنه دارد. آنها نیز نیاز به تمرکز روی گروه های مختلف عضلانی دارند، اما با افزایش زمان تمرین، 90 دقیقه در هر جلسه تمرین کنید. شما باید به دنبال صرف انرژی و افزایش قدرت خود باشید، اما بدون از دست دادن عضلات.

بچه های بزرگتر، سومین جنبه تمرین شما، همراه با تمرینات قلبی و وزنه، رژیم غذایی شماست. فقط غذاهای حاوی چربی های سالم مانند غذاهای حاوی روغن زیتون یا آجیل و آووکادو بخورید. اطمینان حاصل کنید که تمام کربوهیدرات های خود را از سبزیجات و میوه ها دریافت می کنید. کربوهیدرات های مایع در طول تمرین ضروری هستند. هنگام مصرف پروتئین ها و کربوهیدرات ها برای جایگزینی چیزی که از دست داده اید، حتماً به نسبت 1: 1 غذا بخورید. برای مردان لاغر؛ غذاهایی با چربی های باکیفیت مصرف کنید، بگذارید صبحانه بزرگترین وعده غذایی شما در روز باشد، مقدار زیادی سیب زمینی، برنج سبوس دار و سایر غلات کامل مصرف کنید. همچنین مطمئن شوید که دو برابر پروتئین ها کربوهیدرات مصرف می کنید.

یک ضرورت مطلق برای یک بدن پاره شده این است که یاد بگیرید چگونه شکمتان را پاره کنید. من می دانم که شما به آن علاقه دارید، پس بیایید در مورد پاره کردن عضلات شکم در حدود سی روز دیگر صحبت کنیم. همانطور که قبلاً اشاره کردم، وضعیت فعلی شما برای سرعت بهبود بدن شما ضروری است. با این حال، با قاطعیت همه چیز ممکن است. در واقع، تعهد و تمرکز کامل اولین چیز است.

قاطعیت کلید است، با آن، هیچ چیز نمی تواند شما را از داشتن شکم پاره شده و بدن پاره شده باز دارد. ساختن عضله برای اینکه شما را پاره کند تنها بخش دوم است. برای اینکه بتوانید هر عضله ای را رشد دهید، بسیار مهم است که تمریناتی را انجام دهید که عضلات مورد نظر را تمرین دهد. عضلات شکم شما، مانند هر مجموعه دیگری از عضلات، نیاز به کار دارند. تمرکز ما بر تثبیت عضلات شکم شما با حرکات قاپ، چانه‌آپ، اسکات، حرکت با دمبل، بالابر کردن هالتر، کشش و فشار است.

در نهایت، در مورد چگونگی شکم پاره شده، چیزی است که می خورید. رژیم غذایی که استفاده می کنید نه تنها در شکم بلکه در هر قسمت دیگری از بدن که می توانید روی آن تمرکز کنید بسیار حیاتی است. مهم این است که رژیم غذایی شما تمیز باشد، منظورم این است که وعده های غذایی کوتاه بخورید و بین 2 تا 3 ساعت فاصله بیندازید، مطمئن شوید کربوهیدرات هایی که تغذیه می کنید دارای فیبر بالایی هستند و شامل غذاهایی باشد که فرآیند چربی سوزی را کاتالیز می کند، مانند آجیل.

رژیم لاغری سریع